همه آنچه باید درباره صرافی ارزی رمزینکس بدانید

«رمزینکس» از سال 1397 به عنوان صرافی متمرکز رمز ارزها شروع به کار کرد. در واقع رمزینکس یک سامانه مبادلاتی آنلاین در حوزه کریپتوکارنسی است. این سامانه توانسته با ایجاد سرعت مناسب، بالا بردن امنیت معامله و حذف واسطه‌ها، موانع و تهدیدهای پیش روی ایرانیان از جمله خطر بلوکه شدن سرمایه در مبادلات خارجی و خطر معامله با افراد ناشناس را از بین ببرد. همچنین با ایجاد بستری بی‌واسطه و معاملات شبکه همتا به همتا، قیمتی شفاف براساس پول ملی کشور برای کاربران خود فراهم کند.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی از این مجموعه برای اگاهی بیشتر علاقمندان و کاربران می‌پردازد؛

1. رمزینکس توسط سید علیرضا رادمنش و محمدرضا آشتیانی بنیانگذاری شده است. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات در حوزه رمزارزها، خدمات پرداخت و انتقال وجه را تحت همین سایت انجام می‌دهد.

2. بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل، دوج کوین، تتر، بایننس کوین، اتر کلاسیک، بیت کوین کش و … از رمزارزهای ارائه شده در وب سایت رمزینکس هستند.

3. کارمزد معاملات در رمزینکس به صورت درصدی از مبلغ تراکنش است . این مبلغ از هر دو طرف معامله دریافت می‌شود. البته این کارمزدها برابر نیستند. رمزینکس کارمزدها را با توجه به حجم معاملات یک ماه گذشته کاربران تعیین می‌کند.

راز آسمان پایتخت

4. اپلیکیشن این سامانه با عنوان رمزینکس تریدر برای اندروید و آی.اُ.اس از طریق گوگل پلی، مایکت، آی اَپس، اندروید، وب اپلیکیشن و … قابل دانلود است.

5. قیمت لحظه‌ای رمز ارزهای این وبسایت به دو صورت بازار تتری و بازار ریالی در دو قالب قیمت خرید و فروش در دسترس کاربران قرار دارد.

6. کابران امکان ارتباط با این مجموعه را از طریق پشتیبانی چت آنلاین، تلفن ثابت، ایمیل و تیکت دارند.

7. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره اخبار، مقالات رمز ارز، ارزهای دیجیتال، تحلیل بازار، استخراج، بلاک چین، کیف پول، سرمایه گذاری و آموزش است. هدف از ایجاد وبلاگ رمزینکس توسعه دانش رمزارزها و شبکه بلاکچین در ایران اعلام شد.

8. وبسایت رمزینکس بخشی تحت عنوان نمای بازار دارد. در این بخش اطلاعاتی درباره حجم معاملات روزانه ارزها، کمترین و بیشترین قیمت روزانه، تغییرات روزانه قیمت ارزها و آخرین قیمت آن‌ها وجود دارد. حتی این قسمت از سایت رمزینکس قیمت و مقدار رمزارزهای مختلف را همراه با ساعت و تاریخ دقیق مبادلات ارائه می‌دهد.

9. رمزینکس مطابق قوانین ایران عمل کرده و بستری برای تبادل دارایی‌های دیجیتال با ریال است. هیچ گونه تبادلی اعم از خرید و فروش دلار یا سایر ارزهای کاغذی در این بستر صورت نمی‌گیرد.

مرتبط با : رمزینکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “همه آنچه باید درباره صرافی ارزی رمزینکس بدانید

  1. اسماعیل عبدالله نژاد گفته:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت تمام فعالان .رمزینکس 🙏🙏🙏ازروزکه بااین صرافی اشناشدم .وبا سرمایه کمی که داشتم وفعالیت میکنم .خیلی خیلی پیشرفت کردم …واقعا درهرساعت شبانه روز ار طریق قسمت پشتیبانی پاسخگوبودن ودراصرع وقت مشکل رو پیگیری کردن .واقعا ازشون ممنونم …🙏🙏🙏باارزوی موفقیت وسلامتی شما سروران گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز