با سایر کاربردهای توری مرغی آشنا هستید؟ + قیمت روز بازار آهن 5 تیر 1402

لست سکند

توری مرغی یک سیم ریز با انعطاف پذیری فوق العاده بالا است که با استفاده از الگوی شش ضلعی به صورت توری بافته می‌شود. در ابتدا از این محصول به عنوان حصاری برای جلوگیری از فرار حیوانات کوچک مصرف می‌شد و محافظتی برای جلوگیری از حمله شکارچیان فراهم می‌کرد. با این حال، سیم توری مرغی امروزه به یک ماده انعطاف پذیر تبدیل شده که در سخت افزار، صنایع دستی و موارد عام به طور گسترده استفاده می‌شود. سیم گالوانیزه توری مرغی از خوردگی جلوگیری و در برابر عناصر خارجی از آن محافظت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به بیان کاربردهای توری مرغی می‌پردازد.

استفاده گسترده در گچ کاری

توری مرغی یک ابزار سخت افزاری کلیدی است که توسط گچ کارها در سراسر جهان استفاده می‌شود. هنگام گچ کاری، توری مرغ در محل اتصال دیوار و ستون قرار می‌گیرد. به دلیل انبساط حرارتی، گچ ممکن است زمانی که تازه است ترک بخورد، بنابراین از توری مرغی برای جلوگیری از وقوع آن استفاده می‌شود. توری مرغی یک ماده سبک وزن است که به راحتی برای گچ کاری مصرف می‌شود و آنقدر سنگین نیست که از دیوار بیفتد. الگوی شش ضلعی توری نیز در جلوگیری از ایجاد تنش‌های داخلی در داخل گچ نقش دارد. این الگو سخت است و در هنگام برش دوام خوبی از خود نشان می‌دهد.

حفاظت از باغ و گیاهان

حیوانات خانگی مانند گربه‌ها، ممکن است به گیاهان صدمات زیادی وارد کنند. بنابراین توری مرغی به طور گسترده برای حفاظت از گیاهان و فضای باغ استفاده می‌شود. سیم توری مرغی یک ماده شگفت انگیز برای ساخت سبدها، تابلوهای پیام و چیدمان‌ گل و گیاه است. شما همچنین می‌توانید از توری سیم مرغی برای تراشکاری باغ و سایر مصارف باغ خود وحتی نرده‌ها استفاده کنید. قیمت این محصول پرکاربرد تحت تاثیر عوامل اقتصادی و سیاسی زیادی قرار دارد. جهت اطلاع از هزینه روز این محصول می‌توان با مراجعه به وبسایت آهن ملل یا تماس با کارشناسان این مجموعه آگاهی لازم را کسب کرد.

جدول زیر شامل قیمت برخی از پرفروش‌ترین محصولات فولادی از جمله توری مرغی می‌شود:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-wire-mesh-price/chicken-wire-mesh

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز