با سالن‌‌های مختلف هتل آزادی آشنا شوید + قیمت رزرو

هتل آزادی
تور لحظه آخری-کاماپرس

هتل آزادی تهران با نام قبلی هتل حیات، یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های ایران است. این هتل پنج ستاره را از بسیاری جهات می‌توان بهترین هتل تهران دانست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل آزادی پس از بازسازی توسط معماران حرفه‌ای سوئیسی، ایتالیایی و چینی با سرمایه بیش از 30 میلیون دلاری بازگشایی شد. این هتل امکانات رفاهی متنوع و متعددی را برای میهمانان خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید یکی از مرغوب‌ترین و لاکچری‌ترین اقامت‌ها را در هتل آزادی تجربه کنید. این هتل سالن‌ها و تالارهای متنوعی دارد که لاکچری‌ترین میهمانی‌ها در آن برگزار می‌شود.

سالن پانیذ هتل آزادی

سالن پانیذ به طور ویژه برای میهمانان VIP و خاص طراحی شده است. ظرفیت این سالن 120 نفر است که در طبقات بالای هتل قرار دارد. این سالن با هدیه دادن نمای زیبایی از شهر تهران به میهمانان، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این سالن اغلب پذیرای میهمانی‌های وزرا، تیم ملی فوتبال و جشن‌های کم‌نظیر است. جالب است بدانید سالن پانیذ به شکل مستطیل طراحی شده اما گرد به‌نظر می‌رسد.

سالن پانیذ هتل آزادی 267 متر مربع مساحت و 3.3 متر ارتفاع دارد. این سالن در جشن‌های عروسی، به سالن پذیرایی از بانوان اختصاص می‌یابد. همچنین برای ضیافت‌ها، جلسات B2B، صبحانه‌های کاری، سمینارهای غیر رسمی و… مناسب است. ظرفیت این سالن در صورت چیدمان ضیافتی 120 و چیدمان مستطیل، 35 نفر است.

راز آسمان پایتخت

هتل آزادی

سالن زرین هتل آزادی

سالن زرین هندسه‌ای از زیبایی و تقارن است. سالن اصلی هتل آزادی ظرفیت گنجایش 100 تا 600 میهمان را دارد. از اجلاس‌های بین‌المللی بگیرید تا میهمانی‌های کوکتل در روزهای ملی، همه در این سالن برگزار شده است. سالن زرین 635 متر مربع مساحت و 3.95 متر ارتفاع دارد.

سالن زمرد هتل آزادی

سالن زمرد به عنوان یک سالن بزرگ برای جلسات کاربرد دارد. این سالن به صورت ال چیدمان می‌شود و 142 متر مربع مساحت و 3.15 متر ارتفاع دارد. از سالن زمرد برای سمینار، همایش، ضیافت، ورکشاپ، نمایشگاه و…. استفاده می‌شود. علاوه بر این، عده‌ای مراسم عقد را در این سالن برگزار می‌کنند.

سالن الماس و برلیان هتل آزادی

سالن الماس و سالن برلیان از بهترین سالن‌ها برای جلسات رسمی و کنفرانس‌های خبری است. این سالن میزبان جلسات مهم دیپلماتیک بوده است. مساحت آن 145 متر مربع و ارتفاع آن نیز 3 متر است. علاوه بر این از این سالن برای برگزاری مراسماتی مانند رونمایی از محصول، ورکشاپ، همایش، ضیافت‌های کوچک و… استفاده می‌شود.

مسافران برای رزرو اینترنتی هتل در تهران یا در هر جای ایران و دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانند با شماره 02179515 تماس بگیرند یا به سایت سفرانه مراجعه فرمایند. در ادامه قیمت رزرو هتل‌ در تهران را مشاهده می‌کنید:

هتل آزادی

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز