با داده کاوی هوشمند توسن آشنا هستید؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«شرکت داده کاوان هوشمند توسن» از آغاز سال 1389 فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت در حوزه هوش تجاری- بی.آی-، هوش عملیاتی- اُ.آی- و خدمات داده‌کاوی همراه با تمرکز بر محصولات هوشمند در کسب و کار بانکی فعالیت دارد.

دانش تخصصی تحلیل کسب و کار بانکی، دانش انباشته شده در زمینه پیاده‌سازی انواع سامانه‌های هوشمند، تحلیل موضوعی داده‌ها و ایجاد انبار داده‌های تخصصی و … از ویژگی‌های این مجموعه اعلام شده است.

کاماپرس در ادامه به نکاتی خواندنی از این مجموعه می‌پردازد که برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات و شیوه‌های جدید بانکداری جالب خواهد بود؛

1. شرکت داده کاوان هوشمند توس، عضو بخشی از هلدینگ توسن است که در حال حاضر توسط بهزاد چناقلو مدیریت می‌شود. تعداد کارکنان این مجموعه 118 نفر اعلام شده است که از این تعداد 48 نفر دارای تحصیلات کارشناسی و پایین‌تر، 59 نفر دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و 11 نفر دارای تحصیلات دکترا هستند.

2. این مجموعه در حوزه‌های انبارداده، داده‌کاوی، هوش تجاری و هوش عملیاتی راهکار ارائه می‌دهد. محصولات این مجموعه شامل سامانه‌های امتیازدهی مشتریان، تحلیل جابجایی منابع بانک، حسابداری مشتری، کشف تقلب برخط، وفاداری برخط کارت و… است که به طور کلی تمامی محصولات ارائه شده در دو قسمت مبتنی بر داده و هوش عملیاتی دسته‌بندی می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

3. مجموعه‌های مثل بانک‌های ملی، تجارت، اقتصاد نوین، دی، سینا، سرمایه، گردشگری، توسعه تعاون، انصار، حکمت، شهر، شرکت فن‌آوا کارت و… از مشتریان این شرکت هستند.

4. شرکای تجاری این مجموعه، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین و مجموعه نوآوری و توسعه اعلام شدند.

5. داده کاوی هوشمند توسن توانسته است عضوی از نظام صنفی رایانه‌ای کشور شود. این مجموعه گواهینامه رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شورای انفورماتیک کشور و لوح و تقدیر محصول منتخب جشنواره دکتر نوربخش را برای محصول تیام کارت- مانیتورینگ هوشمند برخط- کسب کرده است.

6. این مجموعه در سال 1396، کارگاه سامانه تحلیل جابجایی و ورود و خروج منابع را برگزار کرد. داده کاوی هوشمند توسن در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که سال 1397 برگزار شد، حضور داشت و از دو سامانه جدید خود طی این رویداد رونمایی کرد.

7. سال 1398 این شرکت در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حاضر بود. حضور این مجموعه در میزگرد «شناسایی تراکنش‌های مشکوک» در جریان رویداد ذکرشده، از دیگر اتفاقاتی بود که برای داده‌کاوی هوشمند توسن رقم خورد. این شرکت تجربه اجرای پروژه‌ای مبتنی بر بلاکچین را نیز در همین سال بدست آورد.

8. این مجموعه در سال جاری از نسل جدید سامانه‌های کشف تقلب رونمایی کرد.

مرتبط با : داده کاوی هوشمند توسن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز