با خدمات شبکه رایانه کمک آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شبکه، بستر اصلی ارتباطات و انتقال اطلاعات در ساختار‌های سازمانی تعریف شده است. طراحی و راه‌اندازی خدمات شبکه‌ای از سوی یک گروه پشتیبانی متخصص و حرفه‌ای از بروز اختلال و مشکلات سخت‌افزای، نرم‌افزاری و زیرساختی جلوگیری می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی جهت بهره‌مندی از راهکارهای امنیتی از طریق نصب سامانه‌های تشخیص و پیشگیری از نفوذ، نگهداری و پشتیبانی شبکه‌ها را به مراکز حرفه‌ای ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه مثل رایانه کمک برون‌سپاری می‌کنند.

کارشناسان پشتیبانی رایانه کمک قبل از عقد قرارداد همکاری، پیشنهادهای لازم را در خصوص مراحل پیاده‌سازی زیرساخت شبکه، نصب سرورها و کامپیوترها، پیکربندی سخت‌افزارها، پشتیبانی بعد از راه‌اندازی شبکه و سایر خدمات مربوط به شبکه را برای مشتریان به صورت شفاف توضیح می‌دهند.

فراتر از دسترسی به شبکه، طیف گسترده‌ای از خدمات شبکه‌ای مثل بهینه‌سازی، پیام‌رسانی یکپارچه، مدیریت شبکه، بسته‌های امنیتی و ایجاد شبکه‌های خصوصی مجازی در ارتباطات درون‌سازمانی حائز اهمیت است.

راز آسمان پایتخت

گروه‌های پشتیبانی رایانه کمک می‌توانند مسائل مربوط به شبکه سازمانی شامل عیب‌یابی، پشتیبانی فنی و تنظیم خط‌مشی را مدیریت کنند وکارایی شبکه‌های رایانه‌ای را ارتقا دهند.

تجارت الکترونیک نیازمند استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه

بیشتر مشتریان خدمات پشتیبانی شبکه، مجموعه‌هایی هستند که برای سرعت‌بخشی به فعالیت‌های آنلاین، دسترسی آسان به اطلاعات، ارتقای بازدهی و جلوگیری از اتلاف وقت برنامه‌ریزی دقیق دارند.

کسب وکارهای زیرشاخه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تحقق تجارت الکترونیک، رقابت و ایجاد امنیت در دسترسی به شبکه اینترنت نیازمند طراحی و معماری حرفه‌ای شبکه‌ها هستند.

طبق آمار «آی.تی بازار ایران» 17 هزار کالای دیجیتال در بخش تجهیزات و خدمات شبکه از برندهای مختلف در سال 1400 خرید و فروش شده تا نظارت و نگهداری شبکه‌های رایانه‌ای به نحو شایسته محقق شود.

رایانه کمک؛ اولین مرکز ارائه دهنده خدمات رایانه‌ای غیرحضوری

باتوجه به گسترش خدمات الکترونیک سازمان‌ها و شرکت‌ها، گزارش‌گیری دقیق عملکرد کاربران و دسترسی از راه دور به داخل شبکه برای مدیران لازم است. مجریان رایانه کمک برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه  از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071540  آماده رفع مشکلات در سراسر کشور بوده و به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های کاربران هستند.

متقاضیان از طریق تلفن همراه می‌توانند به شماره‌گیری 0217129 از خدمات پشتیبانی آنلاین رایانه کمک به صورتی اعتباری استفاده و هزینه آن را از طریق کارت‌های عضو شتاب پرداخت کنند.

پاسخگویی به تماس 9 میلیون مخاطب

فراگیری استفاده از اینترنت و گسترش دورکاری با شیوع کرونا نسبت به قبل افزایش چشم‌گیری پیدا کرد. این موضوع تقاضای بهره‌مندی از تخصص و مهارت مراکز ارائه‌دهنده تعمیرات شبکه، سیستم عامل و سخت‌افزار را زیاد کرد. مراکزی چون رایانه کمک که سال‌ها تجربه رفع اختلال شبکه رایانه‌ای را دارد می‌توانند با صرفه‌جویی در زمان بخش عمده‌ای از هزینه‌های سازمانی را بکاهند.

بر اساس نتایج آخرین طرح آمارگیری برخورداری خانوارها از فناوری اطلاعات و ارتباطات، 48.4 درصد از جمعیت ایران از رایانه استفاده می‌کنند. این داده‌ها گستردگی جامعه هدف مراکز ارائه دهنده خدمات رایانه‌ای را نمایان می‌کند.

اطلاع مشتریان از مشکلات شبکه همراه با آموزش ترفندهای نگهداری و پشتیبانی از شبکه نشان‌دهنده کیفیت مراکز رایانه‌ای است. علاوه براین، کارشناسان فنی رایانه کمک خدمات حضوری در زمینه مشکلات نرم افزاری، سخت افزاری، شبکه و پشتیبانی ارائه می‌دهند.

کاربران برای استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه با مراجعه به سایت رایانه کمک، فرم درخواست اعزام کارشناس جهت رفع مشکلات شبکه را تکمیل و ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان تماس می‌گیرند.

رایانه کمک از سال 1389 علاوه بر پاسخگویی به پرسش‌های رایانه ای، خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری عرضه می‌کند و تاکنون بیش از 10 هزار سرویس حضوری فقط در شهر تهران در سامانه‌های این مجموعه به ثبت رسیده است.

ارائه خدمات به 960 هزار مشتری

متولی پشتیبان شبکه تامین امنیت، ذخیره‌سازی اطلاعات و استفاده از راهکارهای جلوگیری از هک را بر عهده دارد. بازدید حضوری شبکه برای ترسیم نقشه شبکه ضروری است. پایش پهنای باند مصرف شده در شبکه نیز انجام می‌شود.

تحلیل‌های کارشناسی نشان می‌دهد که همفکری و مشورت با متخصصان کمک می‌کند تهیه سیستم‌ها و تجهیزات شبکه متناسب با نیاز سازمان‌ها و به صرفه صورت بگیرد. افراد خبره رایانه کمک با شماره تماس 02140774580 آماده راهنمایی متقاضیان هستند.

گفتنی است به منظور صیانت و حفاظت از داده‌های شخصی، استفاده از مشخصات دریافت‌کننده خدمات پشتیبانی شبکه با هدف بازاریابی در شرکت رایانه کمک ممنوع است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز