با استارتاپ رندینو و خدماتش آشنا هستید؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

استارتاپ «رندینو» از سال 1396 کار خود را آغاز کرد. در واقع رندینو گزینه‌ای در انتهای روند خرید افراد است. کاربران پس از اتمام خرید با انتخاب این گزینه در فروشگاه یا مجموعه خرید مربوطه، مبلغ فاکتور خود را با اندکی پول خرد مثلاً 500 تومان رند می‌کنند. این مبالغ اضافه شده، جمع آوری و سپس به پروژه‌های خیریه تعیین شده، اهدا می‌شوند.

کاماپرس در ادامه 12 نکته از استارتاپ رندینو را برای خوانندگان این مطلب منتشر می‌کند؛

1. بردیا ابهری، مهناز گل محمدیان و مهدی قاسمی از هم بنیانگذاران استارتاپ رندینو هستند. حوزه فعالیت این مجموعه به صورت اختصاصی پول خرد است.

2. کاربران با انتخاب رندینو و رند کردن مبلغ فاکتور، پروژه مورد علاقه خود در زمینه خیریه را نیز انتخاب می‌کنند.

3. فینتو، زیبال، شتابدهنده فارابی، پی پینگ، آوانس و پاپیتا از شرکت‌هایی هستند که تاکنون با این استارتاپ همراه شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

4. افراد به منظور استفاده از این سامانه، باید ثبت نام کنند. پس از این مرحله، احراز هویت کاربر و ساخت شناسه رندینویی برای آن‌ها صورت می‌گیرد. بعد از انجام تمام این مراحل، امکان اتصال به درگاه رندینو فراهم می‌شود.

5. پس از ثبت نام در این مجموعه، یک پنل مدیریتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از جمله امکانات این پنل می‌توان به درگاه‌های مالی، مدیریت لینک درگاه‌ها، ثبت سایت‌های متعدد، تراکنش‌های مالی، خروجی اکسل، مدیریت سایت‌های ثبت شده و … اشاره کرد.

6. این استارتاپ به منظور شفاف سازی هرچه بیشتر تراکنش‌های رند شده، در صفحه‌ای با عنوان سند شفافیت مالی به صورت لحظه‌ای تمام تراکنش‌های رند شده به مقصد خیریه را با جزئیات نمایش می‌دهد. همچنین امکان مشاهده این تراکنش‌ها برای افراد از طریق شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

7. گزارش‌های تراکنش‌های رندینو به صورت لحظه‌ای، ماهانه و فصلی موجود است. تمامی تراکنش‌ها به صورت بایگانی شده در این مجموعه نگهداری می‌شوند.

8. آخرین تراکنش‌های این مجموعه در تاریخ 7 فروردین ماه سال جاری برای فروشگاه پاپیتا به حساب موسسه خیریه نور الزهرا (س) ثبت شده است.

9. وبسایت این استارتاپ دارای نماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

10. رندینو خیریه‌های معتبری را به مشاغل معرفی می‌کند. کمک کسب و کارها به خیریه‌های شناخته شده، امکان تخفیف مالیاتی را نیز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

11. فرآیند پیاده سازی سرویس رندینو بر روی وبسایت یا اپلیکیشن کسب و کارها در زمان کوتاه و بدون هزینه انجام می‌شود.

12. این استارتاپ در فین استارز سال 1398 شرکت داشت. فین استارز یکی از رویداد‌های بزرگ استارتاپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می‌شود.

مرتبط با : رندینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز