ایران خودرو دیزل آمبولانس را داخلی سازی کند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قائم مقام وزیر صنعت در بازدید از آمبولانس های آماده تحویل ایران خودرو دیزل ، بر داخلی سازی این نوع خودرو تاکید کرد.

به گزارش کاماپرس حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی ضرورت تامین نیازهای داخل در حوزه خودروهای امدادی و بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: شرکت ایران خودرو دیزل ظرفیت‌های مناسبی در تولید آمبولانس دارد و داخلی سازی این نوع خودروها که مورد نیاز بخش سلامت و درمان کشور است باید در دستور کار این شرکت قرار گیرد.

بنا به اعلام ایکوپرس این مقام مسئول در وزارت صنعت که در جریان بازدید از کارخانه ایران خودرو دیزل سخن می گفت: امکانات موجود در این شرکت را قابل تمجید توصیف کرد و داخلی سازی تمامی نیازهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی و امدادی کشور توسط ایران خودرو دیزل را یک اولویت مهم در صنعت خودروسازی دانست.

جلوگیری از واردات با وجود محصول ساخت داخل

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از واردات محصولاتی که مشابه داخلی دارند اظهار کرد: وزارت صنعت در هر جا که احساس کند نیاز کشور توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود، از واردات نمونه تولیدشده خارجی محصول ایرانی جلوگیری خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

مدرس خیابانی،  مزیت‌های داخلی سازی خودروهای آمبولانس را استفاده از توان فنی مهندسان ایرانی وصرفه جویی ارزی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : ایران خودرو دیزل توانایی تامین نیاز ناوگان حمل و نقل کشور به اتوبوس و ون را دارد.

مدرس خیابانی در ادامه افزود: با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام عاجل تمامی دستگاه‌ها و همچنین تاکیدات ریاست محترم جمهوری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که وزارت صمت را مسئول تامین لوازم مورد نیاز وزارت بهداشت کرد، ما تمام توان خود را برای تامین این کالاها بسیج کردیم که بزودی عرضه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در داروخانه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز