ایده‌هایی برای دکوراسیون آرایشگاه زنانه

دیوار سبز خزه ای-کاماپرس

آرایشگاه‌ها معمولا به عنوان محیط‌های کاری پر جنب و جوش و سرشار از حس زیبایی و سرزندگی شناخته می‌شوند؛ بنابراین به­ کارگیری المان‌های طبیعی و پرانرژی برای دکوراسیون این فضا اهمیت ویژه­ای دارد. در این میان، گرین وال‌ خزه‌ ای با ویژگی‌هایی همچون تزریق حس سبز و زنده‌ طبیعت، کاهش تنش و اضطراب از محیط، تصفیه هوا و اثر آن بر روحیه و سلامتی افراد و جذاب‌تر کردن محیط، گزینه‌ای ایده‌آل و هوشمندانه برای دکوراسیون سالن‌های زیبایی محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با افزایش آگاهی جوامع نسبت به موضوعات زیست محیطی و اثرات آن بر حفظ روحیه و سلامت افراد، معماران و طراحان داخلی نیز طی سال‌های اخیر با الهام از طبیعت، المان‌ها ‌و عناصر سبز و طبیعی را در آثار و پروژه‌های خود مورد توجه جدی قرار داده‌اند. هنر گرین وال خزه ای نیز در همین مسیر وارد دنیای دیزاین و طراحی داخلی شده و به­ کارگیری آن در دکوراسیون فضاهای مختلف از جمله آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، به ترندی جذاب تبدیل شده است.

در این گزارش، نمونه‌هایی از طراحی فضای سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه با ایده هنر گرین وال خزه ‌ای معرفی شده است.

طراحی قفسه‌های شش گوش خزه‌ای برای دیوار آرایشگاه

با این طراحی منحصر به فرد، دیوار سالن زیبایی به شکلی خاص و هنرمندانه دکور می‌­شود؛ به گونه‌ای که دل هر بیننده‌ای را ربوده و جلوه‌ای خاص و زیبا به فضا می‌­بخشد. جعبه‌های چوبی به عنوان بستر کار نیز به صورتی کاملا هماهنگ و یکپارچه طراحی شده و با رنگ‌ها و اندازه‌های متنوع، بافتی متنوع از خزه، گل، برگ و سرخس را در خود جای داده است. این طرح برای استفاده روی دیوار نشیمن خانه یا سالن‌های زیبایی، ایده‌ای عالی است و می‌توانید آن را بر اساس الگوی دلخواه خود چیده یا حتی در رنگ‌ها و اشکال گوناگون سفارش دهید.

دیوار سبز خزه ای-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

طرحی جذاب و سفارشی آرایشگاه زنانه

طراحی ماس وال یا همان دیوار خزه­ ای هیچ محدودیتی ندارد. می‌توانید این طرح را در داخل قاب و پانل به شکل دیوار تفکیک کننده یا حتی در شکل انسان، نقشه یا ساعت و درخت طراحی و نصب کنید. در این نمونه، قابی از خزه به شکلی هنرمندانه طراحی شده و جلوه‌ای خاص به دیوار سالن زیبایی بخشیده است.

دیوار سبز خزه ای-کاماپرس

طراحی برند و لوگوی آرایشگاه با استفاده از گرین وال خزه ای

هنر دیوار خزه‌ای یا واس مال تنها در قاب یا یک چارچوب خاص خلاصه نمی‌شود. طراحی خزه محدودیتی نداشته و می‌توان طیف گسترده‌ای از حروف سفارشی را با استفاده از چوب، خزه و گلسنگ، طراحی و به صورت قطعه‌ای هنری ارایه کرد. همچنین در انتخاب حروف و حتی فونت و رنگ آن برای طراحی لوگو با خزه محدودیتی وجود ندارد. برای طراحی این قطعات از خزه تثبیت شده استفاده می‌شود که از آبیاری و نگهداری بی نیاز است.

 

دیوار سبز خزه ای-کاماپرس

طراحی فضای داخلی آرایشگاه با گرین وال خزه ای

دکوراسیون داخلی فضا با رنگ سبز و به­ ویژه با استفاده از المان‌ها و عناصر طبیعی، در کاهش استرس و آرامش محیط نقش به‌­سزایی دارد؛ بنابرین استفاده از دیوار خزه‌ای (ماس وال) در فضای داخلی محیط‌هایی همچون آرایشگاه، اسپا، اتاق مشاوره و کلینیک‌های زیبایی، تاثیر بالایی در آرامش مشتری و همچنین افزایش کارایی و بهره‌وری کارکنان دارد.

دیوار سبز خزه ای-کاماپرس

طراحی فایل و قفسه با دیوار خزه ­ای

تمامی فضاهای کاری و تجاری دارای قفسه‌ها و فایل‌هایی برای ابزار و اشیای مرتبط هستند. در این میان، دکور و طراحی قفسه‌ها با دیوار سبز خزه ای ایده­ای جذاب و در عین حال کاربردی است؛ چراکه این طراحی ضمن جلب توجه مشتری، شخصیت و جلوه‌ای خاص به فضا می‌دهد.

 

دیوار سبز خزه ای-کاماپرس

طراحی پانل‌های خزه‌ای برای دکور دیوار آرایشگاه

پانل‌های سبز با به­ کارگیری المان‌های طبیعی و بدون نیاز به نگهداری، بهترین گزینه برای دکور دیوار آرایشگاه به حساب می‌آید؛ چراکه علاوه بر کاهش استرس و افزایش اثرات آرامش بخش، محیطی کاملا صمیمی و دوستانه برای تعامل و گپ و گفت مشتریان خلق می‌کند.

دیوار سبز خزه ای-کاماپرس

طراحی، ساخت و اجرای انواع دیوار سبز خزه ای با “بست ماس”

بست‌ماس به آدرس اینترنتی bestmoss.com به عنوان اولین فروشگاه رسمی دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت در زمینه‌ فروش خزه، گیاهان تثبیت شده و گیاهان مخصوص محیط مرطوب در ایران، از سال 1395 فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود در زمینه‌ تامین انواع خزه‌های زنده‌ محیط‌های مرطوب (تراریوم، پالوداریوم و …) را آغاز کرده است. این شرکت تاکنون موفق به نام‌گذاری بیش از۳۰ جنس خزه و سرخس در ایران شده است. بست‌ماس همچنین موفق به ثبت روشی نوین در تثبیت انواع خزه و گیاه در سازمان ثبت اختراعات ایران شده و از مهر 1397 به عنوان تولیدکننده‌ محصولات تثبیت‌شده در ایران و خاورمیانه فعالیت می‌کند.

کارشناسان و مشاوران بست ماس با سالها تجربه می‌توانند شما را در طراحی، ساخت و اجرای انواع دیوار سبز خزه ای همراهی کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز