اهمیت چاپ نایلون برای تبلیغات انواع کسب و کار

چاپ نایلون-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

برندسازی و تبلیغات کسب و کارهای مختلف گام مهمی در گسترش آن‌ها به حساب می­آید و چاپ نایلون یکی از روش‌های کارآمد در این زمینه محسوب می‌شود. قاعدتا نایلون‌های خوش آب و رنگی که روی آن‌ها نام یک شرکت یا کسب و کار نقش بسته، به مراتب بیشتر از مدل‌های ساده و مات جلب توجه کرده و احساسات مشتریان را درگیر می‌کند.

به گزارش کاماپرس، چاپ نایلون به هر شکلی که باشد برای مشاغل مختلف حائز اهمیت است و به همین دلیل بعضی کسب و کارها با آماده­سازی و چاپ نایلون فروشگاهی سعی در جذب مشتری بیشتر دارند. گروهی دیگر هم علاوه بر نایلون فروشگاهی با چاپ نایلون بسته­بندی محصولات خود سعی می‌کنند که نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کنند.

از تولید تا چاپ طرح روی نایلون

نایلون‌ها از پلی­اتیلن سبک به وجود آمده‌اند و ظاهری مات دارند. معمولا قیمت نایلون به مراتب بیشتر از نایلکس است، زیرا مواد تشکیل دهنده آن معمولا گران‌تر است. کیسه‌های نایلونی بعد از تولید، هیچ نوع نوشته یا طرحی ندارند و به صورت خام ارائه می‌شوند. نایلون‌های خام به خودی خود جذابیت خاصی ندارند و با پیاده کردن طرح و نوشته مناسب و با شکل و رنگ گیرا جذاب می‌شوند.

روش‌های چاپ نایلون به سه دسته تقسیم چاپ با فلکسو سیلندر مرکز، فلکسو استک و چاپ دستی تقسیم می‌شود.

روشی برای قابلیت چاپ روی نایلون و نایلکس

چاپ با فلکسو سیلندر گرچه روی تمام فیلم‌های انعطاف­پذیر پلیمری و غیرپلیمری امکان­پذیر است؛ با این حال این نوع چاپ روی فیلم‌های پلیمری مانند پی ای و پی پی یا فیلم‌های کاغذی همانند کرافت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب نمونه‌های موجود از این نوع دستگاه در ایران بین شش تا هشت رنگ دارند.

راز آسمان پایتخت

چاپ دو طرفه با فلکسو استک

دستگاه فلکسو استک با امکان چاپ دو طرفه روند کاری مشابه سیلندر مرکز دارد، اما کیفیت و جزئیات چاپی آن مانند سیلندر مرکز نیست. حتی کیفیت چاپ‌های تک رنگ آن نیز به مراتب متفاوت از نوع سیلندر مرکز است. معمولا از این نوع دستگاه چاپ روی کیسه‌های دسته­دار پلاستیکی یا برخی از بسته­بندی‌های پلی اتلینی همانند دستمال کاغذی استفاده می‌شود. این دستگاه هم به صورت شش و هشت رنگه وجود دارد اما بیشتر چاپخانه‌های ایرانی از نوع چهار رنگ آن استفاده می‌کنند.

چاپ نایلون-کاماپرس

بهترین نوع چاپ برای حجم پایین

معمولا برای مغازه­داران یا صاحبان فروشگاه‌های کوچک، سفارش چاپ نایلون به صورت دستی مقرون به صرفه است. در این روش چاپ نایلون بیشتر به صورت تک رنگ یا سه رنگ است که طرح‌های آن‌ها باید تفکیک شود. در این شیوه چاپ، چاپگر با شابلون پارچه فرآیند چاپ روی نایلون را انجام می‌دهد. محاسبه هزینه چاپ این مدل از دو مورد ذکرشده متفاوت بوده و به صورت اجرتی در ازای هر یک، عدد چاپ محاسبه می‌شود.

خدمات متنوع چاپ نایلون در بسپار نگار

اگر کسب و کار خود را به تازگی راه انداخته یا به دنبال ایجاد تنوع و تفاوت در نایلون‌های مورد استفاده شغل خود هستید، “بسپارنگار” در این زمینه خدمات متنوعی به شما ارائه می‌دهد.

چاپ روی نایلون در این مجموعه با دو دستگاه فلکسو استک یا فلکسو سیلندر مرکزی انجام می­شود. این مجموعه در زمینه چاپ نایلون در تعداد پایین یا همان چاپ دستی خدمات ارائه نمی‌دهد و فرآیند طراحی نایلون در این مجموعه توسط گروهی از کارشناسان طراحی باتجربه انجام می‌شود. مشتریان بسپارنگار می‌توانند از بابت طراحی طرح برای چاپ نایلون آسوده خاطر باشند، زیرا گروه طراحان این مجموعه بهترین طراحی را طبق ایده ذهنی مشتری انجام خواهند داد.

هزینه طراحی و چاپ نایلون با توجه به طرح انتخابی، رنگ، روش چاپ و امثال آن متفاوت است؛ با این حال بسپار نگار در مقایسه با دیگر مجموعه‌ها منصفانه‌ترین نرخ‌های طراحی و چاپ را ارائه می‌دهد. ضمنا هزینه طراحی سفارش­های چاپی بالای پنج تن و هزینه ساخت کلیشه برای سفارش­های چاپی بالای 15 تن برعهده بسپارنگار است و مشتری با شرایط مذکور در این دو حالت مبلغی را پرداخت نخواهد کرد.

چاپ نایلون-کاماپرس

بسپار نگار را به خاطر بسپارید

بسپارنگار یک مجموعه حرفه‌ای با سابقه 25 ساله در تولید انواع نایلون، نایلکس، سلفون، شیرینگ، استرچ، گونی، پاکت بسته­بندی و دیگر محصولات پلاستیکی پرکاربرد است. این شرکت ماهیانه امکان تولید 2000 تن انواع محصولات پلی اتیلن دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بسپار نگار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز