انواع صندلی استیل برای دکوراسیون داخلی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

صندلی استیل یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در دکوراسیون داخلی و مبلمان فضای خانه و حتی محیط کار در بسیاری از شرکت‌ها است. صندلی استیل از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار بوده و در انواع و رنگ‌های متفاوت تولید و روانه بازار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دکوراسیون، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر انواع مختلفی از صندلی استیل در بازار موجود است که انتخاب هریک از آن‌ها به سلیقه و نوع فضای مورد استفاده بستگی دارد؛ انواع صندلی استیل شامل صندلی ساده و سلطنتی، استیل طلایی، استیل کروم، استیل نقره‌ای و استیل برنز است. تنوع برندهای صندلی استیل سبب شده تا اهمیت خرید صندلی استیل با کیفیت ساخت بالا و مرغوب دوچندان شود. کاماپرس در ادامه به معرفی صندلی استیل و کارکرد آن در دکوراسیون خانه می‌پردازد.

صندلی استیل چیست و چه کاربردی دارد؟

در ساخت صندلی استیل همانطور که از نام آن پیدا است، از متریال استنلس استیل یا همان فولاد ضد زنگ استفاده شده است؛ مهم‌ترین ویژگی و مزیت این جنس برای صندلی، استحکام و مقاومت بالای آن در برابر وزن بالا است، چرا که استیل برخلاف سایر وسایل فلزی در محیط‌های مرطوب دچار اکسیداسیون نمی‌شود.

از دیگر ویژگی‌های صندلی استیل ضد زنگ بودن آن است، چرا که در ترکیبات آلیاژ استنلس استیل از آهن، کروم و نیکل استفاده شده است. همه این موارد سبب شده تا استفاده از صندلی استیل با ماندگاری بالا ، تاثیر بسیاری در کاهش هزینه‌ها داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

استنلس استیل پس از استفاده در صندلی‌ها به عنوان متریال اصلی با استفاده از روش‌های شیمیایی و طراحی‌های متنوع، ظاهری بسیار شیک و زیبا پیدا کرده و در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. صندلی‌های استیل در انواع مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. برخی از انواع آن در ادامه معرفی شده است؛

صندلی استیل اپن

صندلی استیل اپن یکی از پرکاربردترین انواع صندلی استیل است؛ از این محصول بیشتر در دکوراسیون خانه‌ها و در قسمت جلویی اپن آشپزخانه استفاده می‌شود. صندلی استیل اپن علاوه بر کاربردی بودن برای سرو نوشیدنی و غذا، ظاهر و جلوه‌ زیبایی به فضای خانه می‌بخشد. در حال حاضر صندلی استیل اپن در هزاران طرح و رنگ متنوع و متناسب با سلیقه و خانه شما موجود است.

صندلی استیل بار

کاربرد انواع صندلی استیل اپن به فضای خانه محدود نشده و از صندلی استیل اپن بار در سالن‌های غذاخوری، رستوران‌، کافه‌، استخر، سالن ورزشی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود؛ چرا که این محصولات علاوه بر کاربردی بودن، ظاهری شیک و ساده داشته و به ایجاد فضایی مینیمال کمک می‌کنند.

صندلی استیل ناهارخوری

صندلی استیل نهارخوری امروزه جایگزین انواع قدیمی صندلی‌های ناهارخوری شده است؛ از مزایای صندلی استیل ناهار خوری می‌توان به قابلیت شستشو، وزن سبک و جابه‌جایی آسان، تنوع بالا و قابلیت هماهنگی با هر دکوراسیونی است. دیگز مزیت مهم صندلی استیل ناهارخوری ، قیمت مناسب و اقتصادی آن در مقایسه با سایر انواع آن است.

ترکیبات صندلی استیل

متریال اصلی در صندلی استیل ، استنلس استیل است، با این وجود، علاوه بر فولاد ضد زنگ ممکن است در ساخت صندلی استیل از متریال‌های دیگر همچون چوب، فلز معمولی و حتی پلاستیک فشرده نیز استفاده شود. البته میزان استنلس استیل به کار برده شده در صندلی نیز متفاوت است، به عنوان مثال ممکن است، صندلی استیل تماما از جنس استیل بوده یا فقط قسمت پشتی یا پایه‌های آن استیل باشد. در هر حال، تمام انواع صندلی استیل در رنگ‌های مختلف از جمله طلایی، نقره‌ای مات و براق موجود هستند. از دیگر دسته‌بندی‌های صندلی استیل می‌توان به انواع ساده، چرخان و جک دار اشاره کرد که در ادامه معرفی شده است؛

صندلی استیل ساده

نوع ساده صندلی استیل از چهار پایه و یک سطح صاف با ظاهری شبیه به چهارپایه تولید شده است؛ صندلی استیل ساده در آشپرخانه و برای طراحی دکور استفاده می‌شود.

صندلی استیل چرخان

صندلی استیل چرخان به برخورداری از یک اهرم تا میزان 360 درجه می‌چرخد. برای استفاده از این صندلی در قسمت بار و اپن نیازی به بیرون کشیدن آن نبوده و از این نظر آسیبی متوجه پارکت و کف نمی‌شود.

صندلی استیل جک دار

صندلی استیل جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع و هماهنگی با تمام اپن‌ها بسیار محبوب و پرکاربرد است.

قیمت صندلی استیل

صندلی استیل به‌طور کلی قیمت مناسبی داشته و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین مسئله است. با این حال، عوامل متعددی بر قیمت صندلی استیل اثرگذار است. به عنوان مثال قیمت صندلی استیل براساس میزان استیل به کار رفته و میزان ترکیبات آلیاژ استیل در آن متفاوت می‌شود. ضمن این‌که کیفیت فولاد به کار رفته در صندلی نیز در افزایش قیمت این محصول موثر است. از دیگر عوامل موثر در قیمت صندلی استیل نوع رنگ به کار رفته در آن است؛ مثلا اگر رنگ صندلی مورد نظر از نوع رنگ متالیک استنلس استیل نبوده و نیازمند عناصری برای ترکیب باشد، قیمت صندلی بیشتر می‌شود.

خرید انواع صندلی استیل از پاراپت

مجموعه پاراپت یک فروشگاه تخصصی فعال در زمینه فروش و عرضه انواع لوازم فلزی و چوبی خانه از جمله صندلی استیل است. برای خرید صندلی استیل از این فروشگاه تنها کافی است به وبسایت این مجموعه سر بزنید و محصول مورد نظر خود را از فروشگاه آنلاین خریداری کنید. تنوع و تعداد بالای محصولات صندلی استیل، یکی از مزیت‌های مجموعه پاراپت است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاراپت پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز