انتخاب بهترین مبلمان و دکوراسیون با خوگر

مبلمان خوگر-کاماپرس
لست سکند

خوگر، مرجع تخصصی مبلمان، معماری و دکوراسیون است که حاوی محتوای کاربردی بوده و امکان مشاهده، مقایسه، انتخاب و خریداری کالای مبلمان و دکوراسیون از برندهای مختلف را فراهم می­‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ دکوراسیون و مبلمان، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی برند خوگر، زیرمجموعه‌ها و خدماتش می‌پردازد؛

* خوگر، ترکیبی است از یک فروشگاه اینترنتی  و شبکه اجتماعی تخصصی که طراحان دکوراسیون داخلی به اشتراک‌گذاری ایده‌ها در آن می­پردازند.

* این برند در بیست ­و هشتمین نمایشگاه بین­ المللی مبلمان منزل سال 1398، به عنوان برترین استارتاپ صنعت مبلمان و دکوراسیون ایران شناخته شد و لوح زرین و تندیس جشنواره را دریافت کرد. در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین­ المللی مبلمان اداری، در سال 1396، لوح تقدیر به این برند اهدا شد. خوگر با حضور در نمایشگاه­ های هافکس اداری دی ۹۴ و هافکس منزل تیر ۹۵، تندیس سپاس برای ارائه خدمات نوین را از آن خود کرد. خوگر با هدف افزایش آگاهی عمومی مردم از این برند و جذب متخصصین و سرمایه­ گذاران در بیست­ و سومین و بیست­ و چهارمین نمایشگاه بین­ المللی الکامپ نیز حضور داشت.

راز آسمان پایتخت

* این فروشگاه فعالیت خود را در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان، از سال 1392 آغاز کرده است. علی اسفندیاری بنیانگذار و مدیرعامل خوگر است.

* محصولات قابل عرضه این فروشگاه اینترنتی شامل دکوراسیون اداری، دکوراسیون خانگی، لوازم خانگی، صندلی، مبل، میز، نور، دکوری، سرویس خواب و رستوران و کافه است.

مبلمان و دکوراسیون-کاماپرس

*  خرید اقساطی با شرایط پرداخت حداکثر 24 ماه و بدون نیاز به ضامن، ارسال محصول به سراسر کشور، خدمات پس از فروش، دریافت مشاوره تخصصی، امکان خرید عمده با قیمت ارزان ­تر و ارسال رایگان برای خرید­های بالای 300 هزار تومان از جمله خدمات خوگر است.

* خوگر در راستای مأموریت خود، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دو پایگاه دیگر به نام­ های خوگرپلاس و خوگرنیوز ایجاد کرده است. خوگرپلاس، یک پلتفرم برای برقراری ارتباط میان فعالان حوزه صنعت مبلمان و دکوراسیون به منظور تامین نیازهای آن­ها در بخش ساخت و تولید است. حوزه فعالیت خوگرپلاس شامل ماشین­ آلات و صنایع وابسته، مواد اولیه، ابزار و یراق­ آلات و همچنین ارائه خدمات حوزه صنعت مبلمان و دکوراسیون است. خوگرنیوز، به عنوان رسانه تخصصی مبلمان و دکوراسیون، به انعکاس اخبار و ارائه گزارش در مورد رویدادها، تازه­ های نوآوری و تحولات اقتصادی مبلمان و دکوراسیون در ایران و جهان می ­پردازد و با انتشار مقالات گوناگون در حوزه دانش، سبک زندگی و معرفی میراث گذشته، وظیفه خود به عنوان رسانه را تکمیل می‌­کند.

* خوگر با برگزاری کمپین‌های متنوع و جذاب فروش و تبلیغات از جمله کمپین مبلمان فضای باز و رستورانی در تابستان، کمپین آموزشی در پاییز و کمپین‌های ویژه یلدا و سال نو و با ارائه تخفیفات تا سقف ۹۹ درصد و اهدای جوایز متعدد، رضایت مخاطبان صفحات اجتماعی از دنبال کردن خوگر را نیز مدنظر داشته است.

* صفحه اختصاصی خوگر در اینستاگرام، بیش از 314 هزار دنبال کننده دارد. تاکنون حدود 2100 پست در این صفحه منتشر شده است.

* کاربران می­ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خوگر و صفحه‌های این برند در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که به نظر می‌رسد فعالیت خوگر برای مدتی به حالت تعلیق در آمده و در حال حاضر تنها بخش بلاگ این مجموعه در دسترس است.

نویسنده: فرشته نوروزی

انتهای پیام

مرتبط با : خوگر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز