امکان خرید اقساطی برای مشتریان برگزیده بانک رفاه

اکثر فروشندگان از فروش قسطی محصولات خود و پرداخت نشدن آن واهمه دارند و همین شاید دلیلی بر کم شدن انگیزه تولید کنندگان داخلی باشد. بانک رفاه با هدف رونق در کسب و کار و افزایش مشتری، در یک اقدام حمایتی از تولیدکنندگان، طرحی با عنوان انتخاب مشتریان به صاحبان فروشگاه‌های معتبر پی‌ریزی کرد. به این ترتیب که فروشندگان می‌توانند محصولات و کالاهای خود را به مشتریان انتخابی بانک رفاه بفروشند و نگران پرداخت اقساط کالاها نباشند.

به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام روابط عمومی بانک رفاه، نظر به کاهش روند تولیدی توسط فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالا، و نگرانی بابت پرداخت نشدن اقساط، بانک رفاه به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را به مشتریان انتخاب شده بانک رفاه کارگران بفروشد. در صورت وجود هر گونه مشکلی، بانک رفاه تمام اقساط را از حساب خریداران می‌پردازد. به این شکل که در زمان واریز حقوق، مبلغ قسط از آن کم می‌شود و به حساب فروشندگان ریخته می‌شود.

مزایای طرح حمایتی بانک رفاه

مشتریان انتخابی بانک رفاه، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هستند؛ بنابراین در زمان واریز حقوق، پرداخت به صورت خودکار، قسط توسط بانک پرداخت می‌شود. تمام فروشگاه‌های معتبر و یا صاحبان کالا و خدمات می‌توانند با عقد قرارداد همکاری با بانک، از این فرصت برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

بانک رفاه کارگران، همواره درصدد ارائه خدمات به مشتریان خود است. این نوع خدمت، اتفاق تازه‌ای در نظام بانکداری به شمار می‌رود. طرح حمایت از تولیدکنندگان و تجار داخلی، به منظور اعتماد بیشتر به مشتریان، تقویت قدرت خرید خریداران، کسب و کار سالم و تضمین فروش اعتباری فروشندگان است.

از زمان تاسیس بانک رفاه کارگران، نزدیک به پنجاه سال می‌گذرد. این مجموعه با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی طبقه کارگر راه‌ اندازی شد. دادن تسهیلات یا تعهدات ریالی مانند مشارکت مدنی، سلف، مضاربه و …، خدمات ارزی و سپرده‌ها نظیر صندوق اجاره‌ای، حساب همراه، قرض‌الحسنه پس‌انداز و … از دیگر خدمات بانک رفاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات می‌توانند به سامانه‌های ارتباطی بانک یا نزدیکترین شعبه بانک رفاه مراجعه کرده و مراتب را از مسئولان ذی‌ربط جویا شوند.

مرتبط با : بانک رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز