اطلاع از تحلیل روز و خرید اتریوم از یک سایت معتبر

لست سکند

بازار رمزارزها ماهیت نوسانی داشته و به همین دلیل ریسک بالایی دارد. با این حال افراد زیادی به خرید اتریوم یا بیت کوین یا دیگر رمزارزها مشغول هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارز دیجیتال اتریوم یک رمزارز پرطرفدار است که توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کند. قیمت اتریوم در روز جاری نسبت به دیروز 0.25 درصد بیشتر شده و به مرز هزار و 623 رسیده است. اتریوم با نماد اختصاری ای تی اچ از نسل دوم رمزارزها است و با توجه به مقدار ارزش سکه‌های در گردش و دارایی‌ها، در رده دوم بازار قرار دارد. سهم اتریوم با توجه به نوسانات بازار حول و حوش یک درصد کم و زیاد می‌شود. این رمزارز به دلیل بستر و پتانسیل مناسب و کنترل بیشتری که بر روی امور مالی کاربران دارد، با نام «کامپیوتر جهانی» معروف است.

این ارز دیجیتال برخلاف بیت کوین مواردی بیشتر از جزئیات تراکنش را ذخیره می‌کند. کاربران از طریق شبکه اتریوم امکان پیگیری، بررسی وضعیت، اطلاعات کنونی و همه برنامه‌های کاربردی اعم از کدهای قراردادها، تراز کاربران و … را دارند. همین موارد سبب شده تا خرید اتریوم رواج پیدا کند و کاربران زیادی به این رمزارز توجه داشته باشند.

چه چیزی قیمت اتریوم را تعیین می‌کند؟

نوسانات بازار، خدمات و تکنولوژی و اعتماد مشتریان قیمت اتریوم را تعیین می‌کند. البته رشد قیمتی بیت کوین نیز روی نرخ اتریوم تاثیرگذار است و با نظر به حرکت قیمتی رمزارز معروف، امکان پیش بینی دقیق ارزش اتریوم وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

قبل از خرید اتریوم، باید به نرخ بیت کوین، نمودارهای این رمزارز، وضعیت بازاری آن و … توجه شود و سپس معامله رمزارز مذکور اتفاق بیفتاد. هم اکنون بررسی عملکرد یک ماهه اتریوم، رشد 46 دلاری آن را نشان می‌دهد. برخی کارشناسان نسبت به بهبود وضعیت بازاری این ارز دیجیتال امیدوار هستند و معتقدند که آمارهای اقتصادی منتشر شده از آمریکا روی صعود قیمتی رمزارزهای مختلف اثر می‌گذارد.

طبق تحلیل کلاسیک، اتریوم برای رشد بیشتر باید مرز مقاومتی مهم هزار و 633 دلاری را پشت سر بگذارد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، رشد نرخ اتریوم تداوم پیدا خواهد کرد. بنابراین افرادی که به تحلیل کلاسیک نگاه می‌کنند، در حال حاضر به خرید اتریوم می‌پردازند. البته موارد مذکور یک پیش بینی است و امکان نزول قیمتی اتریوم هم وجود دارد.

قبل از خرید اتریوم به این نکته توجه کنید

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره اتریوم هستید، باید به وبسایت و وبلاگ‌های معتبر و تخصصی این رمزارز مراجعه کنید. بیت پین یک سایت معتبر در حوزه رمزارزها است که اطلاعات و نمودارهای به روزرسانی شده و مهم آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. با مراجعه به وبسایت بیت پین اطلاعات مربوط به رمزارزهای برتر به چشم می‌خورد. افراد با کلیک روی ارز دیجیتال مورد نظر خود، از قیمت لحظه‌ای و نوسان آن مطلع می‌شوند.

خرید اتریوم ، بیت کوین یا هر رمزارز دیگری از طریق سایت بیت پین کاری آسان است و افراد با سپری کردن فرآیند ثبت نام و احراز هویت، امکان خرید و فروش هر ارز دیجیتالی را از طریق این سایت دارند. این سایت به دلیل مدیریت ریسک، داشتن امنیت مناسب، پشتیبانی از جفت رمزارزها و … مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

بیت پین توسط شرکت سنا ایمن مبادله ایجاد شده و انواع خدمات رمزارزی را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. افراد گذشته از خرید و فروش در این سایت، امکان کسب اطلاعات مناسب از آکادمی بیت پین را دارند. ضمنا کاربران به منظور معامله راحت در وبسایت مذکور می‌توانند از منابع و راهنمایی‌های آن کمک بگیرند. تیم پشتیبانی بیت پین نیز همواره مشتریان را برای انجام یک معامله مناسب و درست همراهی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز