استفاده از فلیپ چارت چه مزایایی دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تصور کنید در یک جلسه آموزشی نشسته‌اید. بیشترین تاثیر مطلوب بر مخاطب را از چه طریقی می‌دانید؟ پاسخ به این سوال به نگاه شما بستگی دارد و برای هر فردی متفاوت است. برای بسیاری، همچنان اشیاء فیزیکی پویاتر و قابل ارتباط‌تر از پاورپوینت یا اسلایدها هستند. این یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد به جای اسلاید، از یک فلیپ چارت و کاغذ یادداشت چسب‌دار استفاده می‌کنند. این محصولات، یک راه مفید برای تعامل بیشتر با مخاطبان را ارائه می‌دهند. نه تنها می‌توانید ایده‌ها و نتایج خود را در فلیپ چارت ارائه کنید، بلکه می‌توانید از آن‌ها برای ثبت فوری ورودی، بازخورد و ایده‌های مخاطبان خود نیز استفاده کنید.

کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول می‌پردازد.

تاثیر فلیپ چارت در همراهی مخاطب

علاوه‌بر ارائه اطلاعات، یک فلیپ چارت ابزار عالی برای درگیر کردن کاربران در بحث‌های تعاملی است. یک تخته وایت برد فلیپ چارت می‌تواند هنگام ارائه پیش نویس گزارش، به تشویق مخاطبان در بحث مورد نظر کمک کند. فلیپ چارت‌ها همچنین برای کمک به تجزیه و تحلیل گروهی داده‌ها موثر هستند. هنگام نوشتن گزارش، برای تهیه فهرست‌ها یا برای تهیه دیگر نتایج براساس یافته‌ها می‌توانند مفید واقع می‌شوند. این تعامل ارزنده با مخاطب را شاید با تخته وایت برد نتوان ایجاد کرد. این محصولات، یک راه مفید برای تعامل بیشتر با مخاطبان را ارائه می‌دهند. نه تنها می‌توانید ایده‌ها و نتایج خود را در فلیپ چارت ارائه کنید، بلکه می‌توانید از آن‌ها برای ثبت فوری ورودی، بازخورد و ایده‌های مخاطبان خود نیز استفاده کنید.

امکان استفاده در فضاهای گوناگون

فلیپ چارت ابزار ساده‌ای است که به عنوان جایگزینی برای ارائه پاورپوینت مورد استقبال قرار می‌گیرد.  فلیپ چارت‌ها برای کمک به ارزیاب‌ها در کارهای میدانی و مناطقی که دسترسی به برق وجود ندارد، ابزار بسیار مفیدی هستند. این کالاها جایگزین تعاملی‌تر و پر جنب‌وجوش‌تری در مقایسه با پاورپوینت محسوب می‌شوند. اما همیشه فلیپ چارت ممکن است برای مخاطبان زیاد مفید نباشد. انتخاب این قبیل محصولات تنها به نیاز مخاطبان و نوع ارائه شما بستگی دارد. در برخی موارد استفاده از یک تخت وایت برد ساده یا دیجیتالی شاید انتخاب بهتری باشد.

راز آسمان پایتخت

فلیپ چارت-کاماپرس

چند توصیه‌ هنگام استفاده از فلیپ چارت

کار با فلیپ چارت را تمرین کنید تا بتوانید با آن احساس راحتی کنید. باید به گونه‌ای قرار گیرید که همه مخاطبان بتوانند آن را ببینند. اطمینان حاصل کنید که کاغذ کافی و همچنین نوار یا وسایل دیگر برای چسباندن صفحات به دیوار دارید. به طور کلی، هنگام نوشتن روی تخته وایت برد، فلیپ چارت یا تخته سیاه، تا حد امکان پشت خود را از مخاطب دور نگه دارید. هنگام نوشتن روی کاغذ، بهتر است با حروف بزرگ بنویسید.

سفارش انواع فلیپ چارت در فروشگاه اینترنتی تحریرفروش

فروشگاه اینترنتی تحریرفروش، انواع تجهیزات اداری و لوازم التحریر را در برندهای متنوع در اختیار دارد. فلیپ چارت در انواع گوناگون تنها بخش اندکی از محصولات متنوع این مجموعه را شامل می‌شود. زونکن و ماژیک محصول کالربرد دو نوع دیگر از محصولات پرفروش این وبسایت است. انواع تجهیزات اداری در دسته‌های کالای دیجیتال، انواع ماژیک وایت برد و پایه تخته وایت برد موجود و قابل سفارش است. لازم به ذکر است که ماشین‌ حساب‌های مهندسی تحریرفروش شامل گارانتی یک ساله می‌شوند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، واتسپ، کانال تلگرام و آپارات تحریرفروش مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تحریر فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز