از آموزش پولیش و سرامیک خودرو چه می‌دانید؟

رنگ و بدنه ماشین، نخستین عاملی است که در هنگام خرید خودرو به آن توجه می‌شود. از این رو آموزش دیتیلینگ خودرو از جمله آموزش پولیش و سرامیک خودرو طرفداران بسیاری دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خدمات کسب و کار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیتیلینگ خودرو شامل فعالیت‌هایی از جمله پولیش و سرامیک خودرو برای ترمیم بدنه و محافظت از آن است. با توجه به تقاضای بالا برای این خدمات، آموزش دیتیلینگ و به‌ویژه آموزش سرامیک خودرو یک شغل بسیار پردرآمد محسوب می‌شود. ضمن این‌که یادگیری سرامیک خودرو، می‌تواند یک امتیاز ویژه برای افرادی باشد که در کارواش یا دیگر خدمات مربوط به ماشین فعالیت می‌کنند. کاماپرس در ادامه به معرفی دیتیلینگ خودرو و همچنین بررسی اهمیت یادگیری و آموزش سرامیک خودرو می‌پردازد.

دیتیلینگ خودرو چیست؟

دیتیلینگ خودرو برخلاف تصور، شامل تعمیرات فنی، مکانیکی یا رنگ‌کاری و صافکاری نبوده و تنها شامل فعالیت‌هایی برای ترمیم بدنه و محافظت از آن است. این خدمات شامل صفرشویی تمام قسمت‌های داخلی و خارجی خودرو، پولیش، واکس و سرامیک خودرو است. هدف اصلی دیتیلینگ خودرو بهبود و تعمیر رنگ بدنه خودرو و از بین بردن خراش‌های کوچک و چرخشی بدنه است.

راز آسمان پایتخت

دیتیلینگ خودرو چه مزایای دارد؟

برخی از مهم‌ترین مزایای دیتیلینگ خودرو که موجب محبوبیت آن در میان مالکان خودرو شده، در ادامه بررسی شده است؛

ظاهر زیبا و براق: فرقی ندارد که صاحب چه نوع خودرویی باشید، در هر حال، دلتان می‌خواهد که خودروی شما در هر شرایطی، مانند یک خودروی تازه از کارخانه بیرون آمده، درخشنده و زیبا باشد. خدمات پولیش و سرامیک خودرو این امکان را فراهم می‌کند. ضمن این‌که استفاده از روکش سرامیکی علاوه بر براق کردن نمای بدنه، موجب افزایش خاصیت بازتابندگی رنگ و شفافیت خودرو می‌شود.

محافظت از خودرو در برابر آلاینده‌ها: بدنه و رنگ خودرو به‌طور دائم در برابر نور شدید آفتاب و انواع آلاینده قرار دارد که به مرور زمان موجب تغییر رنگ بدنه می‌شوند. پوشش‌های مورداستفاده در دیتیلینگ خودرو، مقاومت خودرو در برابر تغییر رنگ را افزایش می‌دهد.

مقاومت در برابر خط و خش: استفاده از لایه‌های محافظ نانوسرامیک و سرامیک خودرو ، موجب می‌شود تا بدنه ماشین در برابر انواع خط و خش‌های معمولی روی سطح و بدنه شاسی مقاوم شود. در نتیجه خودروی شما تا چند مدت نیاز به پولیش و واکس نخواهد داشت.

شستشوی آسان خودرو: پوشش‌های سرامیکی در روش سرامیک خودرو موجب ایجاد یک کاور آب گریز بر روی خودرو می‌شود. از این رو شستشوی خودرو بسیار آسان شده و هیچ‌گونه لکه‌ای بر روی بدنه باقی نمی‌ماند.

چرا آموزش دیتیلینگ خودرو؟

با توجه به کاربرد دیتیلینگ خودرو و همچنین افزایش تقاضا برای انجام این خدمات، یادگیری دیتیلینگ خودرو از مزایای بسیار بالایی برخوردار است. به‌طوری که در حال حاضر دوره‌های متعددی در این زمینه برگزار می‌شود. 3 دلیل مهم برای شرکت در دوره آموزش سرامیک خودرو و پولیش خودرو در ادامه آمده است؛

راه‌اندازی کسب و کار شخصی: شرکت در دوره‌ آموزش سرامیک خودرو برای افرادی که به‌دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار شخصی و پردرآمد هستند و به فعالیت در حوزه خدمات خودرو علاقه دارند، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

دیتیلینگ ماشین بدون هزینه: با شرکت در دوره آموزش سرامیک خودرو می‌توانید بدون صرف هزینه، خدمات دیتیلینگ را برای خودروی شخصی خود انجام دهید.

افزایش مهارت: تمامی افرادی که تا پیش از این در مراکز کارواش فعالیت داشته‌اند، می‌توانند با گذراندن یک دوره آموزش پولیش و سرامیک خودرو، مهارت‌های خود را توسعه داده و میزان درآمد خود را افزایش دهند.

بهترین آموزشگاه آموزش نانو سرامیک و پولیش خودرو کدام است؟

در حال حاضر آموزشگاه های متعددی این دوره را برگزار می‌شوند. با این حال برخی از مواردی که در هنگام شرکت در دوره آموزش سرامیک خودرو باید به آن توجه کنید، در ادامه بررسی شده است؛

آموزش عملی:  در هنگام ثبت نام، حتما توجه کنید که دوره موردنظر علاوه بر سرفصل‌های تئوری، شامل آموزش عملی مراحل موردنظر از جمله آموزش احیای رنگ بدنه ، آموزش رفع آفتاب‌سوختگی ، آموزش نصب شیشه دودی ، رفع کدری چراغ خودرو و آموزش صفرشویی و مانند آن نیز باشد.

برخورداری از تجهیزات و ابزار مناسب: دیتیلینگ خودرو مانند اجرای یک اثر نقاشی، نیازمند استفاده از تجهیزات و ابزارهای مناسب است. از این رو حتما دقت کنید که در آموزشگاه موردنظر با انواع این تجهیزات و نحوه کار آن‌ها آشنا شوید.

مدرک معتبر: در نهایت، حتما دقت داشته باشید که در پایان دوره به شما مدرک معتبری اعطا شود تا بتوانید به‌وسیله آن از مهارت خود در محیط کار بهره‌مند شوید.

کدام آموزشگاه آموزش پولیش و سرامیک خودرو را شرکت کنیم؟

دوره آموزش پولیش و سرامیک خودرو آموزشگاه آزمون خودرو، یکی از دوره‌های معتبر در این حوزه است. آموزشگاه آزاد فنی حرفه‌ای آزمون خودرو به‌عنوان مرجع تخصصی آموزش تشخیص رنگ و بدنه خودرو، دیتیلینگ خودرو شامل واکس و پولیش و سرامیک خودرو خدمات ویژه‌ای را این زمینه برای علاقمندان فراهم کرده است.

مزایای این دوره : شامل کارگاه آموزش مهارت‌های فردی و تکنیک‌های ورود به بازارکار، کارآموزی رایگان و نامحدود، ارائه محل اسکان رایگان به هنرجویان ساکن در شهرستان، تامین تجهیزات درخواستی به صورت اقساط و با شرایط ویژه، امتیاز استخدام در مجموعه «اتاق نور آزمون خودرو» را دارد.

مدارک : دریافت گواهی آموزشگاه آزمون خودرو، دریافت کارت هوشمند آزمون خودرو،دریافت مدرک دوره توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، امکان شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و دریافت مدرک معتبر گواهی مهارت این سازمان و همچنین امکان دریافت مدرک معتبر از کالج سانتامونیکا در آمریکا است.

انتهای پیام

مرتبط با : آزمون خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز