ارزان ترین تراول ماگ دانش آموزی و دانشجویی در بازار

تراول-ماگ-کاماپرس

تراول ماگ سبک، کوچک و قابل حمل است و دانشجویان و دانش‌آموزان این روزها اشتیاق بیشتری برای استفاده از آن نسبت به فلاسک‌های جاگیر دارند.

توالی کلاس‌های درس در مدرسه و دانشگاه وقت چندانی برای مراجعه به بوفه و مغازه باقی نمی‌گذارد؛ از این رو خرید وسیله‌ای مانند تراول ماگ باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. تراول‌ماگ در انواع متفاوتی مانند پلاستیکی، استیل، شیشه‌ای و سرامیکی تولید و عرضه می‌شود. مصرف‌کنندگان در هنگام خرید علاوه بر جنس به معیارهای دیگری مانند قیمت، ظرفیت، ابعاد، رنگ، مقاومت در برابر ضربه و نحوه چفت‌شدن درب، بیش از همه توجه می‌کنند.

تراول ماگ چیست؟

تراول‌ماگ وسیله‌ای است شبیه به لیوان درب‌دار که ویژگی بارز آن عایق بودنش است؛ همین ویژگی سبب می‌شود دمای مایعات تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند. این محصول برای نوشیدنی‌های سرد در روزهای گرم تابستان و نوشیدنی‌های گرم در روزهای سرد زمستانی قابل استفاده است.

تفاوت تراول‌ ماگ با فلاسک

مهم‌ترین تفاوت تراول‌ماگ با فلاسک در ابعاد و گنجایش آن است. تراول‌ماگ‌ در اندازه‌های کوچک‌تری تولید می‌شود که بزرگترین آن 700 میلی‌لیتر گنجایش دارد. تراول ماگ برای مصرف روزانه، هنگام رفت‌ و‌ آمدهای کاری و تحصیلی مناسب‌‌تر است. تراول ماگ‌ها معمولا دارای محفظه‌های نوشیدن هستند که استفاده از آن را در مقایسه با فلاسک راحت‎‌تر می‌کند. از نظر رنگ‌بندی و طرح، تراول‌ماگ‌های متنوع‌تری نسبت به فلاسک در بازار وجود دارد. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم این دو وسیله مربوط به قیمت آنها می‌شود. معمولا تراول‌ماگ‌ها به دلیل ابعاد و کاربردی که دارند ارزان‌تر از فلاسک به فروش می‌رسند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت باسلام 4 تراول ماگ ارزان را معرفی می‌کند؛

راز آسمان پایتخت

تراول ‌ماگ پلاستیکی

تراول‌ماگ‌های پلاستیکی از ارزان‌ترین تراول‌ماگ‌های موجود در بازار هستند. این محصول در دو اندازه کوچک و متوسط به فروش می‌رسد. تراول ماگ پلاستیکی کوچک که ارتفاع آن 10 سانتی‌متر است با قیمت 32 هزارتومان و تراول‌ماگ پلاستیکی متوسط که ارتفاع آن 12 سانتی‌متر است با قیمت 42 هزارتومان به فروش می‌رسد. این محصول در طرح و رنگ‌های متنوعی عرضه شده‌ و در مایکروفر قابل گرم‌کردن است. علاوه بر این، دارای درب آسان‌نوش است که استفاده از آن را برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر می‌کند.

تراول-ماگ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

تراول ماگ طرح ایکیا

بهای این کالا 69 هزارتومان است که طرح متفاوتی نسبت به سایر محصولات مشابه آن دارد. جنس آن پلی‌پروپیلن است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، ضدضربه بودن آن است. درب پیچی دارد که به چفت شدنش کمک می‌کند. ایکیا یک شرکت سوئدی و چندملیتی است و فعالیت خود را از سال 1943 آغاز کرده است. مهم‌ترین تمایز برند ایکیا نسبت به سایر برندهای‌ فعال در زمینه لوازم خانگی، طراحی‌های مدرن محصولاتش است. این سبک طراحی در مدل تراول‌ماگ معرفی شده نیز به راحتی قابل مشاهده است. این تراول‌ماگ در 4 رنگ آبی، صورتی، خاکستری و سبز عرضه شده است.

تراول ماگ خرگوشی

این کالا یکی دیگر از خوش‌قیمت‌ترین ماگ‌های موجود در بازار است. قیمت آن 130 هزارتومان است که باتوجه به گنجایش 330 میلی‌لیتری آن، مناسب به نظر می‌رسد. این ماگ در ارتفاع 14 و عرض 7 سانتی‌متر تولید شده است. درون این تراول‌ماگ از جنس شیشه و بیرون آن پلاستیکی است. ماگ‌های شیشه‌ای به دلیل نگهداری کوتاه مدت حرارت، برای نوشیدنی‌های گرم چندان مناسب نیستند. این کالا در 4 رنگ یاسی، آبی، سبز و صورتی به فروش می‌رسد. باتوجه به طراحی آن به نظر می‌رسد برای کودکان بیشتر کاربرد داشته باشد.

تراول ماگ HAERS

قیمت این کالا 140 هزارتومان است. گنجایش این محصول 220 میلی لیتر و جنس بدنه آن استیل است. ماگ‌های استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، زنگ‌زدگی و نگهداری طولانی مدت مایعات در دمای خود، در اولویت‌های بالا برای خرید از سوی مصرف‌کنندگان قرار دارد. برند هارس یک برند چینی است که قدمت تأسیس آن به سال 1996 بازمی‌گردد. این کمپانی با شعار «زندگی را راحت‌تر کنیم» خود را در قبال ارائه انواع فلاسک و تراول‌ماگ‌های باکیفیت، کاربردی و سالم برای مصرف‌کنندگان متعهد می‌داند.

باسلام
باسلام یک بازار اینترنتی است که محصولات مختلفی در زمینه‌های پوشاک، مواد غذایی، آرایش و بهداشتی، کالای دیجیتال و … عرضه می‌کند. این برند فعالیت خود را از پاییز 1395 آغاز کرده است. تنوع قیمتی محصولات در این سایت، به کاربران با توان خرید مختلف، کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند به علاوه اینکه در باسلام می‌توان به صورت مستقیم و بدون واسطه با تولیدکننده ارتباط داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : ایکیاباسلام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز