پرفروش ترین گوشی های دانش آموزی سامسونگ + قیمت روز موبایل

گوشی دانش آموزی-کاماپرس

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، بسیاری از والدین به دنبال خرید گوشی مناسب، باکیفیت و کاربردی و همچنین با قیمت مناسب برای دانش‌آموزان خود هستند. بیشتر این گوشی‌های دانش‌آموزی، از نوع اقتصادی میان­رده‌ هستند که عملکرد خوبی در عین قیمت مناسب دارند. یکی از شرکت‌هایی که به تولید گوشی‌های اقتصادی باکیفیت اقدام کرده و موفق شده محبوبیت زیادی کسب کند، شرکت سامسونگ است؛ با این حال، قیمت متغیر لوازم الکترونیکی ممکن است شما را به دردسر بیندازد.

چرا گوشی دانش‌آموزی سامسونگ بخریم؟

تولید گوشی‌های پرچمدار باکیفیت باعث نشده که سامسونگ از تولید گوشی‌های اقتصادی مناسب دانش‌آموزان غافل شود. این شرکت کره‌ای در کنار گوشی‌های پرچمدار و رده بالا، گوشی‌های با تنوع قیمت و امکانات زیاد نیز تولید می­کند که برای تمام افراد مناسب است. گوشی‌های دانش‌آموزی ضمن عملکرد خوب و مناسب دارای قیمت مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین گوشی‌های دانش‌آموزی سامسونگ را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A14

صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی سامسونگ از کیفیت و وضوح تصویر مناسبی برخوردار است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی به خوبی می‌تواند توقعات‌ شما را در عکاسی در نور روز برآورده کند و برای عکاسی در نور شب هم عملکرد نسبتا مناسبی در جایگاه یک گوشی مقرون به صرفه دارد. پردازنده این گوشی عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی و پرطرفدار به نمایش می‌گذارد. ظرفیت باتری این گوشی میان­رده 5000 میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده معمولی، طول عمر مفیدی حدود دو روز ارائه می‌دهد. قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش پنج میلیون و 565 هزار تومان است.

قیمت روز گوشی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A04e

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی کیفیت مطلوبی در حد قیمتش ارائه می‌دهد. دوربین دوگانه این گوشی برای ثبت تصاویر در نور روز عملکرد کاملا قابل قبولی دارد. پردازنده این گوشی مقرون به صرفه در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب و کاربردی عملکرد مناسبی به نمایش خواهد گذاشت. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی، دو روز آن را شارژ نگه می­دارد. قیمت این گوشی اقتصادی سه میلیون و 939 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A04s

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی از نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار است که سرعت پردازش تصویر را بالا می‌برد و کیفیت آن هم مناسب است. دوربین سه گانه این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که برای یک گوشی میان­رده عملکرد کاملا قابل قبولی دارد. پردازنده این گوشی سری A هم به خوبی از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پرطرفدار برمی‌آید. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند آن را برای دو روز روشن نگه دارد. قیمت این گوشی سامسونگ پنج میلیون و 358 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی با توجه به قیمت آن کیفیت قابل قبولی دارد. دوربین این گوشی عملکرد متوسطی به نمایش خواهد گذاشت. البته برای ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر بهتر است که سراغ گزینه‌های دیگر بروید. پردازنده این گوشی سامسونگ عملکرد مناسبی در انجام فعالیت‌های روزانه و اجرای بازی‌های سبک دارد. باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی هم به کاربر اجازه می‌دهد که به ازای هر بار شارژ کامل، به مدت دو روز از آن استفاده کند. قیمت این گوشی مقرون به صرفه سه میلیون و 619 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A04

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی اقتصادی عملکرد کاملا مناسبی ارائه می‌دهد، اما بر اثر تابش نور مستقیم آفتاب، وضوح تصویر آن کمی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. دوربین دوگانه این گوشی با بهره بردن از سنسور دوربین عریض 50 مگاپیکسلی عملکرد قابل قبولی به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده این گوشی سامسونگ به خوبی از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب و کاربردی برمی‌آید. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده معمولی، طول عمر مفیدی در حد دو روز خواهد داشت. قیمت این گوشی دانش‌آموزی سه میلیون و 800 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل و مقایسه آنها با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ و مقایسه آنها می‌توانید به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز