پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر-کاماپرس

ایسر یکی از 6 برند مطرح در زمینه فروش لپ‌تاپ در بازار جهانی است. در سال 2022 ایسر 6.6 درصد از سهم بازار جهانی لپ تاپ را به خود اختصاص داد و در جایگاه ششم قرار گرفت. با توجه به نیازهای متفاوت دانشجویان برند ایسر لپ‌تاپ‌هایی با طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصر به فرد تولید کرده است. پرفروش ترین لپ تاپ ‌های دانشجویی ایسر علاوه بر کارایی بالا، دارای قابلیت‌های مختلفی همچون صفحه نمایش باکیفیت، باتری با عمر طولانی، وب‌کم با کیفیت بالا و قابلیت حمل آسان هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف پرفروش ترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی ایسر را معرفی می‌کند.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire 3 A315-58-320P (i3 8GB 1TB  )

قیمت این لپ‌تاپ ایسر در لحظه تهیه این گزارش 13 میلیون و 750 هزار تومان است. دانشجویانی که نیازهای آنان در حد کارهای محاسباتی ساده، کارهای اداری و مصرف رسانه است می‌توانند بدون مشکل این لپ‌تاپ را بکار بگیرند. اما با توجه به مشخصات و قیمت اقتصادی کارهای گرافیکی و بازی با این لپ‌تاپ سخت خواهد بود. دانشجویانی که در کلاس‌های مختلف یا محیط کتابخانه همیشه به پریز برق دسترسی ندارند می‌توانند از بازدهی 3 ساعته باتری استفاده کنند.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر-کاما

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ایسر 15.6 اینچی مدل Aspire 3 A315-58-39P3 ( i3 8GB 1TB )

قیمت این لپ‌تاپ ایسر 14 میلیون و 150 هزار تومان است. این محصول با توجه به قیمتی که دارد مشخصات فنی خوبی را ارائه می‌کند و بین لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه انتخاب خوبی است. پردازنده این لپ‌تاپ به همراه رم DDR4  که در لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه کمتر دیده می‌شود سرعت پردازش بالایی در امور روزمره دانشجویی مثل وبگردی و نوشتن مقالات و تحقیقات دانشجویی ارائه می‌دهد. همچنین پورت‌های متعدد این لپ‌تاپ به دانشجویان این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به مبدل انواع لوازم جانبی را به آن متصل کنند.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

لپ‌تاپ ایسر 15.6 اینچی مدل Aspire A315-23-R3PE ( R5 12GB 1TB )

قیمت این محصول ایسر 18 میلیون و 900 هزار تومان است. ایسر از صفحه نمایش فول اچ دی مات استفاده کرده است، نمایشگرهای مات در محیط‌های باز و هنگام تابش نور آفتاب به راحتی قابل استفاده هستند. بنابراین دانشجویانی که به درس خواندن در فضای باز علاقمند هستند می‌توانند این لپ‌تاپ را در نظر بگیرند. پردازنده ‌Rayzen 5  علاوه بر امور روزمره دانشجویان برای کارهای نیمه سنگین گرافیکی و پردازش‌های نسبتا سنگین نیز پاسخگو است.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر-کاماپرس

لپ‌تاپ ایسر 15.6 اینچی مدل Aspire 3 A315 (i7 8GB 1TB  )

قیمت این لپ‌تاپ ایسر 27 میلیون تومان است. ایسر این محصول را با طراحی ساده و حاشیه‌های گرد به بازار عرضه کرده است. داشتن 2 گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا برای لپ‌تاپی در این رده قیمت مزیت محسوب می‌شود. دانشجویان مهندسی که از نرم‌افزارهای تخصصی استفاده می‌کنند یا برنامه‌نویس هستند می‌توانند کار خود را با این محصول ایسر آغاز کنند. با وجود سخت افزار قوی وزن این لپ‌تاپ 1.7 کیلوگرم است و حمل آن برای دانشجویان دشوار نخواهد بود.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر-کاماپرس

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire 7 A715-51G (i7 16GB 512GB SSD)

این محصول ایسر با قیمت 40 میلیون و 300 هزار تومان در دسترس است. دانشجویان مهندسی، طراحان و حتی گیمرها می‌توانند از امکانات این لپ‌تاپ بهره ببرند. این لپ‌تاپ بدنه مستحکمی دارد که قطعات داخلی لپ‌تاپ را در برابر ضربه‌های احتمالی حفظ می‌کند؛ بنابراین، می‌تواند برای دانشجویانی که لپ‌تاپ خود را زیاد جا‌به‌جا می‌کنند مناسب باشد. کیبورد لپ‌تاپ هم استاندارد است و تجربه تایپ راحت و روانی را ارائه می‌کند. همچنین استفاده از حافظه SSD می‌تواند سرعت پردازش را بسیار بالا ببرد.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایسرتکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز