محبوب ترین لپ تاپ های دانشجویی / مهر 1402

لپ تاپ دانشجویی چهار ویژگی مهم دارد: عملکرد خوب، دوام بالا، عمر طولانی باتری و قیمت مناسب که دانشجو از پس خرید آن بربیاید. اما همه چیز در این چهار ویژگی خلاصه نمی‌شود و برخی دانشجویان با توجه به رشته به امکانات بالا نظیر کارت گرافیک قدرتمند نیاز دارند و کار برخی دیگر هم با نرم افزارهای ساده آفیس راه می‌افتد.

کاماپرس در این گزارش با توجه به توصیه‌های کارشناسان تکنولایف به معرفی محبوب ترین لپ تاپ های دانشجویی می‌پردازد.

لپ تاپ اچ پی HP G7 250 سرآمد لپ تاپ های دانشجویی

این لپ تاپ اچ پی یکی از ارزان‌ترین محصولات این سازنده آمریکایی است. با بودجه حدود 20 میلیون می‌توانید این لپ تاپ را خریداری کنید.

لپ تاپ HP G7 250 از نمایشگری 15.6 اینچی با رزولوشن HD استفاده می‌کند. این پنل از نوع IPS است و پوشش مات هم دارد. در بخش سخت افزاری سازنده آمریکایی از پردازنده مرکزی اینتل Celeron N4020 استفاده کرده است، پردازنده‌ای که فرکانس پردازشی برابر با 1.1 تا 3.1 گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده مرکزی حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه HDD دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05

با کمی صرف هزینه بیشتر می‌توانید یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت برای دانشجویان را بخرید. این مدل وزنی 1.5 کیلوگرمی و ضخامتی حدود 19.9 میلی متر دارد و از نمایشگری 15.6 اینچی مات با رزولوشن FHD بهره می‌برد. این صفحه نمایش به نسبت مدل قبلی رزولوشن بالاتر و در نتیجه کیفیت بهتری دارد و برای مشاهده محتوا گزینه بسیار بهتری به حساب می‌آید. این نمایشگر از نوع TN است و از نرخ نوسازی 60 هرتزی هم برخوردار است.

لپ تاپ ایسوس مدل E510MA-BR1116

لپ تاپ ایسوس مدل E510MA-BR1116 یکی از ارزان‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار از برند ایسوس است به همین دلیل باید انتظار خود را به نسبت همین قیمت پایین بیاورید. البته که این مدل با مشخصات قابل قبولی که دارد می‌تواند به نوعی انتخاب خوبی برای دانش آموزان و حتی دانشجویان به حساب بیاید. این لپ تاپ که وزنی 1.57 کیلوگرمی و ضخامتی حدود 18.1 میلی متری دارد از پردازنده مرکزی Intel Celeron N4020 با فرکانس 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6

این لپ تاپ از لنوو 1.7 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن به 19.9 میلی‌متر می‌رسد. برای سخت افزار این مدل پردازنده Intel Core i3 1115G4 در نظر گرفته شده است. 8 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 هم وظیفه‌ی ذخیره برنامه‌ها در حافظه را عهده‌دار است. همچنین ‌رم این نمونه قابل ارتقاء است. این محصول حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع HDD دارد و خبری از حافظه SSD نیست که البته خودتان می‌توانید پس از خرید این حافظه را به SSD ارتقاء دهید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اچ پیایسوستکنولایفلنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز