پرفروش ترین لپ تاپ های لنوو در بازار + قیمت روز

قیمت لپ تاپ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت لنوو در سال 2022 موفق شد 69 میلیون لپ‌تاپ‌ را در سراسر جهان به فروش برساند تا جایگاه این برند را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها در جهان حفظ کند. لپ‌تاپ‌های لنوو با تنوع بالا در قیمت‌ها و همچنین کارکرد خود توانسته‌اند گزینه مطلوب برای خیلی از افرادی باشند که می‌خواهند لپ‌تاپ بخرند. این دستگاه‌های خوش ­ساخت از کیفیت خوبی برخوردار بوده و به دلیل قیمت مناسب‌ در کنار کاربردی بودن، ارزش خرید بالایی دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی، مقایسه و قیمت روز پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو پرداخته است.

چرا لنوو بخریم؟

شرکت لنوو، لپ‌تاپ‌هایی با کارکردهای مختلف تولید می‌کند که از بین آنها لپ‌تاپ‌های اقتصادی و میان رده این شرکت چینی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌ است. این لپ‌تاپ‌ها در عین کاربردی بودن، از وزن مطلوب برای جابه­‌جایی و همچنین کیفیت ساخت مناسب برخوردارند که آنها را برای دانشجویان مناسب می‌‌کند.

قیمت لپ تاپ-کاماپرس

 پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو

1- لپ­ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  Ideapad 3 15IAU7-XAK

وزن 1.63 کیلوگرمی این لپ‌تاپ، آن را به گزینه مناسبی برای جابه­‌جایی تبدیل کرده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ­تاگ با نرخ نوسازی 60 هرتزی و وضوح تصویر فول اچ دی، کیفیت قابل قبولی را برای تصاویر ایجاد می‌کند. پردازنده شش هسته‌ای این لپ‌تاپ لنوو برای استفاده‌ روزانه، اجرای برنامه‌های معمولی، وبگردی و تماشای فیلم عملکردی کاملا مناسب دارد. این لپ‌تاپ برای دانشجویان و کسانی که عادت به جابه­‌جایی مداوم دارند، گزینه مناسبی است. باتری این لپ‌تاپ بین دو تا چهار ساعت شارژدهی دارد. قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 16 میلیون و 670 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  Ideapad 3 15IGL05-Q

وزن 1.75 کیلوگرمی این لپ‌تاپ، آن را به گزینه مناسبی برای جابه­‌جایی روزانه تبدیل می‌کند که برای دانشجویان کاربرد زیادی دارد. صفحه نمایش این لپ‌تاپ لنوو با نرخ به­‌روزرسانی 60 هرتز و وضوح تصویر اچ دی، کیفیت، وضوح و سرعت پردازش مناسبی برای تصویر به همراه خواهد داشت. پردازنده دو هسته‌ای این لپ‌تاپ برای انجام کارهای روزانه و سبک مثل وبگردی، تماشای فیلم و سایر استفاده‌های معمولی مناسب است. این لپ‌تاپ بین دو تا چهار ساعت شارژدهی دارد. قیمت این لپ‌تاپ لنوو 9 میلیون و 670 هزار تومان است.

3- لپ­ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 5 15ITL05-CR

وزن این لپ‌تاپ لنوو فقط 1.66 کیلوگرم است که حمل روزانه آن را راحت می‌کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ سبک با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ نوسازی 60 هرتز، تصاویر را با کیفیت قابل قبولی نمایش می­‌دهد. پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای این لپ‌تاپ برای کارهای روزانه مثل تماشای فیلم، شرکت در کلاس‌های آنلاین، وبگردی و دیگر استفاده‌های معمولی عملکرد مناسبی خواهد داشت. باتری این لپ‌تاپ بین دو تا چهار ساعت شارژدهی دارد. قیمت این لپ‌تاپ میان­رده 22 میلیون و 770 هزار تومان است.

4- لپ­ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  Ideapad 3 15ITL6-JF

وزن دو کیلوگرمی این لپ‌تاپ ممکن است برای حمل روزانه کمی سنگین باشد. نرخ نوسازی صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ لنوو 60 هرتز است و با وضوح فول اچ دی، کیفیت، سرعت پردازش و وضوح تصویر قابل قبولی ارائه می‌دهد. پردازنده چهار هسته‌ای این لپ‌تاپ محبوب هم برای انجام کارهای روزانه عملکرد کاملا مناسبی دارد. شارژدهی این لپ‌تاپ بین یک تا سه ساعت است. قیمت این دستگاه 20 میلیون و 570 هزار تومان است.

5- لپ­تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل  Ideapad 3 15ITL6-IB

وزن دو کیلوگرمی این لپ‌تاپ برای حمل، مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما برای جابه­جایی مداوم و روزانه ممکن است سنگین باشد. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ لنوو با نرخ نوسازی 60 هرتز و وضوح تصویر فول اچ دی، تصاویر قابل قبولی به نمایش می‌گذارد. پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای این لپ‌تاپ برای استفاده‌ معمولی و روزمره عملکرد مناسبی دارد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ بین یک تا سه ساعت است. قیمت این لپ‌تاپ پرفروش 27 میلیون و 70 هزار تومان است.

قیمت لپ تاپ-کاماپرس

خرید لپ­ تاپ­ های لنوو از “سبیت”

فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی سبیت کار خود را در سال 1382 با فروش لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنتی سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌ تاپ لنوو می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس https://cebit.ir مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت نیز می­توانید با شماره تلفن 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز