ارزان ترین بخاری های گازی در بازار چند؟

لست سکند

قیمت بخاری گازی مثل بقیه لوازم خانگی با افزایش روبروست، تا جایی که برای خرید ارزان ترین بخاری گازی بازار حداقل باید ۹۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

به گزارش کاماپرس، با اینکه بازار لوازم خانگی همچنان در رکود است، اما رصد بازار نشان می دهد مردم با خرید بخاری گازی یک تکانی به این بازار داده اند. از هفته گذشته و با ورود سامانه های بارشی و پیش بینی بارش برف و کاهش دما در بیشتر مناطق کشور، تب و تاب خرید بخاری گازی هم داغ شده است. اما ارزان ترین بخاری گازی بازار را با چه قیمتهایی می توان خرید؟

ارزان ترین بخاری های گازی بازار

بخاری گازی پلار مدل 20KN با قیمت ۹۵۵ هزار تومان یکی از ارزان ترین بخاری های بازار است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت بخاری گازی جهان افروز مدل JAH65 حدود ۹۶۰ هزار تومان است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

بخاری گازی آبسال مدل 437 حدود ۱ میلیون و ۵۷ هزار تومان قیمت دارد. بخاری گازی آبسال مدل 481 با قیمت یک میلیون و ۸۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

بخاری گازی مروارید سوز شرق طرح Royal Fireplace مدل 9000 با قیمت یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان فروخته می شود. بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند AB7 یک میلیون و ۴۰۹ هزار تومان قیمت دارد.

بخاری گازی نیک کالا مدل کیوان KN16 با قیمت یک میلیون و ۹۵۶ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250 دو میلیون و ۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

بخاری گازی جنرال مدل پرنسس کد 30000 با قیمت دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی فروخته می شود.

البته باید به این نکته توجه کنید که این قیمتهای ارزان ترین بخاری های گازی است. بعضی از بخاری های گازی لوکس و جدید بازار لوازم خانگی با قیمتهای بالای ۵ میلیون و ۶ میلیون تومان فروخته می شوند.

مرتبط با : آبسالپلارنیک کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز