ارزان‌ترین دستگاه رطوبت ساز برای منزل + قیمت

لست سکند

زندگی شهری و آلودگی هوا مشکلاتی و بیماری‌هایی را در زندگی ما به وجود آورده‌ و سلامتی ما را تا حد زیادی به خطر انداخته است. خوشبختانه راه‌ حل‌هایی برای کاهش اثرات مضر آلودگی هوا وجود دارد که استفاده از دستگاه رطوبت ساز در محیط داخل خانه یا محل کار،  یکی از آن‌ راه حل‌هاست. دستگاه رطوبت ساز علاوه بر تهویه هوا به تنظیم رطوبت هوا و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های سرماخوردگی و آنفولانزا کمک می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 نمونه از ارزان‌ترین دستگاه‌های رطوبت ساز منزل می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

1- دستگاه بخور سرد مدل 4809

قیمت این دستگاه در زمان تهیه این گزارش 89 هزار تومان است. این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و به وسیله کابل USB شارژ می‌شود. نوع بخور این دستگاه از نوع سرد بوده و حجم مخزن آب آن 30 سی سی است. حتماً در نظر داشته باشید که برای شارژ این دستگاه باید از آب مقطر استفاده کنید. این دستگاه در روتین روزانه مراقبت پوستی استفاده می‌شود و برای کسانی که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی است.

راز آسمان پایتخت

2- دستگاه بخور سرد نانو میست اسپریر مدل ‌Nano

قیمت این محصول 107 هزار تومان است و در دو رنگ سفید و صورتی موجود است. یکی از قابلیت‌های خوب این دستگاه خاموشی خودکار آن است که در صورت اتمام آب درون مخرن به صورت خودکار خاموش می‌شود. این دستگاه به راحتی یک اتاق کوچک را رطوبت رسانی می‌کند و برای استفاده در دفتر کار یا اتاق خواب بسیار مناسب است.

ارزان‌ترین دستگاه رطوبت ساز برای منزل

3- دستگاه بخور سرد مدل قلب

این محصول با قیمت 117 هزار تومان به فروش می‌رسد و در یک دقیقه مقدار 1.35 میلی لیتر بخار آب تولید می‌کند. این دستگاه طراحی فانتزی دارد و در درون مخرن آب آن یک لامپ ال ای دی کوچک قرار گرفته است. شما می‌توانید هنگام استفاده از دستگاه آن را به شارژ بزنید و برای مدت طولانی‌تری با آن کار کنید. دستگاه بخور سرد مدل قلب دو رنگ فانتزی سفید و صورتی دارد که جلوه زیبایی به آن می‌دهد.

ارزان‌ترین دستگاه رطوبت ساز برای منزل

4- دستگاه بخور گرم مروارید مدل Newfane

قیمت این دستگاه 124 هزار تومان است و در شش رنگ موجود است. قسمت بالای این دستگاه یک کاسه با لبه هلالی شکل است که می‌توانید چانه خود را در آن قسمت قرار دهید تا بخار خارج شده از دستگاه همه صورت شما را رطوبت رسانی کند. بنابراین استفاده این دستگاه بیشتر برای پاکسازی صورت است. کاسه این دستگاه قابل جدا شدن بوده و می‌توانید بعد از هر بار استفاده آن را شست و شو دهید. نوع بخور این دستگاه بخور گرم است و با برق خانگی کار می‌کند.

ارزان‌ترین دستگاه رطوبت ساز برای منزل

5- دستگاه بخور گرم آنی ساز مدل F7 20123

قیمت این دستگاه هم مانند نمونه قبلی 124 هزار تومان است و می‌توانید آن را در دو رنگ صورتی و کالباسی تهیه کنید. یکی از مزایای این دستگاه قابلیت جدا شدن کاسه آن است که می‌توانید داخل آن به غیر از آب از مایعات دیگر مانند عرقیجات طبیعی استفاده کنید و پس از استفاده آن را بشورید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز