ادامه پایتخت 6 شب عید 1400 روی آنتن می‌رود

تور لحظه آخری-کاماپرس

دو قسمت باقی مانده از سریال پایتخت ۶، نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش کاماپرس،اخبار و شایعات پیرامون سریال پایتخت و عوامل آن هیچ وقت تمام نشده است. در آذر ماه ماجرای دستمزد میلیاردی محسن تنابنده برای نوشتن فیلمنامه سری هفتم سریال پایتخت کلی سرو صدا به پا کرد.

البته خبر حذف سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت هم کم سرو و صدا به پا نکرد. با این حال و بعد از منتشر شدن اخبار بد و مایوس کننده از ساخته نشدن ادامه این سریال، حالا خبرها از ساخت ادامه پایتخت ۶ حکایت می کند که پخش آن سال گذشته نیمه تمام باقی ماند و به دلیل محدودیتهای کرونایی تهیه کننده این سریال قول داد در شرایط مساعد دو قسمت پایانی آن را می سازند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

حالا روزنامه هفت صبح از نگارش فیلمنامه پایتخت۶ خبر می دهد که روزهای پایانی را می گذراند و به زودی محسن تنابنده آن را نهایی می‌کند. گفته می شود سیروس مقدم همزمان با پیش‌تولید سریال نمایش خانگی جزیره تصمیم دارد در هفته آینده ادامه ساخت سریال پایتخت ۶ را کلید بزند. هماهنگی با عوامل و بازیگران انجام شده و تصویربرداری بزودی آغاز خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

ادامه سریال پایتخت ۶ چه زمانی پخش می شود؟

براساس اخبار اعلام شده، شبکه یک تصمیم دارد ۲۸ اسفند ماه خلاصه‌ایی نود دقیقه ایی از پایتخت ۶ را پخش کند . قسمت شانزدهم این سریال هم ۲۹ اسفند ماه به روی آنتن شبکه یک می رود.

قرار است قسمت دوم و پایانی پایتخت ۶ شب عید نوروز از شبکه یک سیما پخش شود. سریال نون خ ۳ هم که سریال نوروزی امسال شبکه یک است از اول فروردین ماه در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز