پایتخت 7 با دستمزد 5 میلیاردی تنابنده چقدر تمام می‌شود؟

با توجه به دستمزد 5 میلیارد تومانی برای محسن تنابنده نویسنده و بازیگر پایتخت 7، دستمزد سایر بازیگران و عوامل چقدر است و سریال در کل چقدر آب می خورد؟

به گزارش کاماپرس، گفته می‌شود محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال برای فصل هفتم تقاضای ۵ میلیارد تومان دستمزد کرده است که با یک حساب سرانگشتی به رقمی بالای ۳۳۰ میلیون تومان برای هر قسمت می‌رسیم.

خبرها حاکی از آن است که صداوسیما برای ساخت پایتخت 7 بودجه 30 میلیاردی را در نظر گرفته است، پایتخت 7 با نویسندگی محسن تنابنده و کاگردانی سیروس مقدم در 15 قسمت ساخته و در نوروز 1400 پخش خواهد شد.

سریال پایتخت، اثری است که اکثریت مردم با آن ارتباط برقرار کرده‌اند و با اعتراضشان به فصل ۶ نشان دادند که ترجیح می‌دهند تماشاگر قصه زندگی همان نقی معمولی باشند.

چرا پایتخت محبوب است؟

راز آسمان پایتخت

بدون شک پایتخت را می‌توان یکی از معدود سریال‌های محبوب و موفق تلویزیون، بعد از انقلاب دانست. اما چرا این سریال تا این اندازه محبوب است؟

اول: سادگی و صمیمیتی که در تار و پود سریال و داستان و کاراکترهای آن موج می‌زند، مهم‌ترین دلیل محبوبیت آن است.

دوم: نقش برجسته خانواده در داستان، برگ برنده دیگر پایتخت است. نقی، مردی است وفادار به همسر و فرزندانش، کسی که برای تأمین معاش خانواده، حتی از کارگری هم ابایی ندارد. هما هم زنی است با درایت و نمادی از مادر ایرانی.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

سوم: کاراکتر ارسطو در سریال پایتخت، توانسته ارتباط موفقی را با مخاطب برقرار کند و مردم را با شیرین زبانی‌هایش اُخت کند. صمیمیت برادرانه میان ارسطو و نقی، از دیگر دلایل جذابیت این سریال است.

چهارم: طنز سالم و ساده‌ای که تا پیش از پایتخت ۶، در این مجموعه جاری بود، از دیگر دلایل محبوبیت بالای آن است. تنابنده به خوبی طنز موقعیت را می‌شناسد و آن را به درستی وارد این سریال کرده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پایتخت 7 با دستمزد 5 میلیاردی تنابنده چقدر تمام می‌شود؟

  1. اشرف فرخی گفته:

    ایشالله نتونن پولهای یا مفت رو بخورن .ما که ناراضی هستیم اگه قرونی از بیت المال تو جیب این گروه بره حق و حقوق اینها باید مثل بقیه مردم باشه نه دریافتی های نجومی.

  2. اصغر گفته:

    خیر پیش ! برو که دیگه بَر نگردی ! من عاشق ایرونم و عاشق مردان ایرون ! محسن تنابنده جلوی مواظب باش که برای مردان ایرون چی میگی !
    من آدم حسابی نیستم و یه عیّاش هستم ولی عشق سردار سلیمانی و بچه های رزمنده اند .
    اگه ببینمد ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز