آیا کاردانو امسال یک دلاری می شود؟

لست سکند

با وجود افزایش نوسانات بازار، قیمت رمزارز کاردانو که به اختصار ADA نامیده می‌شود، موفق به خروج از روند خنثی خود شده است. این موضوع نشان دهنده افزایش فشار خرید و فروش برای توکن کاردانو در بازار است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی وضعیت رمزارز کاردانو و احتمال یک دلاری شدن آن در سال جاری پرداخته است.

شکسته شدن روند خنثی برای کاردانو

رمزارز کاردانو در طول ماه‌های متمادی گذشته در یک کانال خنثی قرار گرفته و پس از مدت‌ها نوسان در داخل این کانال بالاخره از سمت بالا از آن خارج شده است که نشان از رشد این رمزارز دارد. اما به دلیل نقدینگی کم در معاملات این رمزارز هنوز شکست قابل قبولی که نشان از رالی این رمزارز باشد، قابل مشاهده نیست.

بیشتر بخوانید:

کاردانو در سال گذشته به قیمت 0.23 تا 0.45 در نوسان بوده و در چند هفته اخیر از این کانال خارج شده و لمس موفقیت آمیزی به کانال و برگشت رو به بالا داشته است. این رمزاز هم اکنون به مقاومت 0.71 رسیده است و در یک و نیم ماه گذشته رشد قیمتی حدود 50 درصدی را تجربه کرده است.

راز آسمان پایتخت

پیش بینی روند حرکتی کاردانو

اندیکاتور MACD تا به امروز خطوط صاف را در نمودار نشان می‌دهد که نشان دهنده فشار ضعیف خرید و فروش برای توکن در بازار است. اگرچه با روند رشد قیمتی بیت کوین ناخواسته این رمزارز نیز شروع به رشد کرده و وضعیت آن در اندیکاتور MACD بهتر شده است.

علاوه بر این، میانگین‌ها نیز خروج کاردانو از روند خنثی را نشان می‌دهند که رشد قیمتی این آلت‌کوین را برجسته می‌کند. بازار قیمت کاردانو را به بالای سطح مقاومت 0.640 دلار رسانده و گاوها را برای شروع روند صعودی امیدوار کرده است. اگر گاوها قیمت را در بالای این سطح نگه دارند، زمینه را برای توکن کاردانو فراهم می‌کند تا در هفته‌های آتی مقاومت 0.71 دلاری خود را با موفقیت پشت سر بگذارد. اما اگر خرس‌ها بر بازار غلبه کنند، قیمت سکه ADA حرکت خود را از دست می‌دهد و برای آزمایش سطح حمایت 0.6178 دلاری خود کاهش می‌یابد. علاوه بر این، اگر بازار به سمت پایین حرکت کند، کاردانو نیز ممکن است دوباره به کانال قیمتی قبلی خود بازگردد.

آیا کاردانو یک دلاری می‌شود؟

رشد 60 درصدی در ماه‌های اخیر می‌تواند خیلی راحت کاردانو را یک دلاری کند. این رمزارز در مسیر صعود خود تا یک دلار، دو مقاومت سخت 0.71 و 0.98 دلاری را پیش رو دارد که اگر بیت کوین وضعیت خوبی داشته باشد، گذشتن از این مقاومت‌ها بعید نیست.

سرمایه‌گذاران این رمزارز در صورت رسیدن به یک دلار می‌توانند رشد 100 درصدی سرمایه خود را در طول چند ماه جشن بگیرند. کاردانو ممکن است با رسیدن به مقاومت روانی یک دلاری، حرکت اصلاحی رو به پایین را تجربه کند اما در روند کنونی بازار به نظر نمی‌رسد که این اصلاح آنچنان هم عمیق باشد.

کاردانو یکی از رمزارزهای برتر بازار است که در بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ایرانی نیز بسیار محبوب است و به دلیل وجود سرمایه‌گذاران وفادار، همیشه می‌توان به رشد قیمتی آن امیدوار بود.

انتهای پیام

مرتبط با : نوبیتکسوالکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز