صعود یکباره و پرقدرت ورلدکوین اتفاق افتاد!

لست سکند

ورلدکوین طی دو روز گذشته رشد قیمتی خوبی داشته و توانسته رکودشکنی کند. برخی از فعالان و معامله گران اعلام کرده‌اند که احتمالا این رشد قیمتی به تلاش برای سرمایه گذاری رمزارز مربوط به سم آلتمن مربوط می‌شود.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمتی ورلدکوین قابل توجه بوده و البته حدس و گمان‌هایی درباره آن موجود است. گذشته از اینکه شاید تلاش‌ها برای سرمایه گذاری روی رمزارز مربوط به آلتمن باعث رشد قیمتی ورلدکوین شده، احتمال اینکه صعود قیمتی به عملکرد قوی رمزارز مذکور در فضای هوش مصنوعی مربوط باشد، دور از انتظار نیست. گذشته از ورلدکوین، دیگر رمزارزهای مرتبط با هوش مصنوعی، مانند رندر، نیز رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده‌اند.

رمزارز ورلد کوین توانسته بعد از عبور از قله‌ها و دره‌های قیمتی، یک کانال صعودی مناسب تشکیل بدهد. با تشکیل این کانال، رمزارز مذکور توانسته از مرز 7 دلاری عبور کند.

صرافی - کاماپرس

تحلیل مرزهای حمایتی ورلدکوین

به گفته فعالان، اگر ورلدکوین مرز قیمتی 7.8 دلاری را از دست بدهد، احتمالا در مدار نزولی حرکت کند. در صورتی که ورلدکوین این مرز قیمتی را از دست بدهد احتمالا تا محدوده 6.58 دلاری کاهش داشته باشد. اگر با کاهش قیمتی ورلدکوین، فشار فروش گسترده شکل بگیرد، احتمالا این رمزارز در کوتاه مدت به پایین‌ترین سطح حمایتی یعنی 5.29 دلار خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

ورلدکوین - کاماپرس

بررسی ورلدکوین از منظر تحلیل تکنیکال

تحلیل‌های تکنیکال نشان دهنده پیش بینی‌های مختلف و متفاوتی است. شاخص قدرت نسبی تشکیل یک روند نزولی برای ورلد کوین را نشان می‌دهد. همچنین نزدیک شدن خطوط میانگین متحرک ساده به سمت آر اس آی نیز حاکی از تغییرات نزولی این رمزارز در کوتاه مدت است.

برخلاف شاخص قدرت نسبی و نزدیکی خطوط میانگین متحرک و آر اس آی، واگرایی میانگین متحرک از یک روند صعودی حکایت دارد.

با توجه به اینکه شاخص‌های تکنیکی کوتاه مدت سیگنال‌های متفاوتی را صادر می‌کنند، معامله گران و سرمایه گذاران باید در روند معاملات خود نهایت دقت را به خرج بدهند.

منبع: https://blog.sarafi.io/wld-soars-30-as-nvidia-earnings-lift-ai-tokens/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز