آیا استخراج رمزارزها با موبایل امکان پذیر است؟

رمزارز-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

استخراج ارز دیجیتال با دستگاه‌های مخصوص و شیوه‌های مختلف امکان پذیر است. حتی ماینرهای حرفه‌ای این امکان را دارند از طریق موبایل و با دسترسی به اینترنت مناسب رمزارز مورد نظر خود را استخراج کنند.

به گزارش کاماپرس، میلیون‌ها ماینر در سراسر جهان به استخراج رمزارزهای مختلف می‌پردازند تا درآمدزایی کنند. این کار علاوه بر ایجاد درآمد، باعث افزایش امنیت شبکه‌های بلاکچین می‌شود. بیشتر ماینرها از ای اس آی سی و جی پی یو برای استخراج رمزارزها استفاده می‌کنند. در حال حاضر شرایطی شکل گرفته که ماینرها این امکان را دارند تا از طریق موبایل نیز به استخراج ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند.

به طور کلی افرادی که مایل به استخراج رمزارز ها هستند و در این حوزه تخصص دارند باید سخت افزار مناسب و نرم افزار تخصصی داشته باشند. بخش سخت افزار باید قدرت هش مناسبی داشته باشد تا امکان استخراج بلوک فراهم شود. هش ریت در واقع به اندازه گیری میزان توان یک دستگاه برای فرآیند استخراج رمزارزها می‌گویند. نرم افزارها نیز بسته به نیاز ماینرها متفاوت است و انواع گوناگونی دارد.

برخی از نکات منفی استخراج رمزارزها با موبایل را بدانید

این روزها نرم افزار و سخت افزار مناسب به وجود آمده که امکان استخراج رمزارزها از طریق موبایل را فراهم کرده‌اند. ماینرهایی که مایل به استفاده از تلفن همراه برای استخراج رمزارز مورد نظر خود هستند باید به این موضوع توجه داشته باشند که موبایل مانند سایر دستگاه‌های شناخته شده قدرت ندارد و نباید برای استخراج رمزارزها با این محصولات انتظار سود چندانی را داشت. به گفته معامله گران، قدرت هش در موبایل‌ها پایین است. میزان پاداش ماینرهایی که از موبایل برای فرآیند استخراج استفاده می‌کنند براساس میزان انرژی مصرفی مشخص خواهد شد. بنابراین در صورتی که میزان انرژی صرف شده برای استخراج کم باشد، پاداش چندانی به ماینر تعلق نخواهد گرفت.

ضمنا ماینرها باید به این موضوع توجه داشته باشند که کم بودن قدرت موبایل برای استخراج ارزهای دیجیتال باعث خواهد شد تا به این نوع وسایل آسیب زیادی وارد شود. به عبارتی استفاده مداوم از موبایل برای استخراج رمزارزها باعث خواهد شد تا عمر تلفن همراه کوتاه‌تر شود.

راز آسمان پایتخت

گذشته از مورد مذکور، به گفته اهل فن برنامه‌های استخراج رمزارز با موبایل اغلب برای انتشار بدافزارها استفاده می‌شوند. به همین دلیل افراد باید تجربه زیادی داشته باشند تا بهترین نرم افزار را نصب کنند وگرنه گرفتار بدافزارها خواهند شد و ضرر زیادی خواهند کرد.

کسب اطلاعات به روز درباره رمزارزها در سایت صرافی

کسب اطلاعات به روز درباره استخراج، تغییر قیمت رمزارزها و دیگر مسائل مرتبط با بازار کریپتو بسیار مهم است. به همین دلیل افراد قبل از ورود به بازار رمزارزها باید منبع معتبری را برای این کار در نظر بگیرند و خبرهای این حوزه را هر روزه چک کنند. صرافی یک منبع معتبر برای کسب اطلاعات به روز درباره بازار رمزارزها محسوب می‌شود. ضمنا این مجموعه زمینه مناسب و امنی را برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال فراهم کرده است و به همین دلیل مورد توجه معامله گران قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز