آموزش اطلاعات معتبر از کرونا در داروسازی دکتر عبیدی

لست سکند

شرکت داروسازی دکتر عبیدی اطلاعات درست و دقیق در خصوص بیماری کرونا را با اتکاء به منابع معتبر این مرکز  آموزش می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام شرکت داروسازی دکتر عبیدی، در این روزها که همه به نوعی درگیر حفظ سلامت خود در برابر ویروس کرونا شده و سعی در ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از آن را دارند، کشف اینکه کدام مطلب آموزشی دقیق‌تر و معتبرتر است، دشوار است. با این حال بخش‌ها و مراکز درمانی هنوز مرجع قابل قبول و اتکاء برای کسب این اطلاعات هستند. داروسازی دکتر عبیدی به عنوان مرجع قابل قبول در این حوزه با اتکاء به دانش متخصصین خود در تلاش است این اطلاعات را به صورت دقیق و جامع به مردم ارائه دهد.

با همکاری تیم پزشکی شرکت داروسازی دکتر عبیدی  در وب سایت آن چگونگی مقابله با کرونا، گروه‌های آسیب پذیر این بیماری و همچنین پاسخ به پرسش‌های متداول در این خصوص آمده است.

راز آسمان پایتخت

با مراجعه به وب سایت رسمی این داروسازی http://abidipharma.com/ امکان دسترسی به محتوای عناوینی مثل عفونت کرونا برای بانوان باردار، پیشگیری از سرایت ویروس کرونا به افراد دچار دیابت، علائم و پیشگیری از عفونت با ویروس کرونای تازه، پرسش‌های مبتلایان به سرطان درباره عفونت با ویروس کرونا، پرسش‌های مبتلایان به ام‌اس درباره عفونت با ویروس کرونا و.. وجود دارد.

مرتبط با : داروسازی عبیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز