آغاز کمپین خدمات امداد جاده ای کوشا خودرو + جزییات

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کوشا خودرو با هدف ارتقای رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات خاص، کمپین خانواده کوشاخودرو را برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، این کمپین از 20 آذر آغاز شده و خدمات ویژه آن برای تمامی دارندگان خودروی کیا قابل استفاده است.

امکان بازدید رایگان از 20 نقطه مهم خودرو یکی از امتیازات ویژه این کمپین بوده که طی آن مشتریان از وضعیت فنی خودروی خود مطلع شده و درصورت نیاز اقدام به تعمیر و رفع ایراد می‌کنند.

بازدید رایگان کمپین کوشا

بازدید رایگان کمپین کوشا خودرو نیز شامل مواردی همچون عیب یابی سیستم‌های الکترونیکی، موتور و گیربکس، سیستم گرمایش، سیستم تعلیق و ترمز، تست مایعات و روانکارها و سیستم روشنایی داخلی و خارجی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

کوشا خودرو در قالب این کمپین و با ایجاد باشگاه مشتریان، امتیازات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که با حضور در کمپین و عضویت در این باشگاه، می‌توانند از تخفیف‌ات و خدمات ویژه برخوردار شوند.

خدمات امداد جاده‌ای کوشا خودرو

خدمات امداد جاده‌ای کوشا خودرو نیز  به کسانی که در کمپین فوق شرکت کرده و حائز شرایط ورود به باشگاه مشتریان باشند، در قالب حمل خودرو در شهر، حمل خودرو در جاده، تعویض لاستیک پنچر، سوخت رسانی، تعویض باطری یا اتصال باطری به باطری ارایه می‌شود.

شرکت کوشا خودرو با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه واردات خودرو و به عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور، نسبت به واردات انواع خودرو های سواری و همچنین تامین و توزیع قطعات یدکی اورجینال در سراسر کشور اقدام می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کوشا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز