آشنایی با قابلیت ‌ها و ویژگی های دیگنیتی پرایم و پرستیژ

قیمت ماشین-کاماپرس

رشد قیمتی انواع خودروها، به خصوص کراس اوورهای برندهای معروف، باعث شد تا متقاضیان و علاقمندان این محصولات به نوع چینی‌ها آن‌ها روی آورند. دو نمونه پرطرفدار کراس اورهای چینی که قیمتی به مراتب پایین‌تر از مدل‌های مشابه برندهای هیوندای و تویوتا دارند، دیگنیتی پرایم و پرستیژ هستند. افرادی که مایل به خرید کراس اوور با قیمت مناسب هستند، کافی است به قیمت روز خودرو مذکور مراجعه کرده تا تفاوت قیمتی این دو کراس اوور چینی با مدل‌های تولیدی هیوندای و تویوتا را متوجه شوند.

به گزارش کاماپرس، خرید خودرو کراس اوور گذشته از جذابیت ظاهری آن به دلیل امکانات رفاهی و امنیتی بسیار مورد توجه است. معمولا خودروهای کراس اوور نسبت به سدان‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. البته بسته به نوع و مدل و همچنین برند تولیدی این خودروها، ویژگی‌ها و قابلیت‌ها متفاوت است و همین موارد باعث تغییر قیمت خودروهای مذکور می‌شود. در صورتی که مایل به خرید کراس اووری با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب هستید، دیگنیتی پرایم و پرستیژ را در نظر داشته باشید. در ادامه ویژگی‌ها و امکانات و قیمت روز ماشین های مذکور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دیگنیتی پرایم

دانگ فنگ آی ایکس 5 یا دیگنیتی پرایم سال 2018 طراحی شد و در اوایل سال 1400 به بازار ایران ورود پیدا کرد. این خودرو دارای موتور هزار و 500 سی سی مجهز به توربو شارژ بوده و قدرتی معادل 148 اسب بخار و 220 نیوتون متر گشتاور دارد. این خودرو دارای ظاهری جذاب و متفاوت است و به دلیل جلو پنجره بزرگ و مدرن و چراغ‌های دی لایت جلویی کاملا اسپرت به نظر می‌رسد. کابین این خودرو نیز به شکل کاملا اسپرت طراحی شده و در داشبورد آن از متریال مناسبی استفاده شده است. فرمان این خودرو به صورت دی کات و سه شاخه بوده که حس خوبی را به راننده منتقل می‌کند. متریال به کار رفته در ساخت داشبورد این خودرو چرم، فیبر کربن و پلاستیک سخت است. از جمله امکانات این خودرو می‌‌توان به سیستم کنترل کشش تی سی اس، ترمز ضدقفل آ بی اس، سیستم ورود بدون کلید کیلس استارتر و … اشاره کرد. هم اکنون نرخ این خودرو در مرز 1 میلیارد و 520 میلیون تومانی قرار دارد.

دیگنیتی پرایم-کاماپرس

دیگنیتی پرستیژ

مدل کراس اوور نسخه کامل دیگنیتی پرایم محسوب می‌شود به دلیل قیمت مناسب بسیار مورد توجه علاقمندان کراس اوور قرار دارد. این خودرو اسپرت در دو نسخه پنج و هفت نفره به بازار عرضه شده و گزینه مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود. این خودرو پیشرانه دو لیتری دارد و قدرت آن به 230 اسب بخار می‌رسد. این خودرو از لحاظ ظاهری کاملا جذاب و جالب توجه به نظر می‌رسد. نقطه قوت اصلی این خودرو نسبت به مدل قبلی، رینگ‌های متناسب با جثه آن است که به 20 اینچ تغییر پیدا کرده است.

راز آسمان پایتخت

از لحاظ داخل کابین این خودرو تفاوت کلی با نوع پرایم ندارد اما در جزئیات تغییراتی داشته است. از جمله این تغییرات می‌توان به قرار گرفتن نشان برند تجاری سیستم صوتی پایونیر بر روی رودری‌ها اشاره کرد. نیروی این سیستم به کمک یک آمپلی فایر 150 واتی تامین می‌شود.

این خودروها امکانات منحصر به فردی دارد که نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به درب صندوق برقی، دوربین ثبت وقایع رانندگی، اتوهلد و … اشاره کرد. هم اکنون نرخ این محصول به 1 میلیارد و 900 میلیون تومان می‌رسد.

دیگنیتی پرستیژ-کاماپرس

نگاهی به برخی خدمات سایت همراه مکانیک

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات از قیمت روز خودرو های مذکور یا خرید آن‌ها هستید، کافی است به وبسایت همراه مکانیک سر بزنید. در این سایت قیمت روز دیگنیتی و نرخ کارخانه آن‌ها اعلام شده است. همچنین این مجموعه قیمت روز ماشین های مشابه دیگنیتی را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد.

در جدول زیر نرخ روز خودرو دست دوم مشابه دیگنیتی نشان داده شده است؛

نوع خودرو مدل/سال قیمت روز
آریزو 6 پرو اتوماتیک 1402 1 میلیارد و 330 میلیون تومان
تیگو 7 پرو اکسلنت 1402 1 میلیارد و 685 میلیون تومان
فیدلیتی پرایم پنج نفره 1402 1 میلیارد و 540 میلیون تومان
فیدلیتی پرایم هفت نفره 1402 1 میلیارد و 570 میلیون تومان
لیفان ایکس 70 اتوماتیک 1401 1 میلیارد و 200 میلیون تومان

متقاضیان خرید خودرو این امکان را دارند تا علاوه بر استعلام قیمت روز خودرو های مختلف در درگاه همراه مکانیک، به معامله اتومبیل نیز بپردازند. این درگاه خدمات مربوط به کارشناسی اتومبیل را نیز به متقاضیان ارائه می‌دهد.

درباره همراه مکانیک بدانید

همراه مکانیک یک درگاه معتبر است که همواره قیمت روز خودرو داخلی و خارجی را به روزرسانی کرده و امکان معامله آن‌ها را فراهم می‌کند. سایت همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com  درخصوص کارشناسی انواع اتومبیل و خرید اقساطی خودرو نیز به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز