آشنایی با شرایط رزرو تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

تور استانبول نوروز 1403
لست سکند

استانبول به عنوان یکی از تمدن‌های بزرگ و قدیمی، از جاذبه‌های بسیاری برخوردار بوده که مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، مسجد سلطان احمد و آب‌ انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی، تنگه بسفر و مسجد فاتح و بازار بزرگ استانبول چند نمونه از معروف‌ترین آن‌ها است؛ به همین دلیل، در میان مقاصد گردشگری، استانبول همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها برای ایرانیان نقش پررنگی داشته است.

کاماپرس در این گزارش، هزینه تور استانبول نوروز 1403، چگونگی رزرو تور لحظه آخری و همچنین بهترین زمان سفر به استانبول را بررسی کرده است.

هزینه تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

هزینه تور استانبول نوروز 1403 به انتخاب نوع پرواز و ایرلاین، تعداد نفرات، تعداد روزهای سفر، هتل محل اقامت و مواردی از این دست بستگی دارد. به علاوه، زمان و فصلی که تور در آن برگزار می‌شود نیز حائز اهمیت است. در فصول پر گردشگر که آب و هوا نیز مطلوب‌تر است، هزینه سفر بالا می‌رود. عید نوروز نیز یکی از همین فصل‌ها بوده که در آن تقاضا برای سفر با تور نوروزی استانبول بالا است، اما شاید با تهیه تور لحظه آخری استانبول نوروز 1403 یا رزرو تور زمینی استانبول نوروز ۱۴۰۳ بتوان قسمت قابل توجهی از هزینه‌های سفر را کم کرد؛ با این حال باید توجه داشت که به علت تقاضای بالای گردشگران، احتمال تکمیل ظرفیت نیز وجود دارد و ممکن است به اعلام تور لحظه آخری نرسد.

تور استانبول نوروز 1403-کاماپرس

چگونگی رزرو تور لحظه آخری استانبول نوروز ۱۴۰۳

تورهای لحظه آخری معمولا به طور قابل توجهی ارزان‌تر از تعرفه‌های اعلام شده در سایر تورها است. این تورها تفاوتی با تورهای عادی ندارند و تنها دلیل کاهش قیمت آن، تفاوت زمان ارائه‌ آن‌ها است. این تورها معمولا یک یا دو روز مانده به زمان سفر به علت باقی ماندن تعدادی ظرفیت اضافه جهت تکمیل تور با قیمتی پایین‌تر فروخته می‌شوند. تور لحظه آخری مناسب افرادی است که می‌توانند بدون برنامه­ریزی قبلی آماده‌ سفر باشند و طی یک روز یا حتی بعضا چند ساعت عازم سفر شوند. انتخاب تور استانبول نوروز 1403 به صورت لحظه آخری و ارزان با توجه به اینکه به ویزا هم نیازی ندارد، گزینه‌ مناسبی برای تعطیلات عید نوروز خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شرایط تور هوایی و زمینی استانبول نوروز ۱۴۰۳

تور هوایی استانبول نسبت به تور زمینی آن مخاطبان بیشتری دارد؛ چراکه حمل و نقل آن آسان‌تر بوده و زمان کمتری برای رسیدن به مقصد صرف می‌شود. هزینه تور هوایی از تور زمینی مقداری بیشتر است که با توجه به صرفه‌جویی در زمان و انرژی مسافر قابل چشم پوشی است. برخی افراد هم ترجیح می‌دهند با صرف هزینه کمتر، تور استانبول نوروز 1403 را به صورت زمینی تهیه کنند. این گزینه نیز مزیت‌های خاص خود را دارد؛ چراکه می‌توان از تماشای زیبایی­‌های ایران و ترکیه در طول مسیر لذت برد و عبور از مرز زمینی را نیز تجربه کرد. لازم به ذکر است که تور استانبول نوروز 1403 با اتوبوس‌های VIP نیمه تخت‌شو اجرا می‌شود.

تور استانبول نوروز 1403-کاماپرس

بهترین زمان سفر به استانبول با تور

بهترین زمان برای سفر به استانبول از اسفند تا اردیبهشت و از شهریور تا آبان­ماه است؛ چراکه ازدحام در جاذبه‌های شهر استانبول قابل کنترل بوده و قیمت رزرو هتل‌ها نیز متوسط ​​است. فصل پرگردشگر استانبول از خرداد تا اوایل شهریور بوده که با افزایش دما، قیمت رزرو هتل و اقامتگاه‌ها همراه است. آذر و دی، ارزان‌ترین ماه‌ها برای سفر به استانبول است، اما شرایط بارانی، برفی و سرد آن به گونه‌ای است که باید در طول اقامت خود لباس‌ متناسب با هوای سرد را همراه داشت. با این اوصاف می‌توان گفت که تور استانبول نوروز 1403 یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلات عید است؛ چراکه آب و هوا در این زمان بسیار مطبوع بوده و بازدید از تمام اماکن و جاذبه‌های گردشگری استانبول به راحتی امکان‌پذیر است. به علاوه می‌توان از حراجی‌های مراکز خرید و حراج‌های آخر فصل نیز استفاده کرد.

تور استانبول نوروز 1403

رزرو تور استانبول نوروز 1403 با «آریاک سفر»

آژانس هواپیمایی آریاک سفر از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه خدمات مسافرتی مانند تهیه آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ارائه خدمات تورهای داخلی و خارجی و همچنین خدمات اخذ ویزا آغاز کرده است. این مجموعه در طول حدود ۲۰ سال فعالیت خود موفق شده که رضایت مشتریان‌ را کسب و بهترین خدمات را به آنان ارائه کند.

علاقه­‌مندان برای ارتباط با آژانس آریاک سفر می‌توانند به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان عباس آباد، خیابان بهشتی، بین اندیشه و سهروردی، پلاک 64، طبقه همکف مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157816 تماس بگیرند. آنان همچنین می‌توانند از طریق وبسایت www.aryaktravel.com نسبت به رزرو تور استانبول نوروز 1403 اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز