بهترین تورهای لحظه آخری را از کدام آژانس بخریم؟

امروزه اصطلاح تورهای لحظه آخری برای علاقه‌مندان به سفر بسیار آشنا است. اصلی‌ترین ویژگی این تورها قیمت کمتر آنها نسب به تورهای معمولی است. این تورها معمولا با فاصله کمی حتی تا چند ساعت مانده به سفر ارائه می‌شوند. شرکت‌های گردشگری این تورها را 10 تا 50 درصد ارزان‌تر به فروش می‌رسانند.

در ادامه کاماپرس به معرفی آژانس‌های ارائه دهنده تورهای لحظه آخری می‌پردازد؛

آژانس لست سکند

*سایت لست سکند تورهای لحظه آخری زیادی را در زمان‌های مختلف معرفی می‌کند. در این سایت تورهای لحظه آخری به مقصد دبی، آنتالیا، استانبول، تفلیس و پاتایا ارائه می‌شود. از دیگر امکانات آژانس خرید اقساطی تورها است.

آژانس لحظه آخر دات کام

*در سایت آژانس لحظه آخر دات کام تنوع زیادی از تورهای لحظه آخری قابل مشاهده است. در این سایت تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی به مقصدهای گوناگون ارائه می‌شود. قشم، کیش، استانبول و دبی از تورهای لحظه آخری آژانس هستند. امکان خرید اقساطی تورها برای مسافران وجود دارد.

تور لحظه آخری-کاماپرس

الی گشت

*مسافران برای آگاهی از تورهای لحظه آخری می‌توانند به وبسایت الی گشت مراجعه کنند. سایت الی گشت در قسمت پیشنهادهای شگفت انگیز موارد خاصی از تورهای لحظه آخری را معرفی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

سلام پرواز ایرانیان

* سلام پرواز ایرانیان نیز از آژانس‌هایی است که تورهای گوناگونی را عرضه می‌کند. این سایت تورهای لحظه آخری زیادی نیز از جمله تور دبی، استانبول و مالزی را نیز ارائه می‌دهد.

سفر مارکت

* سفر مارکت نیز از دیگر آژانس‌هایی است که در کنار خدمات گوناگون خود تورهای لحظه آخری را نیز ارائه می‌کند. در این سایت تورهای گوناگون زمینی، هوایی، داخلی و خارجی به فروش می‌رسند.

* علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این آژانس‌ها مراجعه نمایند.

نویسنده: گلاره زرگری

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتسفرمارکتسلام پروازلحظه آخرلست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز