بهترین تورهای آنتالیا در مهر و آبان 1401

آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است. تابستان‌ها هوای آن گرم و آفتابی و زمستان‌‌ها معتدل است. شهر آنتالیا ترکیبی از جامعه سنتی و مدرن ترکیه است. برخی از اماکن دیدنی آن شامل بندر قدیمی آنتالیا، آمفی تئاتر قدیمی رومی است. شهر تاریخی کاله ایچی نیز از دیگر مناطق محبوب آنتالیا است.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا دارای هتل‌ها و رستوران‌های بسیار لوکس است. مسافران می‌توانند بسیاری از برندهای مشهور دنیا را در این شهر پیدا کنند.

آبشار دودن نیز از مناظر طبیعی و پرطرفدار آنتالیا است. فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای بازدید از این آبشار است. ساحل بلک نیز از سواحل لوکس ترکیه است که در فاصله 30 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. در این ساحل هتل‌های بسیار لوکس و مدرنی وجود دارند. ساحل کنتیالتی نیز تنها 3 کیلومتر با شهر آنتالیا فاصله دارد. در این ساحل آکواریوم آنتالیا قرار دارد. این آکواریم با طول 131 متر و عرض 3 متر طویل ترین تونل آکواریومی جهان است.

موزه مینی سیتی از دیگر دیدنی‌های جالب آنتالیا است. مسافران می‌توانند تمام دیدنی‌های ترکیه را یک جا در این موزه ببینند.

آنتالیا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

* در ادامه به معرفی 5 آژانس گردشگری که در مهر و آبان تورهای آنتالیا برگزار می‌کنند، می‌پردازیم.

علی بابا

* آژانس گردشگری علی بابا از ارائه دهندگان تور آنتالیا در مهر و آبان است. این تورها از 30 مهرماه در دسترس هستند. شروع قیمت تور آنتالیا به مدت 5 شب و 6 روز در این سایت 10 میلیون و 914 هزار تومان به ازای یک بزرگسال است.

لست سکند

* سایت لست سکند از دیگر آژانس‌های برگزار کننده تور آنتالیا است. مدت زمان این تورها 5 الی 7 شب است. این تورها از 28 مهرماه در حال برگزاری هستند. شروع قیمت تور آنتالیا به مدت 6 شب در این سایت 6 میلیون و 990 هزار تومان به ازای یک بزرگسال است. گفتنی است که امکان خرید اقساطی نیز در این سایت برای خریداران فراهم است.

الی گشت

* آژانس مسافرتی الی گشت نیز ارائه‌دهنده تورهای آنتالیا است. شروع قیمت این تورها 29 میلیون و410 هزار تومان به ازای دو بزرگسال است.

نامی گشت

* تورهای آنتالیا سایت نامی گشت نیز از 29 مهرماه در دسترس هستند. مدت زمان این تورها 6 و 7 شب است. شروع قیمت برای تور 6 شبه در این سایت 6 میلیون و 810 هزار تومان برای یک بزرگسال است.

نهال گشت

* متقاضیان تور های آنتالیا می‌توانند از سایت نهال گشت نیز دیدن کنند. مدت زمان تورهای این سایت 6 شب و 7 روز است. پایه قیمت برای تور 7 روزه در این سایت 6 میلیون و 990 هزار تومان برای یک بزرگسال است.

* علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت این آژانس‌ها مراجعه نمایند.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتعلی بابالست سکندنامی گشتنهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز