۶ نکته برای آشنایی بیشتر با پنگوئن پلاست

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در زمان‌ قدیم که استفاده از کیسه‌های زباله و فریزر رایج نبود، انباشت‌های زباله در سطل‌ها و در نهایت کنار پیاده‌روها تخلیه می‌شد. نگهداری بهداشتی فرآورده‌های غذایی در یخچال و فریزر به آسانی ممکن نبود. همچنین مغازه‌ها از پاکت‌های کاغذی تولید شده از مواد غیربهداشتی برای حمل اجناس استفاده می‌کردند. با افتتاح شرکت «نایلک‍س» فصل جدیدی در شکل گیری صنعت پلاستیک کشور، فرهنگ نظافت شهری و ایجاد بهداشت و سهولت در زندگی روزمره آغاز شد. کارخانه نایلکس در سال 1355، بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر در نزدیکی قم تاسیس شد. این شرکت طی بیش از 30 سال گذشته، همواره در حال توسعه بوده است.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شرکت «پنگوئن پلاست» می‌پردازد که مطالعه آن به فعالان حوزه صنایع بسته بندی توصیه می‌شود؛

۱. با گذر زمان و طی فعالیت‌ها و تولیدات مستمر، محصولات شرکت از کیسه‌های زباله، فریزر و خرید به طیف وسیع تری از محصولات مورد نیاز و استفاده در منازل و بازار ارتقا یافته است. از جمله این محصولات می‌توان به کیسه‌های پلی آمید اشاره کرد که برای تازه نگه داشتن طولانی مدت خوراکی‌ها، سفره‌های پلاستیکی، پاکت‌های زیپ دار، دستکش‌های یکبار مصرف بهداشتی و خدمات گسترده چاپ و بسته بندی برای تولیدکنندگان محصولات صنعتی، آرایشی و بهداشتی و لبنی اشاره کرد.

۲. شرکت نایلکس در سال 1380 به پنگوئن پلاست تغییر نام داد. این شرکت از نظر تکنولوژی تولید، دارای پیشرفته ترین و کاملترین واحد تولیدی فیلم‌ها و پاکت‌های پلاستیک در ایران محسوب می‌شود و بیشترین حجم تولید را دارد.

۳. کارخانه پنگوئن در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع، متشکل از سالن‌های اصلی تولید فیلم، چاپ، پاکت سازی، بسته بندی و سالنهای جانبی تولید است. این سالن‌های جانبی لمینت، فیلم، برش فیلم، بازیافت مواد، ساخت کلیه و کنترل کیفیت دارد.

راز آسمان پایتخت

۴. شرکت پنگوئن دارای بیش از 300 نفر پرسنل کارآزموده است که با تخصص‌های فنی متعدد در بخش‌های مختلف کارخانه، در سه شیفت کاری مشغول به کار هستند.

۵. محصولات استاندارد شرکت پنگوئن دربرگیرنده کیسه‌های زباله و فریزر، پاکت‌های ساندویچ، سفره‌های یکبار مصرف و محصول جدیدی به نام «کیسه‌های همیشه تازه پلی آمید» هستند. این شرکت همچنین تولیدات سفارشی نظیر انواع فیلم‌ها و پاکت‌های تبلیغاتی و بسته بندی دارد.

6. استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته مجهز به سیستم «استک»، با امکان چاپ دو تا هشت رنگ، با استفاده بیش از 40 دستگاه چاپ، برش و لمینت در سالن‌های مجهز به تجهیزات کلیشه سازی و مرکب سازی، امکان چاپ طرح‌های گوناگون بر روی فیلم‌های مختلف را به منظور محصولات بسته بندی و پاکت‌های تبلیغاتی می‌دهد و در اختیار مشتریان می‌گذارد.

مرتبط با : پنگوئن پلاست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز