نکاتی که بهتر است درباره رمیس بدانید

«رمیس» از شرکت‌هایی است که به ارائه تجهیزات، راهکارها و خدمات تخصصی فناوری اطلاعات می‌پردازد. این شرکت کاملا خصوصی است و در راستای ایجاد ارزش و برطرف کردن نیازهای مشتریان برای سازمان‌های بزرگ و کوچک دولتی، خصوصی و همچنین شرکت‌های همکار تلاش می‌کند. در حال حاضر شرکت رمیس در بسیاری از استان‌های کشور دارای نماینده فعال فروش، خدمات پس ‌از فروش و پشتیبانی است.

در ادامه کاماپرس 7 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که اطلاع از آن برای علاقمندان و کاربران محصولات و خدمات رمیس مفید است؛

1. شرکت رمیس مجموعه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که از سال 1380 کار خود را آغاز کرد و اکنون با مدیریت احسان پورمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این مجموعه با هدف ارائه تجهیزات، راه‌کارها و خدمات تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات تاسیس شد.

2. محصولات رمیس در حوزه ذخیره‌سازی، شبکه، امنیت و تجهیزات ذخیره‌سازی ایرانی اچ‌پی‌دی‌اس است. این مجموعه راهکارهایی در حوزه نوآوری تراکنش، مرکز داده، بازیابی بحران و … ارائه می‌دهد.

3. دوره‌های آموزشی شرکت رمیس به دو شکل حضوری و آنلاین ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند در حوز‌های مشخص شده هریک از اشکال حضوری یا آنلاین، شرکت کنند. «مرکز آموزشی ارژنگ» متصدی برگزارکننده دوره‌ها در قالب‌های ذکرشده، از زیرمجموعه‌های شرکت رمیس است.

راز آسمان پایتخت

4. راهکارهای ارائه شده مجموعه رمیس درخصوص مرکز داده‌ها، مرکز کنترل و مدیریت شبکه، مرکز عملیات امنیت است. مجازی‌سازی، ذخیره‌سازی مرکزی و شبکه‌های ذخیره‌سازی از دیگر راهکارهای این مجموعه اعلام شد.

5. مشتریان این مجموعه سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیک و شرکت بزرگ خصوصی هستند. مجموعه‌های پالادین، بک‌بیس و کام‌ویوا از شرکای تجاری این مجموعه محسوب می‌شوند.

6. این شرکت در بررسی انجام شده توسط سازمان مدیریت صنعتی، در قالب آی‌ام‌آی-100، هر ساله در جمع 500 شرکت برتر کشور قرار گرفته است. از جمله افتخارات کسب‌شده دیگر توسط رمیس، می‌توان به گواهینامه‌های ایزو 27001، ایزو/آی.‌ای.‌سی1-20000، ایزو 10002 و ایزو 10004 اشاره کرد.

7. شرکت رمیس در خردادماه امسال در نمایشگاه کار آنلاین «تلنت کوچ» متعلق به شرکت «ایران تلنت» حضور پیدا کرد و فرصت‌های شغلی خود را برای علاقمندان معرفی کرد. همچنین مجموعه رمیس در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت هم حضور داشت و در این رویداد از محصول رایانش ابری مدیریت شده «داروگ» مجموعه خود، رونمایی کرد.

مرتبط با : رمیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز