ناامیدی ابتدای پله ‎های موفقیت است

لوازم یدکی خودرو

احساسی که اکنون شما در خود دارید “ناامیدی” است شاید گاهی با کمی ناراحتی و عصبانیت نیز همراه باشد. به شدت بر روی اهداف و پروژه های خود کار می کنید، اما راه به جایی نمی برید و اصلاً دلیلش را هم نمیدانید. تنها چیزی که می دانید این است که ناامید هستید و بدون توجه به این مطلب که تا چه اندازه به سختی تلاش می کنید، به هیچ جایی نمی رسید. انگار که آب در هاون می کوبید و تنها حسی که به شما دست می دهد چیزی نیست جز ناامیدی. تمام این نکات به نظرتان آشنا می آید، اینطور نیست؟

به گزارش کاماپرس، این اتفاق برای فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو هم رخ داد؛ وقتی تا مرز تعطیلی پیش رفت اما ادامه داد و موفق شد…
ماشین نو در سال 95 با هدف عرضه مستقیم انواع لوازم یدکی و مصرفی خودروهای خارجی و داخلی به عنوان یکی از اولین سایتهای این حوزه – و به علت تجربه و تخصص کاری بنیانگذار آن در حوزه لوازم یدکی خودرو – با اهداف بلندپروازانه ای راه اندازی شد. اما مسیر فروش اینترنتی لوازم یدکی، به هیچ وجه هموار نبود و نیست!
در این سالها که از نزدیک شاهد فراز و نشیب های این سایت و مشکلات متعدد ماشین نو بودم به خوبی می دانم که محسن مومیوند، بنیانگذار ماشین نو، یکی از سخت ترین و شاید غیر ممکن ترین فروشهای اینترنتی را به امری ممکن و پذیرفته شده تبدیل کرد.
به گزارش ایسنا، و یک نفره و با سرمایه محدود شخصی توانست این چند سال را در بازار ناشناخته و آنلاین لوازم یدکی به کار خود ادامه دهد و خوشبختانه توانست کسب و کار خود را پس از 4 سال، از روزهای بدون فروش و بدون درآمد، از خطر تعطیلی و مشکلات تامین و لجستیک و … به سوددهی برساند.
بعد از ماشین نو سایتهای فروش متعددی راه اندازی شدند که بسیاری از آنها عطای سختی های کار را به لقایش دادند و امروز، ماشین نو مانده با مبارزه هایش!
برای من که سالها در حوزه فروش اینترنتی کار کردم می دانم فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو سختی های بسیار بیشتری دارد، از جمله:
• مقاومت شدید بازار سنتی با رویه های آنلاین فروش
• نوسان شدید قیمت کالاها و تغییرات قیمتی مستمر
• مشکلات ارسال کالا به دلیل نوع کالا، ابعاد و …
• مشکلات تامین کالا به علت تنوع بسیار زیاد قطعات هر خودرو و مشخصه های گوناگون آنها
اما امروز ماشین نو توانسته با آزمودن راهکارهای مختلف، این مشکلات را پشت سر گذاشته و امروز به بزرگترین بازارچه (marketplace) لوازم یدکی خودرو در ایران تبدیل شود.
ماشین نو برای مشتریان خود خدمات متعددی ارائه کرده است:
• عرضه قطعات یدکی بیش از 30 برند خودرو و ده ها مدل خودرو
• سیستم خودکار استعلام قیمت آنلاین کالاها
• امکان خرید اقساطی لوازم یدکی تا 12 ماه
• ارسال فوری سفارشات
• تضمین بهترین قیمت
• ضمانت عودت کالا تا 7 روز
• راه اندازی مجله خودرو
ماشین نو و مومیوند دو روی سکه موفقیت در کارآفرینی هستند.یک رو، مشکلات متعدد مالی، منابع انسانی، توسعه، بازار و … و روی دیگر، فردی که برای اهداف خود مبارزه کند و ادامه دهد.

تجربه های چهار ساله مدیریت کسب و کاری نوپا برای بنیانگذار ماشین نو به سرمایه ای ارزشمند تبدیل شده تا همانطور که کسب و کاری زیان ده را به سوددهی رسانده، این سوددهی را به رشدی تصاعدی و مستمر تبدیل نماید.
ماشین نو یکی از مثالهای موفقیست که هم برای علاقه مندان کارآفرینی حرف دارد و هم برای مشتریان سراسر کشور! اما قطعاً در آینده ای نه چندان دور، از موفقیتهای بزرگ و بزرگتر شدن این وبسایت بیشتر خواهیم شنید.
برای ورود به وبسایت ماشین نو می توانید به آدرس www.mashinno.com مراجعه کنید.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ماشین نو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز