۵ لپ تاپ پرفروش ایسوس با حافظه داخلی ۱ ترابایتی

۵ لپ تاپ پرفروش ایسوس با حافظه داخلی ۱ ترابایتی
لست سکند

در حوزه طراحی و عرضه لپ‌تاپ‌ها، ایسوس خود را به‌عنوان یک پیشرو معرفی کرده و به طور مداوم فناوری‌های پیشرفته و طراحی‌های نوآورانه خود را به بازار ارائه می‌کند. در میان مجموعه متنوع لپ‌تاپ‌ها، منتخبی از لپ‌تاپ‌ها به‌عنوان پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها شناخته می‌شوند که به دلیل عملکرد قابل‌توجه و ظرفیت حافظه داخلی ۱ ترابایتی خود مشهور هستند. همان‌طور که به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های لپ‌تاپ‌های ایسوس می‌پردازیم، شاهد تلفیقی از زیبایی ظاهری، سخت‌افزار قدرتمند و ظرفیت حافظه داخلی بالا خواهید بود.

کاماپرس در این گزارش، ۵ لپ‌تاپ پرفروش ایسوس با حافظه داخلی ۱ ترابایتی و قیمت روز لپ تاپ را به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ ایسوس مدل X515EP

لپ‌تاپ ایسوس مدل X515EP، متعلق به سری VivoBook، یک لپ‌تاپ پر قدرت است که برای مصارف خانگی و اداری طراحی شده و کارهایی مانند حسابداری و وب‌گردی را انجام می‌دهد. با وزن ۱.۸ کیلوگرم تعادلی بین قابلیت حمل و کارکرد برقرار می‌کند. بدنه این لپ‌تاپ که از پلاستیک ساخته شده است، مشخصات سبک‌وزنی را حفظ کرده و برای کاربرانی که دائماً در حال حرکت هستند مناسب است. صفحه‌کلید با اندازه کامل نه‌تنها تایپ راحت را تضمین می‌کند، بلکه دارای نور پس‌زمینه برای دید بهتر در شرایط نوری مختلف است که طراحی کلی کاربرپسند لپ‌تاپ را تکمیل می‌کند. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Intel Tiger Lake Core i5 (مدل 1135G7) است که بخشی از نسل یازدهم این پردازنده به‌حساب می‌آید. این پردازنده با حافظه کش ۸ مگابایتی، ۴ هسته و ۸ رشته، عملکردی متعادل و مناسب برای کارهای حسابداری و وب‌گردی ارائه می‌دهد. فضای ذخیره‌سازی داخلی لپ‌تاپ از یک SSD بزرگ 1 ترابایتی PCIe NVMe تشکیل شده است که دسترسی سریع به داده ها را تضمین می کند. قیمت این محصول ۲۸ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان استلپ تاپ ایسوس مدل X515EP

 

2-لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX506HF

لپ تاپ پرفروش ایسوس مدل  TUF Gaming FX506HF برای علاقه‌مندان به بازی طراحی شده است. این لپ‌تاپ با وزن ۲.۳ کیلوگرم تعادلی بین قابلیت حمل و سخت‌افزار قدرتمند برقرار می‌کند. نمای بیرونی از پلاستیک بادوام ساخته شده است که طراحی مستحکم سری TUF را به رخ کاربران می‌کشد. صفحه‌کلید نه‌تنها یک تجربه بازی خوب و پاسخگویی سریع را ارائه می‌دهد، بلکه دارای نور پس‌زمینه قابل‌تنظیم است که زیبایی کلی بازی را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، این لپ‌تاپ از عناصر نورپردازی بدنه بهره می‌برد که به‌ظاهر آن حسی بهتری می‌بخشد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Intel Rocket Lake Core i5 مجهز شده که دارای حافظه کش ۱۲ مگابایتی نیز هست. مکمل این پردازنده، ۱۶ گیگابایت رم و یک SSD بزرگ ۱ ترابایتی است که دسترسی سریع به داده‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

قیمت این محصول ۳۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX506HF

3-لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565EP

این مدل VivoBook R565EP یک لپ تاپ پرفروش ایسوس است که هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف اداری مناسب است. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۸ کیلوگرم و بدنه‌ای پلاستیکی ساخته شده است که تعادلی بین دوام و سبکی را برقرار می‌کند. صفحه‌کلید با اندازه کامل تجربه تایپ راحت را فراهم کرده و ویژگی نور پس‌زمینه آن قابلیت استفاده در شرایط نوری مختلف را به کاربران می‌دهد.  در قلب VivoBook R565EP یک پردازنده Intel Core i7 همراه با حافظه کش ۱۲ مگابایتی کار می‌کند. این لپ‌تاپ به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است که حافظه آن قابل ارتقا نیز هست. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای یک حافظه داخلی SSD با ظرفیت ۱ ترابایت نیز می‌باشد.

قیمت این محصول ۳۵ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565EP

4-لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX506HCB

لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX506HCB برای علاقه‌مندان به بازی ساخته شده است و یک تجربه بازی قدرتمند و بدون لگ را با طراحی بادوام و شیک ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ با وزن ۲.۳ کیلوگرم و با بدنه پلاستیکی مقاوم ساخته شده است. صفحه‌کلید با اندازه کامل با نور پس‌زمینه دید را در طول بازی افزایش می‌دهد و عناصر نورپردازی اضافی بدنه به زیبایی لپ‌تاپ کمک می‌کنند. این لپ‌تاپ به پردازنده اینتل Core i5  مجهز شده که دارای حافظه کش ۱۲ مگابایتی است. این لپ‌تاپ دارای ۱۶ گیگابایت رم است که با سرعت بالا کار می‌کند و قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را نیز داراست. حافظه داخلی آن یک SSD  ۱ ترابایتی است که دسترسی سریع به داده‌ها در هنگام استفاده امکان‌پذیر می‌کند.

قیمت این محصول ۴۰ میلیون و ۴۴۶ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX506HCB

5-لپ تاپ ایسوس مدل X1504ZA

لپ‌تاپ ایسوس مدل X1504ZA یک دستگاه متوسط است که برای استفاده عمومی و برنامه‌های مولتی مدیا طراحی شده است و تعادلی بین عملکرد و کارایی را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۷  کیلوگرم تعادل خوبی بین قابلیت حمل و تجربه کاربری برقرار کرده است. صفحه‌کلید با اندازه کامل با یک پد لمسی با قابلیت چند لمسی تکمیل می‌شود. بااین‌حال، عدم وجود نور پس‌زمینه صفحه‌کلید و نور بدنه ممکن است برای کاربرانی که این ویژگی‌ها را برای دید بهتر در محیط‌های کم‌نور در اولویت قرار می‌دهند، موردتوجه قرار گیرد. منبع تغذیه این دستگاه یک پردازنده Intel Core i7 است که ۱۲ مگابایت حافظه کش نیز دارد و به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است. نیازهای ذخیره‌سازی توسط یک SSD بزرگ ۱ ترابایتی برطرف می‌شود که دسترسی سریع به داده‌ها و فضای کافی برای محتوای چندرسانه‌ای را ارائه می‌دهد.

قیمت این محصول ۲۹ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل X1504ZA

اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز