۵ لپ تاپ دانشجویی مناسب با رم ۸ گیگابایتی

۵ لپ تاپ دانشجویی مناسب با رم ۸ گیگابایتی
لست سکند

یکی از نیازهای دانشجویان امروزی، یک لپ‌تاپ پرقدرت و کاربردی است که هم عملکرد مطلوبی داشته باشد و هم مقرون‌به‌صرفه باشد و نیازهای متنوع دانشجویان را برآورده کند. درواقع لپ‌تاپ با رم 8 گیگابایتی امکان اجرای چند برنامه هم‌زمان را فراهم می‌کند و دانشجویان را قادر می‌سازد تا با خیال راحت به تحقیقات، تکالیف و سرگرمی‌های خود بپردازند. انتخاب لپ‌تاپ مناسب باتوجه‌به وظایف مختلفی که دانشجویان انجام می‌دهند، از پروژه‌های تحقیقاتی فشرده گرفته تا کنفرانس ویدئویی و ویرایش چندرسانه‌ای، بسیار مهم است.

کاماپرس در این گزارش، ۵ لپ‌تاپ دانشجویی مناسب با رم ۸ گیگابایتی را به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ اچ پی مدل DW4000NIA

لپ‌تاپ اچ پی مدل DW4000NIA به‌عنوان یک راه‌حل همه‌کاره برای کاربران در زمینه‌های مختلف، از مصارف خانگی و اداری گرفته تا مصرف چندرسانه‌ای و زندگی دانشجویی، مناسب است. این لپ‌تاپ با وزن متوسط ۱.۸ کیلوگرم، تعادلی بین قابلیت حمل و کارکرد برقرار می‌کند. این لپ‌تاپ ساخته شده از پلاستیک بادوام است که طراحی شیک را با ویژگی‌های کاربردی مانند صفحه‌کلید عددی، نور پس‌زمینه صفحه‌کلید و نورپردازی بدنه ترکیب می‌کند و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. این لپ‌تاپ از پردازنده Core i5 اینتل از سری Alder Lake تغذیه می‌کند. از طرفی این لپ‌تاپ با فرکانس پردازشی از ۱.۳ گیگاهرتز تا ۴.۴ گیگاهرتز عملکرد خوبی را به کاربران هدیه کرده است. گنجاندن ۸ گیگابایت رم DDR4، قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت، توانایی لپ‌تاپ را برای انجام کارهای سخت افزایش می‌دهد. SSD  ۱ ترابایتی PCIe NVMe فضای ذخیره‌سازی کافی و امکان دسترسی سریع به داده‌ها را فراهم می‌کند و آن را برای کاربران با نیازهای مختلف ایده‌آل می‌کند. قیمت این محصول ۲۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اچ پی مدل DW4000NIA

2-لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook E1504FA

لپ‌تاپ ایسوس مدل Vivobook E1504FA یک لپ‌تاپ مناسب برای دانشجویان است که قدرت و کارایی بالایی برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران خود فراهم می‌کند. این لپ‌تاپ که برای دانش‌آموزان و دانشجویان طراحی شده است، متعلق به سری VivoBook است که طراحی شیک با وزن ۱.۷۸ کیلوگرم، با صفحه‌کلید کوچک، نور پس‌زمینه صفحه‌کلید راحتی و سبکی را ارائه می‌کند و آن را به همراهی ایده‌آل برای دانش‌آموزان و دانشجویان در حال حرکت تبدیل می‌کند. این لپ‌تاپ دارای پردازنده AMD Ryzen 5 7520U از سری Ryzen 5000 است. این پردازنده ۱۵ واتی با ۴ هسته واقعی و ۸ هسته مجازی، با فناوری ساخت ۶ نانومتری کار می‌کند و عملکرد خوبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. با فرکانس کاری پردازنده از ۲.۸ گیگاهرتز تا ۴.۳ گیگاهرتز، این لپ‌تاپ در انجام وظایف آکادمیک، چندوظیفگی و ایجاد محتوای سبک برتری دارد. رم ۸ گیگابایتی DDR5، همراه با یک ترابایت PCIe NVMe SSD، حافظه و فضای ذخیره‌سازی کافی را فراهم می‌کند و به تجربه کاربری روان و پاسخگویی سریع کمک می‌کند. قیمت این محصول ۲۸ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook E1504FA

3-لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad 15

لپ‌تاپ لنوو مدل ThinkPad 15  گواهی معتبری بر تعهد لنوو به ارائه لپ‌تاپ‌های قابل‌اعتماد و با کارایی بالا برای کلاس‌های کاربری متنوع است. این لپ‌تاپ با طبقه‌بندی متنوع نیازهای چندرسانه‌ای اداری، مالی، دانشجویی، صنعتی و روزانه را در بر‌می‌گیرد و سازگاری خود را برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های حرفه‌ای و شخصی نشان می‌دهد. این لپ‌تاپ با ترکیبی از آلومینیوم و مواد پلاستیکی، ‌ طراحی شیک و سبکی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.  لپ‌تاپ لنوو مدل ThinkPad 15 به پردازنده Intel Core i5 1235U از نسل دوازدهم سری Alder Lake مجهز شده است. این لپ‌تاپ با داشتن فرکانس پردازنده از ۳.۳ گیگاهرتز تا ۴.۴ گیگاهرتز و حافظه کش قابل‌توجه ۱۲ مگابایت، برای چندوظیفگی و عملکرد کارآمد طراحی شده است. این لپ‌تاپ دارای ۸ گیگابایت رم DDR4 با ظرفیت ارتقای چشمگیر تا ۴۰ گیگابایت است که عملکرد روان و پاسخگویی سریع را تضمین می‌کند. گزینه‌های ذخیره‌سازی شامل یک SSD  ۵۱۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقا SSD و HDD است که انعطاف‌پذیری و فضای ذخیره‌سازی کافی را برای کاربران فراهم می‌کند. قیمت این محصول ۴۵ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان است.

لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad 15

4-لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R1605ZA

لپ‌تاپ ایسوس مدل VivoBook R1605ZA  به‌عنوان یک لپ‌تاپ همه‌کاره است که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کند و آن را به انتخابی ایده‌آل برای مصارف خانگی و اداری، مصارف چندرسانه‌ای و دانشجویی تبدیل می‌کند. VivoBook با بدنه پلاستیکی براق با وزن ۱.۸ کیلوگرم قابلیت حمل‌ونقل را بدون کاهش عملکرد تضمین می‌کند. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i5 1235U از نسل دوازدهم سری Alder Lake، تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد. با ۱۰ هسته پردازنده، ۱۲ رشته و فناوری ساخت ۱۰ نانومتری، تعادلی بین عملکرد و بهره‌وری انرژی برقرار می‌کند. فرکانس کاری پردازنده از ۳.۳ گیگاهرتز تا ۴.۴ گیگاهرتز و حافظه کش ۱۲ مگابایتی، امکان اجرای برنامه‌های مختلف را به‌صورت هم‌زمان فراهم می‌کند. قیمت این محصول ۲۷ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R1605ZA

5-لپ تاپ اچ پی مدل FQ5000NIA

لپ‌تاپ اچ پی مدل FQ5000NIA به‌عنوان یک دستگاه همه‌کاره مناسب برای مصارف خانگی، اداری و دانشجویی است. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۶۹ کیلوگرم، طراحی قابل‌حمل و شیکی را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ از پردازنده Intel Core i3 1215U از نسل دوازدهم بهره می‌برد که دارای ۶ هسته و ۸ رشته است. فرکانس پردازنده از ۱.۲ گیگاهرتز تا ۴.۴ گیگاهرتز تجربه پاسخگویی سریع و عملکرد قابل‌قبول را برای کارهای عمومی تضمین می‌کند. این لپ‌تاپ همراه با ۸ گیگابایت رم DDR4، قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe SSD، این لپ‌تاپ را برای اجرای انواع برنامه‌ها مناسب ساخته است. قیمت این محصول ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اچ پی مدل FQ5000NIA

اطلاع از قیمت روز لپ‌ تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز