۵ لپ تاپ اپل پرفروش با رم ۸ گیگابایتی

لست سکند

اپل همواره به‌عنوان یکی از پیش‌گامان صنعت دیجیتال شناخته می‌شود که هر ساله لپ‌تاپ‌های به‌روز و قدرتمندی را معرفی می‌کند. در میان گزینه‌های بی‌شمار موجود، آن‌هایی که به رم ۸8 گیگابایتی مجهز شده‌اند، به‌عنوان گزینه های ایده آلی برای خرید خودنمایی می کنند.  از MacBook Air نمادین گرفته تا MacBook Pro قدرتمند، مجموعه اپل دارای لپ‌تاپ‌هایی است که ظرافت را با عملکرد قوی ترکیب می‌کنند. چه یک کاربر حرفه‌ای، چه  یک دانشجو یا یک مدیر تجاری باشید، این لپ‌تاپ‌ها بهترین تجربه کاربری را به شما ارائه خواهند داد.

1-لپ تاپ اپل مدل Apple MacBook Air MGND3 2020

لپ‌ تاپ اپل مدل Apple MacBook Air MGND3 2020 گواهی بر تعهد اپل به نوآوری است و تراشه پیشگامانه M1 را در خود جای داده است. این لپ تاپ با وزن ۱.۲۹ کیلوگرم و ابعاد ۱۶.۱ × ۳۰۴ × ۲۱۲ میلی متر، نمونه ای از قابلیت حمل و نقل بدون کاهش عملکرد است. تراشه M1 و حافظه کش L3 با ظرفیت ۱۶ مگابایت، تجربه کاربری بسیاری خوبی را ایجاد می کند. مک بوک ایر مجهز به ۸ گیگابایت رم است که قابلیت اجرای چند برنامه به صورت همزمان را به کاربران خود می دهد.

قیمت این محصول ۴۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است

لپ تاپ اپل مدل Apple MacBook Air MGND3 2020

2-لپ تاپ اپل مدل Apple MacBook Pro 2022 MNEJ3

لپ‌ تاپ اپل مدل Apple MacBook Pro 2022 MNEJ3 پاسخگوی نیازهای کاربرانی است که در زمینه طراحی، کارهای خانگی و اداری و امور چندرسانه‌ای مشغول هستند و ترکیبی هماهنگ از قدرت و قابلیت حمل را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۴ کیلوگرم و ابعاد ۱۵.۶×  ۳۰۴.۱×۲۱۲.۴ میلی‌متر، تعادلی بین طراحی سبک‌وزن و فرم جمع‌وجور برقرار می‌کند. این لپ‌تاپ با دارابودن حافظه کش ۸ مگابایتی، مولتی تسک سریع و کارآمد را برای برنامه‌های کاربردی با طراحی فشرده تضمین می‌کند. رم ۸ گیگابایتی ، اگرچه قابل ارتقا نیست، اما مکمل پردازنده قدرتمند آن است و به شما امکان اجرای بدون مشکل هر برنامه‌ای را می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

قیمت این محصول ۷۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اپل مدل Apple MacBook Pro 2022 MNEJ3

3-لپ تاپ اپل مدل Apple MacBook Air 2022 Starlight MLY13

لپ‌ تاپ اپل مدل Apple MacBook Air 2022 Starlight MLY13 مظهر ظرافت و عملکرد در طراحی فوق‌العاده سبک‌وزن و زیبا است. وزن این لپ‌تاپ تنها ۱.۲۴ کیلوگرم و دارای ابعاد ۲۱۵ x ۳۰۴.۱ x ۱۱.۳ میلی‌متر است. همچنین این لپ‌تاپ دارای رم ۸ گیگابایتی است که به‌عنوان مکمل برای پردازنده این لپ‌تاپ عمل می کند. صفحه نمایش ۱۳.۶ اینچی رتینا این لپ تاپ دارای وضوح چشمگیر ۱۶۶۴۲× ۲۵۶۰ است که تجربه بصری خیره کننده ای را با رنگ های زنده و جزئیات واضح ارائه می دهد. پنل IPS با روکش مات تجربه مشاهده را افزایش می دهد و تابش خیره کننده و بازتاب را کاهش می دهد.

قیمت این محصول ۵۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اپل مدل Apple MacBook Air 2022 Starlight MLY13

4-لپ‌تاپ اپل مدل Apple MacBook Pro 2022 MNEP3

لپ ‌تاپ اپل  مدل Apple MacBook Pro 2022 MNEP3 ترکیبی عالی از ظرافت و عملکرد را در یک طراحی فوق‌العاده فشرده و سبک به نمایش می‌گذارد. این مک‌بوک پرو با وزن 1.4 کیلوگرم، برای کاربرانی که به دنبال قابلیت حمل بدون کاهش قدرت هستند، طراحی شده است. صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی با نور پس‌زمینه LED ، تجربه بصری خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین دارای رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ است و با فناوری True Tone و طیف رنگی گسترده‌ای را ارائه می‌کند. این لپ‌تاپ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD، انجام مولتی تسک و دسترسی سریع به داده‌ها را تضمین می‌کند.

قیمت این محصول ۶۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

لپ‌تاپ اپل مدل Apple MacBook Pro 2022 MNEP3

5-لپ تاپ اپل مدل Apple MacBook Air 2022 Midnight MLY33

لپ ‌تاپ اپل مدل Apple MacBook Air 2022 Midnight MLY33 یک لپ‌تاپ همه‌کاره و سبک‌وزن است که طیف گسترده‌ای از کاربران، از دانش‌آموزان تا حرفه‌ای‌ها را مجذوب خود کرده است. این مک‌بوک با وزن ۱.۲ کیلوگرم، برای حمل‌ونقل آسان طراحی شده است. این لپ‌تاپ دارای پردازنده M2 اپل است که با حافظه کش ۲۰ مگابایتی خود تجربه کاربری بی‌نقصی را ارائه می‌دهد.  مک‌بوک ایر که به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD مجهز شده است، امکان انجام چندین کار و برنامه را همزمان با هم فراهم می‌کند.

قیمت این محصول ۵۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اپل مدل Apple MacBook Air 2022 Midnight MLY33

اطلاع از قیمت روز لپ‌ تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز