۱۵ نکته خواندنی درباره مارال چرم

لست سکند

پوشاک چرم یکی از قدیمی‌ترین لباس‌هایی است که انسان برای گرم نگه داشتن خود از آن استفاده کرد. البته چرم نه فقط برای لباس، که برای تهیه زره، غلاف شمشیر، افسار اسب، مشک و … حتی جلد کتاب هم کاربرد داشته است. گذشته از پیشینه تاریخی مصرف چرم، پوشاک چرمی همیشه طرفداران خاص خودش را دارد و سال‌هاست که به یکی از تجارت‌های پررونق جهان تبدیل شده است. در ایران نیز شرکت‌های تولید محصولات چرمی کم نیست؛ «مارال چرم» نیز یکی از سه برند اصلی دارای بیشترین سهم بازار محصولات چرمی است.

کاماپرس قصد دارد «مارال چرم» را بیشتر و بهتر به علاقه‌مندان و فعالان صنعت پوشاک معرفی کند؛

۱. مارال چرم ابتدا توسط سید جلال حسینی‌خواه و سید جواد حسینی‎خواه در سال ۱۳۷۴ در کارگاهی واقع در پاساژ عزیزی گوهردشت کرج، شروع به کار کرد.

۲. هدف از تاسیس این برند، ایجاد یک برند ایرانی در حوزه محصولات چرمی با شعار «لبخند ماندگار» بود.

۳. از سال ۱۳۸۷ تصمیم گرفته شد تولید محصولات برون‌سپاری نشود و فعالیت مجموعه مارال‌چرم به صورت مستمر در داخل کشور ادامه داده شود.

راز آسمان پایتخت

۴. اکنون پس از گذشت بیش از ربع قرن، مارال چرم بیش از ۵۷ شعبه زنجیره‌ای در ۳۲ شهر ایران و شعبه‌هایی بین المللی در کشورهایی مانند ایتالیا، سوئیس، استرالیا، قزاقستان و گرجستان دارد.

۵. محصولاتی از قبیل کمربند‌، کیف دستی و کیف پول زنانه و مردانه‌، دستکش‌، پوشاک چرمی، حتی قاب موبایل و لوازم‌التحریر چرمی در فروشگاه‌های مارال چرم عرضه می‌شوند‌.

۶. تولیدات مارال چرم برای تمامی گروه‌های سنی قابل استفاده است.

۷. مارال چرم برای بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲هزار نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

۸. مارال چرم فعالیت‌های بسیار زیادی در خصوص طراحی محصولاتش انجام داده است‌. همچنین تعاملاتی با کشورهایی نظیر ترکیه، ایتالیا و دیگر کشورها داشته تا مارال‌چرم امروز به الگوی دیگر برندها در این صنعت تبدیل شده است‌.

۹. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود و سهولت خرید، سعی کرده است با تقویت فروش آنلاین، کلیه محصولات چرمی خود را با پشتیبانی کامل خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه کند.

۱۰. مارال چرم طرحی تحت عنوان «تور خرید ۷۰ درصدی» برای مشتریان خود در نظر گرفته است که از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه هر هفته به مدت ۲۴ ساعت ادامه دارد و در این بازه زمانی مشتریان می‌توانند با قیمت ارزان‌تر محصولاتی را که تک‌سایز شده یا جزء کلکسیون نیستند، خریداری کنند.

۱۱. گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم به عنوان یک برند شناخته شده و مردمی است که تا امروز حمایت‌های خود را در زمینه‌های مختلف ورزشی، علمی، هنری و مسئولیت اجتماعی ابراز داشته است. حمایت مالی و معنوی از تیم کاراته آقایان و مدارس فوتبال استان البرز، انجمن رباتیک استان البرز، هنرمندان و سینماگران و همچنین کودکان کار در سوابق کاری این مجموعه به چشم می‌خورند. در همین راستا، مارال چرم جشن تولد ۲۲ سالگی خود را در جمع کودکان کار برگزار کرد.

۱۲. گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم، برای سومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان البرز در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان البرز در سال ۹۵ شد.

۱۳. چهارمین همایش تخصصی برندهای برتر در ۲۰ شهریور سال جاری در هتل المپیک با حضور اساتید داخلی و خارجی و برندهای مطرح ایرانی برگزار شد. مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم طبق سال‌های گذشته در این راستا توانست یکی از برندهای برتر ایرانی باشد.

۱۴. همچنین مارال چرم افتخارات دیگری مانند برگزیده شدن به عنوان صنعتگر نمونه استان تهران سال ۹۲، تولیدکننده نمونه کشوری سال ۹۵، برند منتخب چرم و نساجی ۹۷ و نشان حامیان کیفیت و استاندارد را هم کسب کرده است.

۱۵. حضور برند مارال چرم در دو نمایشگاه «سیماک تنینگ‌تک» و «لینا پله» در شهر میلان ایتالیا مورد استقبال قرار گرفت. گفتنی است نمایشگاه کفش سیماک تنینگ‌تک و نمایشگاه چرم لینا پله از جمله رویدادهای شناخته شده در سراسر جهان در زمینه کفش و کیف است که محصولات متنوعی مانند کفش و کیف زنانه، بچه گانه و مردانه از برندهای گوناگون و معروفی به نمایش گذاشته می‌شوند.

مرتبط با : مارال چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۱۵ نکته خواندنی درباره مارال چرم

  1. محمد گفته:

    سلام امروز رفتم فردوسی خرید کردم رفتار همه خوب به جز صندوق دار در ضمن موقع ناهار در را بسته و هر چی مشتری بود راه نمی دادن در کل احساس خوبی از خریدم نداشتم چون انرژی منفی موقع ناهار خوردن و اینکه زود تر بریم بیرون برام ناخوشایند بود به عنوان یک مشاور فروش خدمات بانکی اینکار باعث تزلزل و عدم فروش شما خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز