۵ کرم پودر پرطرفدار با پوشش و کاور بالا

۵ مورد از بهترین کرم پودرها با کاور بالا

کرم پودر یکی از اصلی‌ترین ابزار و محصولات آرایشی محسوب شده که تنوع بالایی در بازار دارد. به عبارت دیگر، اولین گام برای داشتن یک میکاپ صاف و یکدست، استفاده از کرم پودر باکیفیت و متناسب با نوع پوست است. در این میان برخی از کرم پودرها با قدرت پوشانندگی و کاور بالا برای مهمانی‌های خاص و مناسبت‌های ویژه کاربرد دارند که البته بافت سبک و فینیش طبیعی از ویژگی‌های خاص این نوع کرم پودرهاست.

کاماپرس در این گزارش، ۵ مورد از بهترین کرم پودرها با کاور بالا را معرفی می‌کند.

1-کرم پودر استی لادر

کرم‌پودر استی لادر (Estee Lauder) به دلیل پوشش استثنایی و ماندگاری طولانی خود مشهور است. این کرم پودر با حجم ۳۰ میلی لیتر برای انواع پوست مناسب بوده و پوشش ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد. کرم پودر استی لادر با خواص کنترل‌کننده روغن و ضدالتهابی غنی شده است.

علاوه بر این، بدون انسداد منافذ، بدون روغن و عاری از عطر مصنوعی، پارابن، گلوتن، روغن‌های معدنی، فتالات و الکل مضر است. فرمول ضد حساسیت آن هیدراتاسیون بالا را تضمین می‌کند و برای استفاده طولانی‌مدت حتی در محیط‌های مرطوب مناسب است. قیمت این محصول ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

1-کرم پودر استی لادر 

راز آسمان پایتخت

2-کرم پودر مک STUDIO FIX FLUID

کرم‌پودر مک STUDIO FIX FLUID یکی دیگر از رقبای برتر شناخته شده به دلیل پوشش‌دهی بالا و بافت سبک است. این کرم که در آمریکا تولید شده، پوشش ۲۴ ساعته داشته و برای انواع پوست مناسب است. کاور مات و اس پی اف 15 از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

کرم‌پودرهای MAC در سایه‌های طبیعی گرم و خنک‌ و رنگ‌های مختلف عرضه شده و بافت نرم و سبک آن توزیع یکنواخت روی پوست را تضمین می‌کند. قیمت این محصول ۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-کرم پودر مک STUDIO FIX FLUID

3-کرم پودر نارس

کرم‌پودر نارس Nars کرم‌پودری مناسب برای انواع پوست بوده که پوشش‌دهی متوسط تا بالا با ماندگاری ۱۶ ساعت را ارائه می‌دهد. این کرم پودر دارای روکش طبیعی بوده و عاری از پارابن، الکل، عطر و مواد حساسیت‌زاست. فرمول سبک‌وزن آن به پوست احساس راحتی داده و رطوبت را بدون احساس خشکی یا چسبندگی ایجاد می‌کند.

غنی شده با عصاره تمشک، هندوانه و سیب، خاصیت مرطوب‌کنندگی و التیام بخشی دارد و به‌مرور زمان پوستی یکدست و صاف را به ارمغان می‌آورد. کرم‌پودر نارس دارای تأییدیه متخصصین پوست، لوکس و درعین‌حال مناسب برای استفاده روزانه است. قیمت این محصول ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان است.

3-کرم پودر نارس

4-کرم پودر هدی بیوتی

کرم‌پودر هدی بیوتی Huda beauty کرم‌پودری با پوشش کامل ۲۴ ساعته و روکش کاملاً مات است. این کرم پودر آمریکایی برای انواع پوست مناسب بوده و غیر کومدون‌زا و وگان است. این محصول حاوی روغن آرگان، پوست را هیدراته و مرطوب می‌کند، درحالی‌که خاصیت ضدتعریق آن سایش طولانی‌مدت را تضمین می‌کند.

کرم‌پودر هدی بیوتی با روکش طبیعی و ماندگاری بالا سازگار با محیط‌زیست بوده و در ۳۰ رنگ متناسب با رنگ‌های مختلف پوست موجود است. این محصول ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

4-کرم پودر هدی بیوتی 

5-کرم پودر کلینیک Superbalanced

این مدل کرم‌پودر کلینیک Clinique محصولی جامع است که به دلیل خاصیت مرطوب‌کنندگی و پوشش‌دهی متوسط شناخته شده است. این محصول با حجم ۳۵ میلی لیتر برای انواع پوست مناسب بوده و پوششی طبیعی ارائه می‌دهد. کرم پودر کلینیک، فاقد چربی، عطر و پارابن بوده و با ترکیبات گیاهی، سلامت پوست را ارتقا می‌دهد.

کرم‌پودر Clinique Superbalanced که توسط متخصص پوست تست شده، ضد آب و مقاوم در برابر عرق بوده و ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان قیمت دارد.

5-کرم پودر کلینیک Superbalanced

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیمثبت سبزهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز