ترندترین عطر شیرین زنانه برای عاشقان گل رز

ترندترین عطر شیرین زنانه برای عاشقان گل رز کاماپرس

عطر شیرین با نت‌هایی از گل رز، معمولا برای بیشتر ما، یادآور گلاب و رایحه‌هایی شبیه به آن است که شاید کمی خسته‌کننده به‌نظر برسند. اما خوب است بدانید بیشتر عطرهایی که در ترکیبات خود گل رز دارند، به‌خصوص نمونه‌های جدیدتر، از شکل متفاوت‌تری از این اسانس در طراحی خود استفاده کرده‌اند؛ تا جایی که بعضی از برندها، آن‌ها را به عنوان پرطرفدارترین محصول خود، در سال‌های اخیر معرفی کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، ترندترین عطر شیرین زنانه را با جست‌وجو در سایت‌های فروش عطر، معرفی می‌کند.

عطر شیرین ال بی تی وای وایلد رزیندا (LBTY Wild Rosinda)

شیرین و البته کمی وحشی و اغواگر، محصول محبوب لیبرتی از سری مجموعه‌های جدیدش بوده که حسابی خلاقیت و نوآوری این برند را پررنگ کرده است. آکوردهای غالب این عطر، چوبی و کمی تند هستند که کاملا با نت‌های فلفل، رز بلغاری، زعفران و پچولی آن، مطابقت دارند. وایلد رزیندا بیشتر برای مهمانی‌های شبانه قابل استفاده است.

عطر شیرین ال بی تی وای وایلد رزیندا (LBTY Wild Rosinda)

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عطر شیرین له لابو رز 31 (Le Labo Rose 31)

له لابو نیویورکی از ترکیب رایحه‌های چوبی و رز درکنار هم، به عطری ترکیبی برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده تا در فصل‌های گرم سال، خاطره‌ای از زیباترین لحظاتشان را به یاد بیاورند. دافنه بوگی این عطر را در سال 2006 به بازار عرضه کرد که به خصوص در آن زمان، ترکیبی تازه و نوآور دربین همه عطرهای رزداری بود که در بازار وجود داشت.

ظاهر عطر، نکته متمایزکننده دیگری است که درباره آن وجود دارد. له لابو رز 31، برخلاف عطرهای معمول، طراحی خیره‌کننده‌ای ندارد و شاید در نگاه اول متوجه نباشید که با یک عطر حدودا 20 میلیون تومانی مواجه هستید؛ با این‌حال اگر به ترکیب تلخ و شیرین رز و چوب علاقه دارید، بهتر است این عطر را امتحان کنید.

عطر شیرین له لابو رز 31 (Le Labo Rose 31)

عطر شیرین ویکتوریا بکهام بیوتی سوت 302 (Victoria Beckham Beauty Suite 302)

به گفته کارشناسان عطر، ویکتوریا بکهام در اولین مجموعه عطر خود، از تمام نت‌هایی که بخشی از زندگی شخصی او و نقاط عطف آن را به تصویر می‌کشد، استفاده کرده است. برای مثال عطر Porfofino 97 از اولین دیدار او با دیوید بکهام الهام گرفته شده و شرجی خط ساحلی در آن وقت، تمام چیزی است که رایحه آن برای ما بازگو می‌کند.

اما بیوتی سوت 302، الهامی از لحظات جذاب و پراعتماد به‌نفس او است که به راحتی می‌توان آن را از ترکیب گیلاس، تنباکو و البته رز احساس کرد؛ زنی که شورش کرده و قصد دارد بقیه کارها را با قدرت خودش انجام دهد.

عطر شیرین ویکتوریا بکهام بیوتی سوت 302 (Victoria Beckham Beauty Suite 302)

عطر شیرین دیور میس (Dior Miss)

دیور میس بدون شک یکی از شاهکارترین تولیدات برند دیور است که فرانسوا دماشی به بودن آن در لیست آثارش می‌بالد. یک عطر با انرژی زنانه قوی و تاثیرگذار که شخصیت باوقار و اصیلی از شما به نمایش می‌گذارد. غلظت بالای این عطر 15 میلیون و 400 هزار تومانی باعث‌شده تا بیشتر از استفاده روزانه، برای مهمانی‌ها و مجالس مناسب باشد.

عطر شیرین دیور میس (Dior Miss)

عطر شیرین کیلیان رز آن آیس (Kilian Roses On Ice)

عطر رز آن آیس، همان‌طورکه از طراحی شیشه و البته نامش پیدا است، عطری خنک و قابل درک است که قصد ندارد به سادگی فراموش شود. این عطر با قیمت روز 16 میلیون و 200 هزار تومان، نت جالب و قابل توجهی از خیار دارد که در همان دقایق اولیه، خودش را نشان می‌دهد.

عطر شیرین کیلیان رز آن آیس (Kilian Roses On Ice)

عطر شیرین میسون فرانسیس کرکجان الا رز (Maison Framcis Kurkjian A La Rose)

کرکجان، عطار این عطر، دقیقا می‌داند چطور نت‌ها را با هم ترکیب کند تا علاوه‌بر محبوب شدن، غیرتکراری هم باشد. الا رز با ترکیب مسحورکننده‌ای از رزهای اصیل فرانسوی، رایحه بانشاط اما موقری را فراهم می‌کند که همراه لیمو ترش و پرتقال، برای پوشیدن در یک فصل گرم و آرام، بهترین گزینه است.

عطر شیرین میسون فرانسیس کرکجان الا رز (Maison Framcis Kurkjian A La Rose)

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایقعطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز