چگونه عطر خاص خود را بسازیم؟ / آشنایی با عطرسازی نامی صنعتی

خلق عطری جدید متناسب با سلیقه و طبع شخصی، قطعا یکی از خواسته‌های قلبی هر فرد عاشق عطر و ادکلن است؛ خواسته‌ای که در مجموعه عطرسازی نامی صنعتی به شکلی ویژه و منحصر بفرد در حال اجراست.

به گزارش کاماپرس، گروه عطرسازی نامی صنعتی اولین لابراتوار خود را سال ۱۳۹۷ در تهران راه‌اندازی کرد. این مجموعه تلاش می‌کند تا باکیفیت‌ترین نوع اسانس‌ها را با روایح نو و جذاب خلق کند. این مجموعه همچنین روایح شناخته شده‌ی دنیا را با همکاری پرفیومرهای مختلف شبیه سازی و عرضه می‌کند.

نامی صنعتی برای کسب رضایت مشتریان و تولید عطرهای شخصی سازی شده، بیش از 100 آکورد مختلف را برای ترکیب در اختیار مشتریان قرار داده و در مدت 5 دقیقه عطری با نام آنها تحویل می‌دهد.

مجموعه «آ اس پ» در انتهای بزرگراه کردستان میزبان کسب و کارهای مختلفی است، به طوری که در این مجموعه از طلا فروشی و  عرضه بدلیجات تا فروش قهوه و عطر و ادکلن دیده می‌شود. اما برخی از مجموعه‌ها نظر بازدیدکنندگان را به شکل ویژه‌ای جلب می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

شعبه «آ اس پ» مجموعه عطرسازی نامی صنعتی یکی از همین کسب و کارهاست که این فرصت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا با ترکیب چند رایحه مختلف، عطری جدید و منحصربفرد به نام و برای خود بسازند. در حال حاضر نامی صنعت حدود 100 آکورد مختلف با رایحه‌های متنوع گرم و سرد را در اختیار داشته و طی آن مشتریان برای خلق رایحه دلخواه و متناسب با طبع خود، دو یا چند رایحه مختلف را با هم ترکیب می‌کنند.

خلق عطری جدید با سلیقه مشتریان

ساخت عطرها کاملا به سلیقه مشتریان بستگی دارد، برای نمونه یک مشتری برای خلق عطر موردنظر خود، عطری شیرین را با عطری تند یا شاید با رایحه‌ای تلخ ترکیب می‌کند. البته توصیه می‌شود برای ترکیب رایحه‌های خاص از راهنمایی کارشناسان نامی صنعت استفاده شود، چراکه ترکیب دو رایحه‌ فاقد همخوانی، می‌تواند عطری با ماندگاری پایین ایجاد کند، یا حتی رایحه نهایی، عطر موردنظر مشتری نباشد.

البته در حال حاضر تنها رایحه‌های آماده در مجموعه نامی صنعتی آ اس پ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما به زودی قرار است در این مجموعه شرایطی فراهم شود که مشتریان نیز بتوانند رایحه درخواستی خود را بسازند که البته این مسئله نیازمند شرایط آزمایشگاهی ویژه است.

مجموعه آ اس پ نامی صنعتی هم اکنون عطرهایی با ابعاد و قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کند. تعیین قیمت نیز به حجم، سایز، شیشه عطر و همچنین ترکیب آن بستگی دارد. به عنوان نمونه عطرهای ترکیب شده با استفاده از رایحه مرکبات نسبت به رایحه ترکیب شده با مشک، قیمت بالاتری دارند، چراکه استخراج روایح مرکبات سخت‌تر بوده و طبعا هزینه بالاتری دارند.

قیمت عطر دست ساز چگونه تعیین می‌شود؟

گفتنی است، در حال حاضر عطرهای 15 میل در این فروشگاه از حدود 350 تا 500 هزار تومان، عطرهای 30 میل از 450 تا بالای یک میلیون و عطرهای 50 میل از 750 تا بالای 2 میلیون تومان قیمت‌گذاری و عرضه می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های خاص این مجموعه، درج اسم خریدار بر روی لیبل عطر است که به نوعی ترکیب عطر را به صورت اختصاصی تعریف می‌کند. البته ذکر این نکته ضروری است که نامی صنعتی آ اس پ هم اکنون از عطرهای ساخت خود استفاده کرده و محصولات موجود نیز با توجه به حس و حال سازنده نامگذاری شده‌اند؛ به عنوان نمونه تعداد زیادی از محصولات به اسم شهرها و کشورهای داخلی و خارجی و با الهام از روایح همان منطقه، معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز