۱۰ نکته درباره استارتاپ کوانت کن و خدماتش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استارتاپ «کوانت کن»، از سال 1395 در شتابدهنده شریف فعالیت خود را آغاز کرد. این استارتاپ یک پلتفرم معاملات الگوریتمی تحت وب است. کوانت کن در راستای فراهم کردن زیرساخت معاملات الگوریتمی برای فعالان بازار تلاش می‌کند. در صورت نیازمندی کاربر به سرمایه، برای سرمایه گذاری روی استراتژی معاملاتی خود، کوانت کن تامین مالی الگوریتم معاملاتی را نیز انجام می‌دهد.

در ادامه کاماپرس با ارائه 10 نکته از این مجموعه، خصوصیات بیشتری از آن را برای علاقمندان و خوانندگان ارائه خواهد داد؛

1. حامد حدادی و امیرعلی محمدزاده از هم بنیانگذاران کوانت کن هستند. حوزه فعالیت این مجموعه پس انداز و سرمایه گذاری و مدیریت پولی است.

2. این مجموعه تعداد 886 الگوریتم اجرا شده، 771 معامله انجام شده، 482 مرتبه استفاده از الگوریتم‌های آماده و 5 هزار و 899 میلیون ریال دارایی تحت مدیریت دارد.

3. مجموعه‌های سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، ره پویان پردازش گستر صحرا و رهنما از همکاران این کوانت کن هستند.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه در وبسایت رسمی خود مسابقاتی دارد. این مسابقات به صورت پایتون برای بازار سرمایه ایران طراحی شده‌اند. با انجام یک سری فرمول مشخص به کاربران در این مسابقه امتیاز داده می‌شود. این رویداد به مسابقات الگوریتم نویسی معروف است.

5. کوانت کن به هیچ فردی پیشنهاد خرید و فروش سهام نمی‌دهد. این استارتاپ در قالب مشاوره یا پردازش اطلاعات مالی به شما توصیه معاملاتی یا تحلیلی ارائه نمی‌کند. کوانت کن سعی در ارائه قابلیت‌های یک کامپیوتر شامل سرعت بالا، حجم پردازش بالا و دقت به متقاضیان بازار سهام دارد.

6. این مجموعه در مقابل ارائه سرویس به کاربران، تحت عنوان مشتری کارگزاری، درآمد کسب می‌کند. کاربران در صورتی عدم اتصال حساب کاربری خود به کارگزاری یا استفاده از سرویس‌های عادی کوانت کن، مهمان این استارتاپ محسوب می‌شوند.

7. در حال حاضر تمام خدمات وب سایت این مجموعه برای کاربران رایگان است. این استارتاپ در رایگان نگه داشتن تمام خدمات برای طولانی مدت نیز تلاش می‌کند.

8. کوانت کن تاکنون توانسته رتبه اول جایزه نگاه نوین به تکنولوژی در شریف وی.سی-کاپ 1395، مقام دوم رویداد آی.آر فینکس نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و … را به دست آورد.

9. تاکنون بیش از 35 کارگزاری به پلتفرم این مجموعه متصل شده‌ و از سرویس‌های آن استفاده کرده‌اند. لیست تمام کارگزاری‌ها در پروفایل کاربران، قسمت اتصال حساب کارگزاری، موجود و قابل مشاهده است.

10. این استارتاپ برخی از الگوریتم‌های کاربردی دارای کدزنی سخت و زمان گیر را به صورت آماده و رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده است.

مرتبط با : کوانت کن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز