بهترین یخچال و فریزر نوفراست مقاوم در برابر برفک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یخچال فریزرهای نسل جدید، با وجود تکنولوژی نوفراست دیگر دردسرهای قدیم را ندارند؛ معمولا گنجایش بیشتری دارند و در کنار آن با داشتن قابلیت نوفراست و عدم ایجاد یخ در محفظه فریزر، زحمت کاربران را برای از بین بردن یخ داخل فریزر کم کرده‌اند. بنابراین کاربران دیگر احتیاجی به خاموش کردن یخچال و از بین بردن یخ‌ها ندارند و یخ‌ها به صورت اتوماتیک آب می‌شوند. در این بین، یخچال‌هایی با این قابلیت معمولا مورد استقبال قرار می‌گیرند که ویژگی‌های متمایزتری داشته باشند و در کنار آن، گنجایش آنها پاسخگوی نیاز افراد خانواده باشد.

کاماپرس در این گزارش به بهترین یخچال و فریزر با نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست می‌پردازد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن TS552-AWD/ASD

این یخچال و فریزر با قابلیت نوفراست، در مجموع 551 لیتر فضای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار می‌‎دهد. سیستم گردش هوای چندگانه و دمای یکنواخت داخل یخچال و فریزر، در حفظ طراوت و تازگی  مواد غذایی کمک کننده است. همچنین این دستگاه با قابلیت ایجاد سرمایش سریع، در کمترین زمان ممکن، دما مواد غذایی را به دمای داخل یخچال نزدیک می‌کند. این مدل یخچال و فریزر در حال حاضر با قیمت حدودی 30 میلیون و 900 هزارتومان در میان یخچال‌های محبوب نوفراست قرار دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن TS552-

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا SN8-2028SS

این یخچال و فریزر از چهار طبقه و 2 کشو جهت قرار دادن مواد غذایی داخل یخچال برخوردار است و در مجموع با حدود 591 لیتر گنجایش کلی، یخچال و فریزر جاداری محسوب می‌شود. حسگر هوشمند دمای بیرونی و داخلی، ماندگاری محصولات داخل یخچال را افزایش می‌دهد. این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 54 میلیون و 600 هزارتومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا SN8-2028SS-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو DLF-2032MW / DLR-2032MW

این یخچال و فریزر به رنگ سفید متالیک، حدود 591 لیتر ظرفیت دارد و از این رو یخچالی مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت محسوب می‏‌شود. این محصول با دارابودن فیلتر هوای داخلی دوگانه نانوکربن، هوا را به بهترین شکل ممکن در محیط یخچال تصفیه می‌کند و از این رو بهداشت آن تضمین شده است. این مدل یخچال و فریزر حدود 66 میلیون و 200 هزارتومان قیمت دارد.

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو DLF-2032MW DLR-2032MW-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت D5i

این یخچال و فریزر با گنجایش کلی 607 لیتر به راحتی می‌تواند تمامی مواد غذایی خانواده‌های پرجمعیت را درون خود جای دهد. کاربران از میزان تولید صدای کم این محصول ابراز رضایت داشته‌اند. موتور این دستگاه نیز از نوع اینورتر است و از این لحاظ قدرت و دوام بسیار خوبی دارد. این مدل یخچال و فریزر در بازار با قیمت حدودی 48 میلیون و 800 هزارتومان به فروش می‌رسد.

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت D5i-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا آلفا NF280a-NR440a

این یخچال و فریزر حدود 612 لیتر گنجایش کلی دارد و در حالت حداکثری تا 700 لیتر نیز می‌تواند مواد غذایی را درون خود جای دهد. در بخش کشوهای میوه و سبزیجات، کنترل رطوبت به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و از این رو مدت زمان طولانی‌تری سالم باقی می‌مانند. این مدل یخچال و فریزر با حدود قیمت 51 میلیون و 850 هزارتومان در رنگ سفید چرمی عرضه می‌شود.

یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا آلفا NF280a-NR440a-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواایکس ویژندوودیپوینتدیجی کالاهیمالیا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز