یک وکیل پایه یک چه مسیری را طی می‌کند؟

اکثر مردم می‌دانند که وکیل شدن به سال‌ها تحصیل در دانشگاه، تلاش و ممارست برای دریافت مدرک حقوق نیاز دارد. در این فرآیند، آزمون‌های سختی وجود دارد. به ویژه برای وکلایی که درتلاش برای اثبات توانمندی خود هستند.

به گزارش کاماپرس، نوع مدرک حقوقی که یک فرد دنبال می‌کند بیشتر به حرفه‌ای بستگی دارد که می‌خواهد داشته باشد. هر مدرکی در این رشته، دانشجو را برای نوع خاصی از شغل آماده می‌کند، اما هر کدام به تخصص و میزان آموزش متفاوتی نیز نیاز دارد. کاماپرس در ادامه به بیان تفاوت‌ها و معرفی بهترین وکیل پایه یک تهران می‌پردازد.

وکیل پایه یک با پایه دو چه تفاوتی دارد؟

وکیل پایه دو تنها حق شرکت در محاکم کیفری با حبس کمتر از ده سال، شلاق، جزای نقدی و اقدامات تامینی را دارد. یک وکیل پایه یک اما می‌تواند در تمامی پرونده‌های حقوقی، کیفری و غیره حضور داشته باشد. برعهده گرفتن پرونده‌های مالی کمتر از 50 میلیون تومان و خواسته‌های غیر مالی به جز اصل نکاح، طلاق و اثبات نسب و نفی نسب از دیگر اختیارات وکیل پایه دو در قبول پرونده است. جهت طی کردن این مسیر، وکیل پایه دو لازم است به مدت دو سال زیر نظر یک وکیل سرپرست، کارآموزی کرده باشد و پس از شرکت در آزمون شفاهی و کتبی اختبار، در صورت دریافت نمره قبولی، پروانه وکالت پایه یک را کسب کند. در آخرین مرحله، بهترین وکیل تهران ضمن حضور در مراسم تحلیف و سوگند یادکردن، این مسیر را به پایان می‌‎‌رساند.

راز آسمان پایتخت

مراجع صادرکننده پروانه وکالت

دو مرکز رسمی جهت صدور پروانه وکالت در ایران در این زمینه فعالیت می‌کنند. کانون وکلای دادگستری و مشاوران قوه قضاییه معروف به وکلای ماده 187 مجوز شروع دوره کارآموزی برای وکیل پایه دو را صادر می‌کنند. درصورتی که وکیل پایه دو زیر نظر مشاور قوه قضاییه کار/اموزی خود را آغاز کند، تا اتمام این دوره و قبولی در آزمون اختبار، حق پذیرفتن وکالت در دعاوی را ندارد. درحالی که وکیل پایه دو تحت سرپرستی کانون وکلای دادگستری، جهت تبدیل شدن به بهترین وکیل پایه یک تهران حق وکالت پرونده‌ها را دارد.

بهترین وکیل تهران در موسسه حقیقت گستر پارسیان

موسسه هوشمند حقیقت گستر پارسیان با مشاوره حقوقی تلفنی ، حضوری و آنلاین بهترین وکیل پایه یک تهران را به شما معرفی می‌کند. هیچ محدودیت زمانی از نظر مدت زمان مشاوره حقوقی وجود ندارد. در این موسسه، متقاضیان پس از ابراز سوال و ارائه تمامی مدارک و شواهد، متناسب با مشکلات پرونده‌شان از بهترین وکیل تهران آگاهی و راهنمایی لازم را دریافت می‌نمایند. در صورت دریافت مشاوره این موسسه به سوالات مراجعه کننده تا حداکثر 24 ساعت پس از اتمام جلسه از طریق پیامک پاسخ می‌دهد. موکلین می‌توانند قبل از رجوع به دفاتر وکالت، از طریق پورتال وکلای دادگستری، اعتبار پروانه وکالت کارشناسان حقوقی را از نظر زمانی بررسی کنند. لازم به ذکر است که کادر تخصصی موسسه حقیقت گستر پارسیان، در ابتدا اعتبارسنجی می‌شوند و متناسب با دانش و توانایی خود به خدمت‌رسانی در این حوزه می‌پردازند. با جستجوی نام موسسه در سایت روزنامه رسمی کشور می‌توان در یافتن بهترین وکیل پایه یک تهران اطمینان خاطر به دست آورد. این مرکز دارای نماد تجارت الکترونیک، نماد ساماندهی فضای مجازی، نماد عضویت در اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی است. کاربران می‌توانند علاوه‌بر کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت، اپلیکیشین اختصاصی حقیقت گستر را دانلود کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : حقیقت گستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز