یک قالیشویی معتبر و مناسب چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

لست سکند

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و گرانی همه کالاها و خدمات، پیدا کردن قالیشویی ارزان و باکیفیت دغدغه خیلی از خانم‌هاست. اما پیدا کردن قالیشویی ارزان بدون آگاهی از نحوه کار و ارائه خدمات آن صحیح نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جا افتادن فرهنگ آپارتمان نشینی و کم شدن خانه‌های حیاط دار و ویلایی موجب شده تا افراد مانند قدیم به شست و شوی فرش و موکت در داخل منزل نپردازند. گذشته از این مسئله، کمبود منابع آب و گران شدن آن نیز در عدم شست و شوی قالی و فرش در منزل موثر بوده است. علاوه بر موارد مذکور، معمولا شست و شوی قالی و فرش در خانه با همان کیفیت کار بیرون و قالیشویی خوب و کارآمد انجام نمی‌شود.

چرا برخی افراد شستن فرش را به قالیشویی نمی‌سپارند؟

معمولا تجربه‌های برخی افراد گویای این است که شست و شوی فرش در داخل منزل، در صورتی که با نوع و جنس تار و پود آن آشنایی نداشته باشید، دردسرساز خواهد شد. رنگ پس دادن، مختلط شدن رنگ‌ها، از بین رفتن تار و پود و … از جمله مسائلی است که هنگام قالیشویی در خانه به وجود می‌آید.

پیش زمینه برخی از افراد درباره شستن فرش‌ها در منزل به مسئله گران تمام شدن این مسئله برمی‌گردد. در واقع برخی از متقاضیان این خدمت بر این باورند که سپردن فرش به قالیشویی هم زمانبر و هم هزینه بر است و صرفه اقتصادی ندارد. در صورتی که قالی و فرش مورد نظر شما به یک قالیشویی کم تجربه سپرده شود، احتمالا موارد مذکور صادق خواهد بود. اما اگر فرش‌ها به یک قالیشویی معتبر سپرده شود، در حداقل زمان ممکن و با صرف هزینه مناسب با همان شکل اولیه به خانه باز خواهد گشت.

راز آسمان پایتخت

در کل افرادی که مایل به سپردن قالی‌های خود به قالیشویی هستند، باید دو عامل مهم قیمت و کیفیت را در نظر بگیرند. برخی صرفا به دنبال قالیشویی ارزان بدون توجه به موارد مذکور هستند. در صورتی که بعد از سپردن فرش و قالی خود به قالیشویی ناشناس، مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد خواهد شد. بنابراین اطمینان از نوع وسایل و ابزارآلات شست و شو و استفاده از مواد شوینده و میزان حساسیت مسئولان قالیشویی برای شست و شو سفارشات بسیار حائز اهمیت است.

مسئله مورد توجه در قالیشویی‌های معتبر

شست و شوی فرش‌ها در قالیشویی معتبر با توجه به نوع فرش و میزان حساسیت و مواد شوینده لازم برای شستن آن هزینه برخواهد داشت. به طور معمول، فرش‌های دستباف با قیمت بیشتری نسبت به فرش‌های ماشینی شسته می‌شوند. زیرا فرش‌های دستباف از نخ طبیعی تشکیل شده و به همین دلیل برای شست و شوی آن باید از شوینده‌های درجه یک و مرغوب استفاده کرد تا به تار و پود آن آسیب وارد نشود.

خدمات قالی شویی پیشگام

در صورتی که قصد شست و شوی فرش یا قالی خود را دارید، قالیشویی پیشگام در این خصوص به شما خدمت رسانی خواهد کرد. این مجموعه با داشتن دستگاه‌های مناسب گردگیری فرش، شست و شو، خشک کن و رفوی آن و داشتن کادری باتجربه و حرفه‌ای به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. این قالیشویی بالغ بر 20 سال سابقه کاری دارد و شست و شوی انواع فرش، موکت، قالی و قالیچه، گلیم، مبل و صندلی و … را می‌پذیرد.

چه کسانی امکان استفاده از خدمات قالیشویی پیشگام را دارند؟

در حال حاضر این مجموعه به متقاضیان تهرانی خدمت رسانی می‌کند و تاکنون توانسته در شهر تهران بالغ بر 120 هزار اشتراک ثابت داشته باشد. افرادی که در تهران ساکن بوده و مایل به دریافت این خدمت هستند، با توجه به محل سکونت خود می‌توانند با هر شعبه از این قالیشویی تماس بگیرند تا کادر این مجموعه در اسرع وقت برای دریافت قالی و فرش یا شست و شوی مبلمان آن‌ها در منزلشان حاضر شوند.

حمل و نقل فرش و قالی‌های متقاضیان بعد از ثبت درخواست، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و در این خصوص هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : قالیشویی پیشگام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز