یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ماه رمضان برای چه کسانی واریز می‌شود؟

رئیس جمهور ظهر امروز در جلسه هیئت دولت از بسته کمک معیشتی خبر داد که قرار است به مناسبت ماه رمضان به حساب مشمولان واریز شود.

به گزارش کاماپرس، گویا یک بسته معیشتی دیگر در راه است. البته زمان پرداخت این بسته معیشتی کوتاه است و گفته می شود ، رئیس جمهور در دستوری به نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار واریز یک نوبت کمک معیشتی جدید در آستانه ماه رمضان شده است.

مبلغ نهایی این یارانه کمک معیشتی هنوز قطعی نیست، ‌اما بعضی از منابع خبری اعلام کرده اند که مبلغ این بسته کمک معیشتی مثل یارانه معیشتی کرونا که در چهار ماه پایانی سال گذشته پرداخت شد، ۱۰۰ هزار تومان است. البته افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند هر نفر 120 هزار تومان دریافت می کنند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

شرایط دریافت این یارانه چگونه است؟

راز آسمان پایتخت

شرایط پرداخت این یارانه هم مثل یارانه کروناست و برای افرادی واریز می شود که هیچ یک از اعضای خانواده آنها حقوق دریافت نمی‌کنند و هیچ یک از اعضای خانواده آنها بیمه نیستند.  این یارانه فقط برای کسانی واریز می شود که اعضای خانوارشان طبق شاخص های بانکی درآمد حداقلی داشته باشند .

اما بعضی از منابع خبری اعلام کرده اند، این بسته کمک معیشتی که قرار است برای ماه رمضان پرداخت شود به حساب ۶۰ میلیون نفری که یارانه معیشتی یا همان یارانه بنزین را دریافت می کنند،‌واریز می شود.

طبق گفته رئیس جمهور جزئیات این یارانه جدید تا هفته دیگر مشخص می شود و باید منتظر ماند و دید چه کسانی مشمول دریافت این یارانه هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز