گوشی گلکسی اس 24 الترا ؛ شعبده بازی با هوش مصنوعی

لست سکند

سامسونگ در سال جاری نوآوری جدیدی را در بخش دوربین گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 24 معرفی کرده که می‌تواند شروع عصری تازه در دنیای عکاسی با موبایل باشد.

به گزارش کاماپرس، در دوربین گوشی‌های جدید، موتور پرو ویژوال (ProVisual) با مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش ‌مصنو‌عی بکار رفته که آزادی عمل بالایی برای بروز خلاقیت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. موتور ProVisual از هوش‌ مصنوعی برای تجزیه و تحلیل موقعیت، شناسایی اشیا و پیشنهاد همزمان بهترین گزینه‌ها استفاده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی عکس‌ها‌ و ویدیوهای منحصربفردی ثبت کنید.

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های موتور پرو ویژوال

برخی از ویژگی‌های خاص موتور پرو ویژوال که در گوشی گلکسی اس 24 الترا به کار رفته به شرح زیر است:

راز آسمان پایتخت
  • تشخیص صحنه و شیء
  • کاهش موثر نویز با شناسایی الگوهای نویز در تصاویر
  • حذف کامل لرزش
  • Nightography؛ قابلیت ثبت لحظات کم‌نور با جزئیاتی شفاف
  • پیشنهادات ویرایشی با بکارگیری ابزارهایی کاربردی و دقتی خیره‌کننده
  • پیشنهاد فرمت‌ها، فیلترها و بهبودهای ایده‌آل پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی با هدف اشتراک محتواها در زیباترین حالت ممکن
  • استفاده از یک ای پی اس (Image Signal Processor ) به معنای پردازشگر سیگنال تصویر اختصاصی برای دوربین‌های اصلی و سلفی. این قابلیت سیگنال‌های خام دریافتی از سنسور دوربین را پردازش و به تصاویر دیجیتال تبدیل کرده و تاثیر عمیقی در کاهش نویز، تنظیم رنگ، اعمال افکت‌ها و فشرده‌سازی تصویر دارد.

فناوری‌های سخت افزار دوربین گلکسی اس 24 الترا

همچنین سری Galaxy S24 تنها به جادوی هوش ‌مصنوعی متکی نیست و در بخش دوربین به سخت‌افزارها و فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز شده که دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و Super HDR برای ارتقای کیفیت تصاویر و ویدیوها از طریق بهبود رنگی برخی از آنهاست.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز