جزییات هوش مصنوعی گوشی گلکسی اس 24 فاش شد

سامسونگ به زودی با همکاری گوگل کلود، خدمات ابری هوش مصنوعی مولد را به گوشی‌های سری گلکسی اس 24 اضافه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، شرکت سامسونگ الکترونیکس در این رابطه اعلام کرد که همکاری چند ساله‌ خود با گوگل کلود (Google Cloud)، برای بکارگیری فناوری‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این گزارش، در رویداد Galaxy Unpacked که در شهر سن‌خوزه کالیفرنیا برگزار شد، ضمن رونمایی از سری جدید گوشی‌های Galaxy S24 سامسونگ، خبری مبنی بر همکاری این شرکت با گوگل کلود اعلام شد. بنابراین سامسونگ اولین شریک گوگل کلود خواهد بود که هوش مصنوعی Gemini Pro و Imagen 2 را بر بستر پلتفرم Vertex AI و از طریق فضای ابری روی دستگاه‌های هوشمند خود استفاده می‌کند.

جزییات هوش مصنوعی گوشی گلکسی اس 24

در همین رابطه، جانگ‌هیون یون، مدیرکل دفتر نرم‌افزار بخش تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ، بیان کرد: سری Galaxy S24، اولین گوشی هوشمند مجهز به Gemini Pro و Imagen 2 روی Vertex AI است.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است، مدل زبانی جمینای که از ابتدا برای چند وجهی بودن ساخته شده، توسعه یافته و به طور یکپارچه اشکال مختلف اطلاعات از قبیل متن، کد، تصویر و ویدیو را درک و ترکیب می‌کند. در این راستا، کاربران سری S24 می‌توانند از قابلیت خلاصه‌نویسی در اپلیکیشن‌های داخلی همچون Notes، ضبط صدا و صفحه کلید سامسونگ استفاده کنند.

همچنین، کاربران سری Galaxy S24 می‌توانند از پیشرفته‌ترین فناوری تبدیل متن به تصویر Imagen 2 گوگل بهره‌مند شوند. با استفاده از این فناوری، سامسونگ می‌تواند قابلیت‌های ویرایش تصویر را به شکل ایمن و بی‌واسطه‌ در دسترس کاربران قرار دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز